Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (112)
Oletko kenties itserakas, et ole oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?
Oletko huumorintajuton? Et osaa naurattaa naisia?
Oletko sivistymätön, hädin tuskin muistat kuka on Suomen presidentti? Etkä osaa oikeinkirjoitusta, sen jo huomasinkin.
Aloittajan pitkästä litaniasta päättelen, että hän on itsekeskeinen ihminen. Siinä se syy.
Olet itseäsi niin täynnä, ettei siihen mahdu muita mukaan.
Ja luonne taitaa tekstistä päätellen olla kuin viikon kuolleena maanneella rotalla.
Aika pieni palkka sinulla muuten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin.
Voi jessus mitä palstamieshuttua taas. Ensinnäkin koko ajatus ihmisistä “tasoina” on jo lähtökohtaisesti ääliömäinen Ihmissuhteet eivät ole mikään ranking-lista. Tutkimus ei tue noin mustavalkoista mallia: ihmiset pariutuvat usein samankaltaisten arvojen, koulutuksen ja elämäntilanteen perusteella, ei siksi että joku “nousee” tai “laskee”. Toiseksi väite sivuuttaa täysin naisten toimijuude, kuten sen, että oikeasti meidän tasokkaiden miesten äidit suorastaan kerjäävät tulla meidän tasokkaiden miesten panemiksi varsinkin kurttuiseen kakkoseensa ikään kuin naiset automaattisesti metsästäisivät “ylempiä” miehiä, panemaan äitejään mikä on vanhanaikainen stereotypia. Ja miehistä esitetty ajatus, että he “pariutuvat alaspäin”, on yhtä lailla perusteeton yleistys. Todellisuudessa ihmiset hakevat kumppaneita, joiden kanssa on yhteensopivuutta, ei jotain mielikuvituksellista tasohierarkiaa.
Miksi missin tasoa olevat naiset ei pariudu keskitasoa olevien miesten kanssa? Miksi ne missit pariutuu aina miesten kanssa joilla on rahaa ja statusta eli tasokkaiden miesten kanssa?
Todennäköisesti heillä elämä keskittyy enemmän pinnallisuuteen ja ulkonäköön ja vaikuttaa, että tasoista keskustelevillekin ja aloittajalle tärkeää on vain miltä joku näyttää. Suurimmalle osalle ihmisistä tärkeintä on se henkinen puoli ja mitä yhteistä toisen kanssa on ja miten tietyn kanssa viihtyy eikä mitkään ulkonäköön perustuvat tasot.
Kun kyse on oikeasta rakkaudesta ja normaaleista ihmisistä, ulkonäkö on lopulta pienin osuus parinmuodostuksessa. Tätä eivät tajua ihmiset, jotka eivät ole koskaan olleet terveissä parisuhteissa. Tästä syystä äitikään ei ole koskaan nauranut mikropenikselleni kun olen innoissaan sitä esitellyt, vaan ottanut sen kehuen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties itserakas, et ole oikeasti kiinnostunut uudesta ihmisestä, jonka tapaat?
Oletko huumorintajuton? Et osaa naurattaa naisia?
Oletko sivistymätön, hädin tuskin muistat kuka on Suomen presidentti? Etkä osaa oikeinkirjoitusta, sen jo huomasinkin.
Jyyri näin! Äitiä syvälle pyllyyn!
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan pitkästä litaniasta päättelen, että hän on itsekeskeinen ihminen. Siinä se syy.
Olet itseäsi niin täynnä, ettei siihen mahdu muita mukaan.
Aloittaja ei ole koskaan onnistunut tuottamaan äidilleen orgasmia, kuten me oikeasti tasokkaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tasokkuus on jotain ihan muuta kuin tuo. Palkkakaan ei kovin kummoinen. Vaikutat itseäsi täynnä olevalta ja ylimieliseltä. Ihme, jos kukaan lähestyy sua.
Miksi minun palkalla olisi edes väliä. Isän palkka riittää, isä onkin vähän kuin minun ja äidin aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuu miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet taas pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. Toisin sanoen siis naiset pariutuvat aina ylöspäin ja miehet pariutuvat aina alaspäin.
Voi jessus mitä palstamieshuttua taas. Ensinnäkin koko ajatus ihmisistä “tasoina” on jo lähtökohtaisesti ääliömäinen Ihmissuhteet eivät ole mikään ranking-lista. Tutkimus ei tue noin mustavalkoista mallia: ihmiset pariutuvat usein samankaltaisten arvojen, koulutuksen ja elämäntilanteen perusteella, ei siksi että joku “nousee” tai “laskee”. Toiseksi väite sivuuttaa täysin naisten toimijuude, kuten sen, että oikeasti meidän tasokkaiden miesten äidit suorastaan kerjäävät tulla meidän tasokkaiden miesten panemiksi varsinkin kurttuiseen kakkoseensa ikään kuin naiset automaattisesti metsästäisivät “ylempiä” miehiä, panemaan äitejään mikä on vanhanaikainen stereotypia. Ja miehistä esitetty ajatus, että he “pariutuvat alaspäin”, on yhtä lailla perusteeton yleistys. Todellisuudessa ihmiset hakevat kumppaneita, joiden kanssa on yhteensopivuutta, ei jotain mielikuvituksellista tasohierarkiaa.
Miksi missin tasoa olevat naiset ei pariudu keskitasoa olevien miesten kanssa? Miksi ne missit pariutuu aina miesten kanssa joilla on rahaa ja statusta eli tasokkaiden miesten kanssa?
Aika vanhanaikainen ajatus, että tasokas nainen on kaunis ja tasokkaalla miehellä on rahaa ja statusta. Ei tuo ole tosielämää kuin tuossa maailmassa eläville. Menepä ulos katsomaan millaisia pareja siellä liikkuu ja millaisia tavalliset suomalaiset ovat. Suhteet perustuvat kuitenkin loppujen lopuksi muihin asioihin kuin ulkoisiin ominaisuuksiin. Noin pinnallisen ihmisen kanssa kukaan ei halua parisuhdetta pidemmäksi aikaa. Pitää olla jotain ajatuksia ja keskusteltavaa, yhteistä tekemistä ym.
Tasoteoreetikko mies: Ihmiset pariutuvat tasonsa mukaan.
Myös tasoteoreetikko mies: Miksi vain rumat ja pyöreät naiset lähestyvät minua?
Myös tasoteoreetikko: Miehet ovat se looginen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhanaikainen ajatus, että tasokas nainen on kaunis ja tasokkaalla miehellä on rahaa ja statusta. Ei tuo ole tosielämää kuin tuossa maailmassa eläville. Menepä ulos katsomaan millaisia pareja siellä liikkuu ja millaisia tavalliset suomalaiset ovat. Suhteet perustuvat kuitenkin loppujen lopuksi muihin asioihin kuin ulkoisiin ominaisuuksiin. Noin pinnallisen ihmisen kanssa kukaan ei halua parisuhdetta pidemmäksi aikaa. Pitää olla jotain ajatuksia ja keskusteltavaa, yhteistä tekemistä ym.
No johan on naiivia selittelyä. Tuo kuulostaa kivalta kahvipöytäkeskustelussa, mutta ei vastaa sitä, miten ihmiset oikeasti käyttäytyvät. Vaikka kuinka haluaisit uskoa, että “sisäinen kauneus” ratkaisee kaiken, niin todellisuudessa vetovoima, ulkonäkö, status ja resurssit vaikuttavat aivan selvästi pariutumiseen. Ei se tarkoita, että kaikki olisi pelkkää pintaa, mutta niiden merkitystä ei voi noin vain pyyhkiä pois.
Ja tuo “mene ulos katsomaan tavallisia pareja” -argumentti ei kumoa mitään. Etenkään sitä, että ihan kaikki miehet tasostaaan riippumatta haluavat panna äitejään niin lujaa ja niin syvälle, että äiti suorastaan itkien anelee lopettamaan, mutta tulee sitten kerjäämään samaa käsittelyä kakkoseensa. Se, että ihmiset päätyvät suhteisiin, ei kerro siitä, millaisia kompromisseja tehdään tai mitä kukin oikeasti arvostaa. Ihmiset voivat päätyä yhteen monista syistä, myös siksi että parempaa vaihtoehtoa ei ole tarjolla.
Lisäksi väite, että “pinnallisen kanssa kukaan ei halua suhdetta”, on aika idealistinen. Kyllä haluaa niin kauan kuin vetovoimaa ja hyötyä on. Persoona ja yhteiset jutut tulevat mukaan, mutta ne eivät poista biologisia ja sosiaalisia realiteetteja.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan rumilusnaiset tuli lyttäämään rasvaisilla sormilla kirjoittavat että ap:n taso ei riitä poistamaan heidän yhdessä marinoitua miesvihaa.
Yritän poistaa näitä palstamiesten, tai "miesten" harhaluuloja, että kaikkia naisia kiinnostaa pitkät ja lihaksikkaat hujopit 😄
Tilanne baaritiskillä: Atleetti ihmetteli , miksi Gotlettikaveriaan ( Plösö kaljupää) naiset hakee jatkuvasti eikä hän sliipattu hurmuri kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tasokas mies: Panee äitiään eikä vikise vauva-palstalla.
Oletko sinä jo tänään antanut pojallesi, vai pidätkö häntä tasottomana?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan rumilusnaiset tuli lyttäämään rasvaisilla sormilla kirjoittavat että ap:n taso ei riitä poistamaan heidän yhdessä marinoitua miesvihaa.
Yritän poistaa näitä palstamiesten, tai "miesten" harhaluuloja, että kaikkia naisia kiinnostaa pitkät ja lihaksikkaat hujopit 😄
Tilanne baaritiskillä: Atleetti ihmetteli , miksi Gotlettikaveriaan ( Plösö kaljupää) naiset hakee jatkuvasti eikä hän sliipattu hurmuri kelpaa?
Tämän gotletin äiti on kertonut, että häneltä saa parhaat kyydit. Pojalla ei vaan seiso muiden kuin äitinsä kanssa, mutta se on vaan tasokkaan miehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa mitata tasoa, on se, mitä saa. Jos vain rumat lähestyvät, ei mitenkään voi itse olla tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa mitata tasoa, on se, mitä saa. Jos vain rumat lähestyvät, ei mitenkään voi itse olla tasokas.
Ainoa tapa nostaa tasoaan on olla haluttava äidin silmissä. Jos äiti ei suorastaan kerjää pojaltaan munaa, kyseessä on täysi luuserimies.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, että tasa-arvoon pyrkineet naiset haikailevat Intian kastijärjestelmää. Mitäpä muutakaan tämä "taso" keskustelu olisi? Leima otsaan ja silleen, sekö olisi ihanne?
Aloittaja on mies ja kaikki tasoista vouhkaavat on miehiä. Ei normaalit naiset ja miehet mieti mitään tasoja vaan henkistä yhteensopivuutta, sitä miten toisen kanssa viihtyy ja tulee toimeen ja millaiset arvot toisella on .
Tasoteoreetikot selittävät naisille minkälaisen miehen naiset haluavat. Naiset kertovat ei pidä paikkaansa. Itseään korkean tason miehenä pitävä tasoteoreetikko valittaa täällä ettei saa naista.
Mitä päättelee tästä tasoteoreetikko, hmmm? Toteaako oho, naiset taitavatkin olla oikeassa, minun pitää kuunnella tarkenmin mitä naiset sanovat? HELL NO! Sen sijaan teen valituksestani ikiliikkujan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa nostaa tasoaan on olla haluttava äidin silmissä. Jos äiti ei suorastaan kerjää pojaltaan munaa, kyseessä on täysi luuserimies.
Tullaan tilanteeseen, parisuhdetta hiertää se mami siellä patjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, että tasa-arvoon pyrkineet naiset haikailevat Intian kastijärjestelmää. Mitäpä muutakaan tämä "taso" keskustelu olisi? Leima otsaan ja silleen, sekö olisi ihanne?
Aloittaja on mies ja kaikki tasoista vouhkaavat on miehiä. Ei normaalit naiset ja miehet mieti mitään tasoja vaan henkistä yhteensopivuutta, sitä miten toisen kanssa viihtyy ja tulee toimeen ja millaiset arvot toisella on .
Aloittaja on luuseri joka ei saa äidiltään pillua, kuten me tasokkaat miehet.
Tasokkuus on jotain ihan muuta kuin tuo. Palkkakaan ei kovin kummoinen. Vaikutat itseäsi täynnä olevalta ja ylimieliseltä. Ihme, jos kukaan lähestyy sua.