Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties itserakas, et ole oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?
Oletko huumorintajuton? Et osaa naurattaa naisia?
Oletko sivistymätön, hädin tuskin muistat kuka on Suomen presidentti? Etkä osaa oikeinkirjoitusta, sen jo huomasinkin.
Älä lässytä läski.
"oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?"
Onko oikein että pilkun laittaa tuohon kohtaan?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tämän aiemminkin. Ja varmaan vaan ei ole tarpeeksi tasokasta naista Suomessa. Edelleen, kannattaa suunnata itään.
Miksi te idän naisia häiritsette! Menkää vaihteeksi Norjaan ja Hollantiin, jos ei pelota
Olisiko luonteessa vikaa? Lähde Leville, siellä on paljon kauniita naisia keväthangilla
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät tarvitse sinua. Yritä saada joku nuori pimu, joka arvostaa varallisuuttasi, ja suostuu olemaan sinulle pelkkä objekti.
Sugardate.com
Tarjoile sitä tasoasi sitten ulkomailla. Tosin, jos sulla on luonnevikaa, niin ainoastaan kielitaidoton nainen ei huomaa tätä hetialkuun ja hekin aika pian.
Naisissa on epämiellyttävää yliampuva itsensä ja erinomaisuutensa esille tuominen ja aivan sama pätee myös miehiin. Aitous toimii ja liiallinen itsensä korostaminen tyrmää heti, ei kiinnosta edes tutustua. Minun ainakaan.
Jos Espanjassa seuraa saat niin hommaa sieltä nainen. Turha suomalaisia on miettiä jos muuta on tarjolla. Ei minustakaan suomalaiset naiset ole olleet kiinnostuneita ( n. viiden kanssa ollut ) niin suuntasin katseen ulkomaille ja kannatti.
Ap, koska aidosti tasokkaalla miehellä on vakituinen kumppani, josta tulee myös vaimo. Siksi.
En lukenut koko ketjua, mutta minkälaista naista haet? Mitkä on sun kriteerit naiselle?
Niinhän sä luulet..