Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?

Vierailija
31.03.2026 |

Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ap:na kyllä kehuisi itseäni aktiiviliikkujana vaan hyötyliikkujana. 100km kuukaudessa on aika minimimäärä, kun monet saavat tuon jo viikossa kokoon esim.juoksemalla työmatkat, sen sijaan, että kulkisivat autolla.

Ja jospa naisen ei tarvitse pitää ruokavaliosta huolta, vaan on ihan normaalisti jo hoikka. Ihme ruokapäällepäsmeröintiä! Tulee mieleen joku uskonkiihkoilija, joka iskee raamatulla päähän!

"Monet" juoksevat työmatkansa? En ole 40 vuoden aikana tällaiseen törmännyt.

Jep. Itse tiedän neljä tuollaista henkilöä; kolme kasarilla syntynyttä isämiestä, ja yksi 70-luvulla syntynyt äitinainen (ja nykyään myös pikkuvauvan mummi)

Juoksu- ja pyöräilyharrastajia. Tuo 70-luvulla syntynyt käy ympäri maailmaa juoksemassa ja pyöräilemässä.

Vierailija
62/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ap:na kyllä kehuisi itseäni aktiiviliikkujana vaan hyötyliikkujana. 100km kuukaudessa on aika minimimäärä, kun monet saavat tuon jo viikossa kokoon esim.juoksemalla työmatkat, sen sijaan, että kulkisivat autolla.

Ja jospa naisen ei tarvitse pitää ruokavaliosta huolta, vaan on ihan normaalisti jo hoikka. Ihme ruokapäällepäsmeröintiä! Tulee mieleen joku uskonkiihkoilija, joka iskee raamatulla päähän!

Lukutaito? Eihän tuossa noin sanottu. Ihmiset... 😖 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse tiedän neljä tuollaista henkilöä; kolme kasarilla syntynyttä isämiestä, ja yksi 70-luvulla syntynyt äitinainen (ja nykyään myös pikkuvauvan mummi)

Juoksu- ja pyöräilyharrastajia. Tuo 70-luvulla syntynyt käy ympäri maailmaa juoksemassa ja pyöräilemässä.

Minä tiedän näitä kyllä oikeasti useampia. Aina kun näen heidät juoksemassa mietin, että ovatko heidän suolikaasunsa lähteneet liikkeelle ja pääseekö kaikki ihanuus jonnekin matkan varrelle ilman, että siitä on yhdellekään miehelle mitään iloa. Ap

Vierailija
64/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on liikunta tärkeää ja sen tuomat ulkonäköhyödyt, niin varmaan kannattaa etsiä samanlainen nainen, joka niitä arvostaa sussa ja jota itse arvostat samoista syistä. Nykyisen kanssa ette vaikuta olevan samalla aaltopituudella. 

Vierailija
65/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Siis mikä jeesuksen logiikka tässä ajatuskuviossa on takana? :D
Olet ollut epäterveellinen läski, sitten laihdutit, ja nyt olet syömisiäsi puntaroiva ja vaatimattomista liikuntasuorituksistasi jatkuvasti jahnaava palstau l i sija.

Mistä naisen siis pitäisi kiinnostua? Mitä hänen pitäisi arvostaa? Sitä kymmenen kilon laihtumistako?

Käännynnäiset on aina pahimpia fundiksia. Pätee terveysskeneen myös. Kyllä se muutamassa vuodessa tasoittuu ja elämään tulee taas muitakin prioriteetteja kuin liikunnan ja ruokavalion miettiminen. Sitä ennen, toivottavasti sinä ja samanlainen nainen löydätte toisenne. 

Vierailija
66/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin voit törmätä

Vierailija
67/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Onnittelut hyvästä elämänmuutoksesta. Nauti siitä ihan omien hyötyjesi takia. Ei toisten elämänmuutoksilla ole itselle yleensä merkitystä, jos ei ole itse kokenut samaa tai kaipaa samaa. 

Se nainen arvosti sua muiden juttujen vuoksi. 

Vierailija
68/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän välillä on sukupolvien välinen kuilu. Nämä nuoremmat on sitä mätisäkki sukupolvea jolle on annettu se ruutu käteen ja ruoka tulee woltista.

He ovat samaa sukupolvea, eikä ysärin milleniaalit ole kasvaneet ruutu kädessä woltaten. Ja kasarilla syntyneissä tämän päivän nelikymppisissä(kin) on paljon lihavia wolttaajia.

Mutta vaikka ovatkin samaa sukupolvea, niin kuten joku palstalla hiljattain kirjoitti: 90-luvulla syntyneet milleniaalit ovat erilaisia kuin 80-luvulla syntyneet milleniaalit. Eli kuilu on olemassa, vaikka sukupolvi onkin sama. Ja nythän kuilu on syvimmillään, kun kasarin milleniaalit alkavat olla jo keski-iässä - osa jo hyvin tukevastikin, kun taas ysärin milleniaalit ovat vielä kolmikymppisiä - osa ihan kolmikymppisyytensä alkupäässä, vielä kaukana keski-iästä.

Minulla ei ole mitään ikärajoja, mutta olen huomannut että vähän iäkkäämpi nainen osaa paukutella oikealla tavalla. Kasarin milleniaali on ehdoton alarajani. Heillä on suolistossaan jo sellaista patinaa mitä arvosta. Ap

Miksi feikkaat. Et ole AP. Etkö kestä keskustelua oikeasti? Ap

Vierailija
69/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ja kaikilla ihmisillä ei ole samanlaisia arvoja. Treffikumppanisi vastaus ei ole väärä, vaan se on  sinulle väärä ja hänelle oikea. Ts. Teidän arvonne eivät kohtaa. 

Siksihän niitä omia valintoja kysytään. Olen itse tehnyt tuossa asiassa aikoinaan nuorena erittäin ison virheen. Harrastin juoksemista useita kertoja viikossa 10 kilometrin juoksulenkkejä. Tässä oli toisinpäin kuin teillä eli minä olen nainen. 

Jotenkin vaan oletin, että kaikki muutkin ovat kiinnostuneita kuntoilusta ja terveellisestä ravinnosta (ja terveellisistä juomista) . Tässä tuli tehtyä paha virhe, kun en tullut tuota selvittäneeksi, vieläkin joudun noista oletuksistani kärsimään.  

Vierailija
70/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h"

Tämä on sinusta kehumisen arvoista? Mun 76- vuotias äitikin lenkkeilee enemmän. 

Kyllä ja minun 76 vuotias saman ikäinen isäni. Mutta hän onkin erittäin hyvässä kunnossa. Sekä on eläkkeellä. Ei ole kolmen pienen lapsen vuorotyössä käyvä isä jolla niitä välipäiviäkin tulee. Ap

Sinulla on kolme pientä lasta ja vuorotyö. Missä välissä ehdit seurustella?

Suomessa on vastaavia äitejä varmaan miljoona. Missä välissä he seurustelevat? 

Vierailija
71/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahoy! Kipparilta 

nolla 'komsua'. 

x

Vierailija
72/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se akka ja anna sen perseen levitä

Aha. Mä liikunnallisena naisena olisin voinut vastata samalla tavalla kuin apn nainen, koska apn liikuntasuoritus on niin mitätön.  Tolla liikuntamäärällä ei pysytä mun matkassa ja ainakin itse haluan harrastaa myös kumppanini kanssa. 

Mutta huomaatko että sinähän juuri tuossa esität itse sen vaatimuksen kumppanille jota todennäköisesti toisinpäinkin haluat. En ja sa juosta maratonia, Minulle riittää että jaksan juosta 10km tuntiin jaksan kävellä koska vain 50km voisin lähteä koska vain pyöräilemään 100km, jaksan hiihtää yhteen menoon 100km. Se on minulle riittävästi. Olen huomenna menossa treffeille naisen kanssa jonka voisi laittaa heti juoksemaan maratonin, voisi laittaa fitness kisoihin. Kunnossa hän kyllä todellakin on, arvostan sitä siinä naisessa todella paljon, minulle sillä on merkitystä. Olen entisessä elämässä kokeillut raahata mukanani 100 kiloista naista tunturin huipulle onnistumatta. Minä opin, pitää olla parempi. Kysyin aloituksen jälkeen miksi naiset eivät opi, ovat alkoholistin hakkaajan kanssa 10 vuotta ja sitten vastaavat että ei ole mitään merkitystä. Ap

Vierailija
73/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Työmatkapyöräilijöitä on muutama tullut vastaan, muttei koskaan juoksijoita.

Vierailija
74/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä varmaan useimmiten saa paljon skeidaa vastauksina, jos uskaltaa laittaa minä muotoisen avauksen. Tsemppiä jatkoon Ap !. 

Vierailija
75/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut tällaisia piirteitä omaavan naisen kanssa. Piirteissä itsessään ei ole mitään vikaa. Mutta ne kaventavat sektoria jos halutaan että se vastapuolikin elää tällaista samankaltaista elämää. Priorisointikysymyksiä. Ja monelle noi urheilusuoritukset ei tuu luonnostaan, vaan ne on sellainen suorittamisen ja mittaamisen muuri joka nähdään hyvän elämän ja menestyksen merkkinä.  Se vaan kuormittaa ihmistä. Vähän eri kulmasta kuin huonot elintavat, mutta kuormittaa silti. Hommasta pitää mielestäni oikeesti tykätä jotta se olisi mielekästä.  

Vierailija
76/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit asiaa treffikumppaniltasi ja sait rehellisen vastauksen. Kaikki eivät arvosta samoja asioita. Siirry seuraavaan.

Minusta liikut todella vähän. Teen itse 25 km lenkin aamuin illoin ja olen yli 60 vuotias. En ottaisi noin nuorta ja huonokuntoista miestä riesoikseni. 

Vierailija
77/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä varmaan useimmiten saa paljon skeidaa vastauksina, jos uskaltaa laittaa minä muotoisen avauksen. Tsemppiä jatkoon Ap !. 

Olen tähän tottunut. Mutta tämä on jotenkin huvittavaa. On välillä uutisia miehistä jotka eivät onnistu treffeillä. Kun kuvista selviää että on ylipainoa niin voi sitä viestien määrää kuinka voisi laihduttaa ja laittaa itsensä kuntoon. Kun laihduttaa niin ei sillä ole mitään merkitystä. Haukutaan että miehillä on erektio-ongelmia eikä heistä ole mihinkään ja kun oudosti se liikunta on kuin nappi niiden ongelmien poistoon niin ei ole mitään merkitystä. Millä teille naisille olis merkitystä kumppanissa? Jos on sellainen mies ettei ole koskaan se seksikään päällimmäisenä mielessä niin sitäkään ajatusta ei hyväksytä. Oudosti kuitenkin toisinpäin miehelle naisessa kaikki asiat ovat merkityksellisiä. Ap

Vierailija
78/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit asiaa treffikumppaniltasi ja sait rehellisen vastauksen. Kaikki eivät arvosta samoja asioita. Siirry seuraavaan.

Minusta liikut todella vähän. Teen itse 25 km lenkin aamuin illoin ja olen yli 60 vuotias. En ottaisi noin nuorta ja huonokuntoista miestä riesoikseni. 

Et tee. Et tee tuollaista vaikka olisit huippu urheilija. Jos kaikki liikkuisivat 3km päivässä ja söisivät terveellisesti täällä ei olisi yhtäkään jonka BMI yli 25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan