Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Rikas komee ja hyvä panee. Riittää kun yksi näistä puuttuu.
Hyviä ominaisuuksia, mutta eivät yksinään riitä; en itse viitsisi katsella viikkoa kauempaa, jos ihminen on tyhmä kuin saapas.
Teillä on sama ongelma Allu-nimisen palstailijan kanssa. Ulkonäkö on viimeisen päälle mutta vain rumat ja ylipainoiset naiset tuppaa seuraan. Voitte saada toisiltanne vinkkejä eli kysy häneltä.
Kaikki kauniit naiset sanovat että tasoja todellakin on. Vain ne vähemmän kauniit väittää ettei ole, koska he haluavat elää fantasiassa joka sopii heille.
Keskity vähemmin meihin naisiin ja keksi itsellesi joku muu harrastus. Ilmainen neuvoni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.
Ap
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauniit naiset sanovat että tasoja todellakin on. Vain ne vähemmän kauniit väittää ettei ole, koska he haluavat elää fantasiassa joka sopii heille.
Ei ole meidän ongelma, jos äitisi on niin ruma, ettei sinulla seiso hänen kanssaan. Meillä aidosti tasokkailla miehillä ei ole koskaan tällaista ongelmaa, vaan pelkkä äidin näkeminen jo saa viisarin värähtämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ulkonäöllä on?
Mitä luulet? Älä leiki tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ulkonäöllä on?
Äitille ei mitään ja siksi panen vain äitiä. Kerran yritin kyllä panna myös tätiä, mutta siihen minulle vedettiin raja.
Kuulostat täysin tunneälyttömältä, ts et ole tasokas. Ainoat puheenaiheet ulkonäkö ja raha ja status, ai ku kinnostavaa... Omani on köyhempi ja lyhyempi, mutta myös tasokkaampi, sillä on maailmasta ja ihmisistä kiinnostunut. Ja tietty hyvä rakastaja.
Et luetellut yhtäkään kiinnostavaa asiaa itsessäsi ja luulet olevasi "tasokas". Taso se on matalakin.
Ehkä sulla on ruma naama ja vittumainen luonne. Mene sitten sinne muualle Eurooppaan, jos siellä saat helpommin seuraa (jota en kyllä usko).
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat täysin tunneälyttömältä, ts et ole tasokas. Ainoat puheenaiheet ulkonäkö ja raha ja status, ai ku kinnostavaa... Omani on köyhempi ja lyhyempi, mutta myös tasokkaampi, sillä on maailmasta ja ihmisistä kiinnostunut. Ja tietty hyvä rakastaja.
Tämäpä juuri. Oikeasti näissä ihmissuhteissa on aina ihan tavallisia ihmisiä. Aloituksessa esitetyt ihmiset leikkivät jossain aivan omassa luokassaan ja heitä on aivan murto-osa ihmisistä. Me muut ollaan ihan tavallisten äitien tavallisia poikia, jotka nyt vaan panevat äitejään niin lujaa kuin pystyvät. Ja siitähän he tykkäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin.
Naisten käsitys omasta tasosta ei perustu mihinkään todelliseen.
No ei kyllä aloittajankaan.
Vierailija kirjoitti:
Et luetellut yhtäkään kiinnostavaa asiaa itsessäsi ja luulet olevasi "tasokas". Taso se on matalakin.
Kiinnostaisiko sinua kuulla tarkempia kuvauksia siitä kuinka panen äitiäni?
Aika jännä juttu, että tasa-arvoon pyrkineet naiset haikailevat Intian kastijärjestelmää. Mitäpä muutakaan tämä "taso" keskustelu olisi? Leima otsaan ja silleen, sekö olisi ihanne?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, että tasa-arvoon pyrkineet naiset haikailevat Intian kastijärjestelmää. Mitäpä muutakaan tämä "taso" keskustelu olisi? Leima otsaan ja silleen, sekö olisi ihanne?
Tasa-arvoon pyrkivät naiset yrittävät estää äitejään antamasta kakkosta pojilleen, mutta ovat epäonnistuneet tässä surkeasti. Meillä äiti aina pyllistää oikein kutsuvasti kun saavun huoneeseen. Isääkin välillä ihan naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin.
Voi jessus mitä palstamieshuttua taas. Ensinnäkin koko ajatus ihmisistä “tasoina” on jo lähtökohtaisesti ääliömäinen Ihmissuhteet eivät ole mikään ranking-lista. Tutkimus ei tue noin mustavalkoista mallia: ihmiset pariutuvat usein samankaltaisten arvojen, koulutuksen ja elämäntilanteen perusteella, ei siksi että joku “nousee” tai “laskee”. Toiseksi väite sivuuttaa täysin naisten toimijuude, kuten sen, että oikeasti meidän tasokkaiden miesten äidit suorastaan kerjäävät tulla meidän tasokkaiden miesten panemiksi varsinkin kurttuiseen kakkoseensa ikään kuin naiset automaattisesti metsästäisivät “ylempiä” miehiä, panemaan äitejään mikä on vanhanaikainen stereotypia. Ja miehistä esitetty ajatus, että he “pariutuvat alaspäin”, on yhtä lailla perusteeton yleistys. Todellisuudessa ihmiset hakevat kumppaneita, joiden kanssa on yhteensopivuutta, ei jotain mielikuvituksellista tasohierarkiaa.
Miksi missin tasoa olevat naiset ei pariudu keskitasoa olevien miesten kanssa? Miksi ne missit pariutuu aina miesten kanssa joilla on rahaa ja statusta eli tasokkaiden miesten kanssa?
Todennäköisesti heillä elämä keskittyy enemmän pinnallisuuteen ja ulkonäköön ja vaikuttaa, että tasoista keskustelevillekin ja aloittajalle tärkeää on vain miltä joku näyttää. Suurimmalle osalle ihmisistä tärkeintä on se henkinen puoli ja mitä yhteistä toisen kanssa on ja miten tietyn kanssa viihtyy eikä mitkään ulkonäköön perustuvat tasot.
En voisi olla tästä kommentista enempää samaa mieltä näin aidosti tasokkaana miehenä. Tästä voivat olla erimieltä vain palstan luuserimiehet.