Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.

Vierailija
04.04.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä. 

Juuri näin, mutta toisin on äidin kanssa. Äidit eivät välitä noista asioista mitä tulee omaan poikaansa, vaan ovat anteliaita omalle pojalleen niin pyllyn kuin pillunkin suhteen. Näin ainakin meillä.

Vierailija
22/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pitkä ja komea? On auto ja velkaa ja iso maha? Tämän palstan miehet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten väsynyttä trollausta. Ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä. 

Vierailija
24/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
25/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pitkä ja komea? On auto ja velkaa ja iso maha? Tämän palstan miehet..

Olen täydellinen äidille. Kerran äiti halusi niin kovaa paukutusta, että häneltä murtui lonkka kun rynkytin menemään.

Vierailija
26/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas komee ja hyvä panee. Riittää kun yksi näistä puuttuu.

Vierailija
27/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on maailman paras, mutta täällä ei kelpaa koska naisille on harhaluulo siitä että ulkkikset olisi parempia jotenkin. Ulkomailla sitten naiset on paljon kiinnostuneempia ja nämä suomalaiset naiset ottaa eron ulkkiksistaan kun totuus paljastuu.

Vierailija
28/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen homppelipoika siellä sitten

Vierailija
29/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on maailman paras, mutta täällä ei kelpaa koska naisille on harhaluulo siitä että ulkkikset olisi parempia jotenkin. Ulkomailla sitten naiset on paljon kiinnostuneempia ja nämä suomalaiset naiset ottaa eron ulkkiksistaan kun totuus paljastuu.

Jos sinä et ole saanut pimperoa äidiltäsi, älä tee siitä meidän muiden suomalaisten miesten ongelmaa. Me kyllä saamme äideiltämme niin paljon  kun haluamme. Ei ole syytä esittää tuollaisia kommentteja vain sen takia, ettei äitisi rakasta sinua tarpeeksi ja anna sinun paukuttaa itseään jopa kakkoseen niin, että ulostehiput lentävät.

Vierailija
30/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan rumilusnaiset tuli lyttäämään rasvaisilla sormilla kirjoittavat että ap:n taso ei riitä poistamaan heidän yhdessä marinoitua miesvihaa.

Vierailija
31/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin. 

Vierailija
32/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on samaa sontaa kuin Audin diiduu-diiduu-limputus.

Vierailija
33/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa. Olet Klisee, karikatyytri menestyvästä miehestä. Hävitä kello ja korut, lopeta pingottaminen ja esitä vähän yksinkertaista ja haavoittuvaa miestä. Näin löydät naisen, joka kertoo mitä sinun pitää tehdä arjessa ja milloin roskapussi pitää viedä. Vastineeksi saat satunnaista seksiä ja marinaa siitä, että et ymmärrä hänen tarpeitaan.

Ai niin, Audi viestii luonnehäiriöstä.

Vierailija
34/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin. 

Naisten käsitys omasta tasosta ei perustu mihinkään todelliseen.

35/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan rumilusnaiset tuli lyttäämään rasvaisilla sormilla kirjoittavat että ap:n taso ei riitä poistamaan heidän yhdessä marinoitua miesvihaa.

Yritän poistaa näitä palstamiesten, tai "miesten" harhaluuloja, että kaikkia naisia kiinnostaa pitkät ja lihaksikkaat hujopit 😄

Vierailija
36/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Olen aidosti tasoton nainen, mutta sinunkaltaiseksi eivät vaan jätä rauhaan., vaikka kuinka monta kertaa sanoisi. En jaksa enää, en käy enää missään.

Vierailija
37/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus mitä palstamieshuttua taas. Ensinnäkin koko ajatus ihmisistä “tasoina” on jo lähtökohtaisesti ääliömäinen Ihmissuhteet eivät ole mikään ranking-lista. Tutkimus ei tue noin mustavalkoista mallia: ihmiset pariutuvat usein samankaltaisten arvojen, koulutuksen ja elämäntilanteen perusteella, ei siksi että joku “nousee” tai “laskee”. Toiseksi väite sivuuttaa täysin naisten toimijuude, kuten sen, että oikeasti meidän tasokkaiden miesten äidit suorastaan kerjäävät tulla meidän tasokkaiden miesten panemiksi varsinkin kurttuiseen kakkoseensa ikään kuin naiset automaattisesti metsästäisivät “ylempiä” miehiä, panemaan äitejään mikä on vanhanaikainen stereotypia. Ja miehistä esitetty ajatus, että he “pariutuvat alaspäin”, on yhtä lailla perusteeton yleistys. Todellisuudessa ihmiset hakevat kumppaneita, joiden kanssa on yhteensopivuutta, ei jotain mielikuvituksellista tasohierarkiaa.

Vierailija
38/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus mitä palstamieshuttua taas. Ensinnäkin koko ajatus ihmisistä “tasoina” on jo lähtökohtaisesti ääliömäinen Ihmissuhteet eivät ole mikään ranking-lista. Tutkimus ei tue noin mustavalkoista mallia: ihmiset pariutuvat usein samankaltaisten arvojen, koulutuksen ja elämäntilanteen perusteella, ei siksi että joku “nousee” tai “laskee”. Toiseksi väite sivuuttaa täysin naisten toimijuude, kuten sen, että oikeasti meidän tasokkaiden miesten äidit suorastaan kerjäävät tulla meidän tasokkaiden miesten panemiksi varsinkin kurttuiseen kakkoseensa ikään kuin naiset automaattisesti metsästäisivät “ylempiä” miehiä, panemaan äitejään mikä on vanhanaikainen stereotypia. Ja miehistä esitetty ajatus, että he “pariutuvat alaspäin”, on yhtä lailla perusteeton yleistys. Todellisuudessa ihmiset hakevat kumppaneita, joiden kanssa on yhteensopivuutta, ei jotain mielikuvituksellista tasohierarkiaa.

Miksi missin tasoa olevat naiset ei pariudu keskitasoa olevien miesten kanssa? Miksi ne missit pariutuu aina miesten kanssa joilla on rahaa ja statusta eli tasokkaiden miesten kanssa?

Vierailija
39/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä aloitusta provona vaan näin se asia on josta jo 80 luvulla Juliet Jonesin Sydän klauloi että miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.

Naiset osaavat arvostaa kunnon miestä vasta siinävaiheessa kun ovat tehneet pari muksua ja yh. äiteinä ihmettelevät että kuinkas tässänäin kävi ja etsivät uutta isää lapsilleen. Silloin sinun kaltaisillesi miehille on kysyntää jotka maksavat naisen ja lasten kulut.

Näin se vaan menee valitettavvasti.

Vierailija
40/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mies on sen tasoinen kuin se nainen,  jolta hän saa seksiä ja nainen on saman tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen. 

Tää on ihan fakta ja maisterismiehen päätelmä, uskokaa nyt jo.

Omaa tasoaan ei siis voi itse määritellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme