Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.

Vierailija
04.04.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaat liian vähän ja pitää olla julkkis.

Vierailija
2/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tekoäly-tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pitkä 😄 eikä mitään kelloja ja helyjä 😎

Vierailija
4/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aivopesty feminismillä ja punavihreydellä oudoiksi.

Vierailija
5/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi mitenkään olla aidosti tasokas naisten mielestä, jos flaksi ei käy.

Vierailija
6/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.

Ap

Vierailija
7/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit olevasi aidosti tasokas mies mutta et sitten kuitenkaan kertonut itsestäsi mitään 

Vierailija
8/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina löytyy vikaa kun ottaa sen asenteen että etsii vikaa. Aiinä todellinen syy. Ei koskaan ihmiskunnan historiassa ole parinmuodostus perustunut täydellisyyteen koska sitä ei ole.

Vierailija
9/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi on väärän värinen ja rikosrekisterisi on liian lyhyt. 

Vierailija
10/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäne Ukrainaan...sieltä löytyy naisia.

Vierailija
11/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Vierailija
12/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun satuiluja 

Vierailija
13/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan oman nuoruuden 90-luvulta ja silloin tytöt jahtasivat poikia. Nykyään tytöt ovat epänormaaleja ja naiset myös.

Vierailija
14/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.

Ap

Pitääkin olla makropenis, joka pitää työntää syvälle naisen kurkkuun ja repiä tätä samanaikaisesti voimakkaasti korvista ja huutaa I'm The Boss!

Vierailija
15/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen provo tänään. 

Vierailija
16/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä. 

Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä. 

Vierailija
17/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti rakastaa minua ja sen takia on antelias ryppyreikänsä suhteen. Siitäkös sinä olet kateellinen.

18/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina löytyy vikaa kun ottaa sen asenteen että etsii vikaa. Aiinä todellinen syy. Ei koskaan ihmiskunnan historiassa ole parinmuodostus perustunut täydellisyyteen koska sitä ei ole.

Minä oon täydellisen löytäny 😎

Vierailija
19/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mulle ja tuote kun naiset etsii ihmistä. Tottakai kelpaat vain heille, joille ulkokultaisuus vetoaa, jos sisin puutuu. 

Vierailija
20/112 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus oli ylimielistä tuubaa. AP vaikuttaa katkeralta pikkupojalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme