Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.

Vierailija
04.04.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä. 

Niinhän sä luulet..

Vierailija
102/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties itserakas, et ole oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?

Oletko huumorintajuton? Et osaa naurattaa naisia?

Oletko sivistymätön, hädin tuskin muistat kuka on Suomen presidentti?  Etkä osaa oikeinkirjoitusta, sen jo huomasinkin.

Älä lässytä läski. 

"oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?"

Onko oikein että pilkun laittaa tuohon kohtaan?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tämän aiemminkin. Ja varmaan vaan ei ole tarpeeksi tasokasta naista Suomessa. Edelleen, kannattaa suunnata itään. 

Miksi te idän naisia häiritsette! Menkää vaihteeksi Norjaan ja Hollantiin, jos ei pelota  

Vierailija
104/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko luonteessa vikaa? Lähde Leville, siellä on paljon kauniita naisia keväthangilla

Vierailija
105/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät tarvitse sinua. Yritä saada joku nuori pimu, joka arvostaa varallisuuttasi, ja suostuu olemaan sinulle pelkkä objekti.

Sugardate.com 

Vierailija
106/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoile sitä tasoasi sitten ulkomailla. Tosin, jos sulla on luonnevikaa, niin ainoastaan kielitaidoton nainen ei huomaa tätä hetialkuun ja hekin aika pian.

Vierailija
107/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry ap tekoälynaisiin. 

Vierailija
108/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on epämiellyttävää yliampuva itsensä ja erinomaisuutensa esille tuominen ja aivan sama pätee myös miehiin. Aitous toimii  ja liiallinen itsensä korostaminen tyrmää heti, ei kiinnosta edes tutustua. Minun ainakaan.

Vierailija
109/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Espanjassa seuraa saat niin hommaa sieltä nainen. Turha suomalaisia on miettiä jos muuta on tarjolla. Ei minustakaan suomalaiset naiset ole olleet kiinnostuneita ( n. viiden kanssa ollut ) niin suuntasin katseen ulkomaille ja kannatti.

Vierailija
110/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska aidosti tasokkaalla miehellä on vakituinen kumppani, josta tulee myös vaimo. Siksi.

Vierailija
111/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli. Älkää uskoko.

Vierailija
112/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta minkälaista naista haet? Mitkä on sun kriteerit naiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän