Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.

Vierailija
04.04.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoreetikot selittävät naisille minkälaisen miehen naiset haluavat. Naiset kertovat ei pidä paikkaansa. Itseään korkean tason miehenä pitävä tasoteoreetikko valittaa täällä ettei saa naista.

Mitä päättelee tästä tasoteoreetikko, hmmm? Toteaako oho, naiset taitavatkin olla oikeassa, minun pitää kuunnella tarkenmin mitä naiset sanovat? HELL NO! Sen sijaan teen valituksestani ikiliikkujan.

Annatko sinä myös kakkosta pojallesi todistaaksesi, että olet tasokas nainen ja poikasi on tasokas mies? Pelkkä pillun antaminen ei riitä todisteeksi.

Vierailija
82/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKAT SIITÄ MIHIN EILEN JÄIT, ELI PROVOILUA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.

Ap

Tämä kertoo suomalaisten naisten älykkyydestä. Ja vielä peukuttavat tuollaista alatyylistä roskaa. 

Vierailija
84/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissasi ei ilmeisesti pullota ja olet valkoihoinenkin.

Vierailija
85/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja materia eivät kerro sinusta henkilönä ja persoonana yhtään mitään.

Vierailija
86/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen äitiä kakkoseen mikropenikselläni! Miten sinä toimit? Kai olet antanut tänään pojallesi tiukkaa reikää?

Vierailija
87/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuvauksessasi ”Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.” et kerro yhtään mitään niistä asioista, jotka ovat naiselle miehessä tärkeää. 

Joten etsi (tutkittua) tietoa siitä, minkä piirteiden perusteella naiset valitsevat kumppanin ja pohdi asiaa uudelleen. 

Toki jos etsit naista, jota lähinnä kiinnostaa miehessä varallisuus ja rasvaprosentti, niin sitten tuo näitä esittelemisäsi piirteitä esiin. Itse en kyllä ole tavannut yhtään semmoista naista ystäväpiirissäni tai esim. töissä. Enemmänkin ovat kiinnostuneita rehellisyydestä, hauskuudesta, kemiasta jne. 

Vierailija
88/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen äitiä kakkoseen mikropenikselläni! Miten sinä toimit? Kai olet antanut tänään pojallesi tiukkaa reikää?

Sinulla saa olla omat fetissisi (joita moni kyseenalaistaa) ja ei, minulla ei ole lapsia ja miesystäväkään ei ole kiinnostunut kakkosesta. 

Mutta sinähän oletkin lapsen tasolle jäänyt trolli.

Vierailija
89/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuvauksessasi ”Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.” et kerro yhtään mitään niistä asioista, jotka ovat naiselle miehessä tärkeää. 

Joten etsi (tutkittua) tietoa siitä, minkä piirteiden perusteella naiset valitsevat kumppanin ja pohdi asiaa uudelleen. 

Toki jos etsit naista, jota lähinnä kiinnostaa miehessä varallisuus ja rasvaprosentti, niin sitten tuo näitä esittelemisäsi piirteitä esiin. Itse en kyllä ole tavannut yhtään semmoista naista ystäväpiirissäni tai esim. töissä. Enemmänkin ovat kiinnostuneita rehellisyydestä, hauskuudesta, kemiasta jne. 

Äitiä kakkoseen!  Sehän tuo kirjoituksesi oli näin tiivistetyssä muodossa. En ymmärrä miksi ydinsanomaan piti päästä tuollaisen mutkan kautta, kun kaikki tajuavat kuitenkin mitä ajoit takaa.

Vierailija
90/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla saa olla omat fetissisi (joita moni kyseenalaistaa) ja ei, minulla ei ole lapsia ja miesystäväkään ei ole kiinnostunut kakkosesta. 

Sinulla se fetissi on kun haluat lukea näitä juttuja. Minä kerron täällä vaan ihan normaalista äiti-poika -suhteesta.

Vierailija
91/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se fetissi on kun haluat lukea näitä juttuja. Minä kerron täällä vaan ihan normaalista äiti-poika -suhteesta.

Jep jep, ins*sti onkin tosi normaalia.

Vierailija
92/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä. 

No miksei ap sitten saa niitä tasokkaita naisia, jos näin on?

Vierailija
93/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä pointti, ja itse asiassa tutkimus tukee aika pitkälti sitä, mitä sanot, vaikkakin hieman nyansoidummin.

On totta, että pelkät ulkoiset “statustekijät” eivät yksin kerro hirveästi siitä, onko joku kiinnostava pitkäaikaisena kumppanina. Tutkimuksissa naisten kumppanivalintoja on jaettu useisiin eri osa-alueisiin: fyysinen vetovoima, resurssit (kuten koulutus ja tulot), mutta myös aivan keskeisesti persoonaan liittyvät tekijät kuten luotettavuus, lämpimyys ja sitoutumiskyky . Juuri nämä “hyvän kumppanin” piirteet korostuvat erityisesti pitkäaikaisissa suhteissa.

Lisäksi tutkimus osoittaa, että naiset painottavat usein pitkässä suhteessa ominaisuuksia kuten emotionaalista vakautta, kykyä olla hyvä kumppani ja yhteensopivuutta, ei pelkästään ulkonäköä tai rahaa . Myös ympäristö ja elämäntilanne vaikuttavat: vakaissa oloissa arvostetaan enemmän pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista kuin pelkkää statusta .

Eli tavallaan olet oikeassa siinä, että okeasti kaikki miehet haluavat panna äitiä kakkoseen. Jouduin pyytämään tekoälyltä tämän vastauksen, jotta luet tähän asti ja sisäistä, että kyseessä on vain tavallisten miesten panna lujaa äitiään ryppyiseen ruskeaan reikään, listaamasi asiat (ulkonäkö, tulot, auto jne.) voivat lisätä ensivaikutelman kiinnostavuutta, mutta ne eivät yksin riitä. Ne eivät kerro mitään siitä, millainen ihminen olet arjessa, miten kohtelet toista tai millaista yhteyttä pystyt rakentamaan.

Suurimmalle osalle naisista ratkaisevaa ei ole “paketti ulkoisia saavutuksia”, vaan se, syntyykö aito yhteys: voiko toiseen luottaa, onko hänen kanssaan hyvä olla ja löytyykö yhteinen maailma.

Vierailija
94/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen provo tänään. 

Allu on aina tosissaan tän aiheen kanssa.

Vierailija
95/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa naiset siirtyvät jo virtuaalimiehiin. Pian tämä tapahtuu myös Euroopassa. 

Vierailija
96/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän aiemminkin. Ja varmaan vaan ei ole tarpeeksi tasokasta naista Suomessa. Edelleen, kannattaa suunnata itään. 

Vierailija
97/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät tarvitse sinua. Yritä saada joku nuori pimu, joka arvostaa varallisuuttasi, ja suostuu olemaan sinulle pelkkä objekti.

Vierailija
98/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti tasokas mies ei kirjoittele tänne. Täällä on vain kristityt pervo luuserit ja läskit

Vierailija
99/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa yksikään nainen on lähestynyt, mutta Ap tulkitsee jo samassa kassajonossa seisomisen lähestymiseksi. Ja tuskin Suomesta löytyy hänen harhaisen mielensä mukaista naista.

Vierailija
100/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä. 

Sittenhän ei haittaa kun nuo ominaisuudet puuttuu, mikä on tietysti jutun juoni. Voisi kyllä olla herkän limainen, jos nuoren tytön sais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän