Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?

Vierailija
31.03.2026 |

Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Tämä nainen ei ole sulle velkaa mistään, eikä mikään palkinto, jonka omasta mielestäsi ansaitset, sulle. Hän saa ihan itse päättää, kuten apkin, kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Yritä jaksaa. 

Vierailija
42/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h"

Tämä on sinusta kehumisen arvoista? Mun 76- vuotias äitikin lenkkeilee enemmän. 

Kyllä ja minun 76 vuotias saman ikäinen isäni. Mutta hän onkin erittäin hyvässä kunnossa. Sekä on eläkkeellä. Ei ole kolmen pienen lapsen vuorotyössä käyvä isä jolla niitä välipäiviäkin tulee. Ap

Sinulla on kolme pientä lasta ja vuorotyö. Missä välissä ehdit seurustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Eihän sillä ollut sinullekaan yhtään mitään merkitystä vielä vuosi sitten. Todella omituista tekopyhää jeesustelua sinulta, että olet alkanut hiljattain töpöttää hitaammin kuin taapero ja nyt vaadit sen perusteella arvostusta muilta ihmisiltä. 

Vierailija
44/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen ei ole sulle velkaa mistään, eikä mikään palkinto, jonka omasta mielestäsi ansaitset, sulle. Hän saa ihan itse päättää, kuten apkin, kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Yritä jaksaa. 

Ymmärrän tämän. Seuraavaksi minua kiinnostaisi kuulla voisitko rupsautella jumalaisia kaasujasi suuhuni?

Ap

Vierailija
45/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ei vaan jaksanut kommentoida mitään, kun oli jo päättänyt, ettei halua jatkaa kolmen pienen lapsen isän, joka tekee vuorotyötä, tapailua. Ehkä hän oli jo sen kertonut aplle, mutta tämä ei kuunnellut naista? 

Vierailija
46/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuulostat rasittavalta ihmiseltä, niin mikään määrä urheilua sinun kohdallasi ei ole sellainen, joka kiinnostusta herättäisi. 

Vierailija
47/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä ollut sinullekaan yhtään mitään merkitystä vielä vuosi sitten. Todella omituista tekopyhää jeesustelua sinulta, että olet alkanut hiljattain töpöttää hitaammin kuin taapero ja nyt vaadit sen perusteella arvostusta muilta ihmisiltä. 

Ei ollutkaan, mutta asiat ovat nyt muuttuneet. Tämän takia myös vaadin nykyään naiseltani yhtä paljon kuin itseltäni. Ja se vaatimus on vain se, että nainen pitää huolta ruokavaliostaan, jotta hänen aromeissaan on juuri oikea maku kun hän rusauttaa suuhuni. Ap

Vierailija
48/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nainen ei vaan jaksanut kommentoida mitään, kun oli jo päättänyt, ettei halua jatkaa kolmen pienen lapsen isän, joka tekee vuorotyötä, tapailua. Ehkä hän oli jo sen kertonut aplle, mutta tämä ei kuunnellut naista? 

Tämäkin voi olla totta. Mielstäni en kuitenkaan vaatinut mitään mahdottomia ja myös kolmen pienen lapsen isällä on oikeus toivoa naisen rupsauttelevan suuhuni antaumuksella jumalaisia katkujaan. Ei sitä kuitenkaan harrasteta lasten aikana. Hyvänen aika nyt sentään. Ap

Vierailija
49/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä jeesuksen logiikka tässä ajatuskuviossa on takana? :D
Olet ollut epäterveellinen läski, sitten laihdutit, ja nyt olet syömisiäsi puntaroiva ja vaatimattomista liikuntasuorituksistasi jatkuvasti jahnaava palstau l i sija.

Mistä naisen siis pitäisi kiinnostua? Mitä hänen pitäisi arvostaa? Sitä kymmenen kilon laihtumistako?

Vierailija
50/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juostaan miehen kanssa joka sunnuntai puolimaraton. Viikollakin lenkkeilyä ja pyöräilyä. 😊 

Vierailija
51/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile sellaisia naisia joiden piirteitä arvostat. Turha deittailla sellaista joka ei kauheasti välitä liikunnallisuudesta ja sitten valittaa että hänen mielipiteensä ovat vääriä. Ja 12000kcal kulutus liikunnalla per kuukausi on sohvaperunatasoa. Itselläni kului pelkästään eilen yli 1000kcal uinti- ja pyörätreeneissä. 

Vierailija
52/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä jeesuksen logiikka tässä ajatuskuviossa on takana? :D
Olet ollut epäterveellinen läski, sitten laihdutit, ja nyt olet syömisiäsi puntaroiva ja vaatimattomista liikuntasuorituksistasi jatkuvasti jahnaava palstau l i sija.

Mistä naisen siis pitäisi kiinnostua? Mitä hänen pitäisi arvostaa? Sitä kymmenen kilon laihtumistako?

Ei tietenkään! Nainen ei missään nimessä saa olla liian treenattu. Jos hänellä ei ole tarpeeksi löysät pakarat, ne eivät pysty muodostamaan pääni ympärille ilmalukkoa kun nainen sinetöi peräaukkonsa minun huulilleen. Tämä on ihan loogista kun itsekin vähän mietit asiaa. Vaadin naiselta hyvä kuntoista sulkijalihasta, jotta hän pystyy säännöstelemään kaasuannostani, jotta sessiosta tulee riittävän pitkä. Ap

Vierailija
53/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän välillä on sukupolvien välinen kuilu. Nämä nuoremmat on sitä mätisäkki sukupolvea jolle on annettu se ruutu käteen ja ruoka tulee woltista.

He ovat samaa sukupolvea, eikä ysärin milleniaalit ole kasvaneet ruutu kädessä woltaten. Ja kasarilla syntyneissä tämän päivän nelikymppisissä(kin) on paljon lihavia wolttaajia.

Mutta vaikka ovatkin samaa sukupolvea, niin kuten joku palstalla hiljattain kirjoitti: 90-luvulla syntyneet milleniaalit ovat erilaisia kuin 80-luvulla syntyneet milleniaalit. Eli kuilu on olemassa, vaikka sukupolvi onkin sama. Ja nythän kuilu on syvimmillään, kun kasarin milleniaalit alkavat olla jo keski-iässä - osa jo hyvin tukevastikin, kun taas ysärin milleniaalit ovat vielä kolmikymppisiä - osa ihan kolmikymppisyytensä alkupäässä, vielä kaukana keski-iästä.

Vierailija
54/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaile sellaisia naisia joiden piirteitä arvostat. Turha deittailla sellaista joka ei kauheasti välitä liikunnallisuudesta ja sitten valittaa että hänen mielipiteensä ovat vääriä. Ja 12000kcal kulutus liikunnalla per kuukausi on sohvaperunatasoa. Itselläni kului pelkästään eilen yli 1000kcal uinti- ja pyörätreeneissä. 

Harrastatko usein uintia? Entä kiinnostaako sinua kylpyammeessa oleminen. Olen aina himoinnut, että nainen paukuttelisi täytettyyn kylpyammeeseen ja minä voisin sitten uida näiden ihanien kaasujen seassa. Ap

Vierailija
55/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän välillä on sukupolvien välinen kuilu. Nämä nuoremmat on sitä mätisäkki sukupolvea jolle on annettu se ruutu käteen ja ruoka tulee woltista.

He ovat samaa sukupolvea, eikä ysärin milleniaalit ole kasvaneet ruutu kädessä woltaten. Ja kasarilla syntyneissä tämän päivän nelikymppisissä(kin) on paljon lihavia wolttaajia.

Mutta vaikka ovatkin samaa sukupolvea, niin kuten joku palstalla hiljattain kirjoitti: 90-luvulla syntyneet milleniaalit ovat erilaisia kuin 80-luvulla syntyneet milleniaalit. Eli kuilu on olemassa, vaikka sukupolvi onkin sama. Ja nythän kuilu on syvimmillään, kun kasarin milleniaalit alkavat olla jo keski-iässä - osa jo hyvin tukevastikin, kun taas ysärin milleniaalit ovat vielä kolmikymppisiä - osa ihan kolmikymppisyytensä alkupäässä, vielä kaukana keski-iästä.

Minulla ei ole mitään ikärajoja, mutta olen huomannut että vähän iäkkäämpi nainen osaa paukutella oikealla tavalla. Kasarin milleniaali on ehdoton alarajani. Heillä on suolistossaan jo sellaista patinaa mitä arvosta. Ap

Vierailija
56/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan tuo oli kysymyksenä testi hänelle viitaten merkitseekö hänelle kumppanissa ylipäätään mikään vai onko ihan sama kaikki. Voisitko itse ajatella olevasi jollekkin NS tyytymiskumppani? Itse en ikipäivänä. Nämät ovat niitä kuuluisia rajoja. Hän oli se joka ei päässyt jatkoon. En halua naista jolle kaikki kelpaa. Ap

Vierailija
57/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ap:na kyllä kehuisi itseäni aktiiviliikkujana vaan hyötyliikkujana. 100km kuukaudessa on aika minimimäärä, kun monet saavat tuon jo viikossa kokoon esim.juoksemalla työmatkat, sen sijaan, että kulkisivat autolla.

Ja jospa naisen ei tarvitse pitää ruokavaliosta huolta, vaan on ihan normaalisti jo hoikka. Ihme ruokapäällepäsmeröintiä! Tulee mieleen joku uskonkiihkoilija, joka iskee raamatulla päähän!

Vierailija
58/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä huolehtiminen hyvä, mutta tuo jauhaminen asiasta tappavan tylsää.

Vierailija
59/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ap:na kyllä kehuisi itseäni aktiiviliikkujana vaan hyötyliikkujana. 100km kuukaudessa on aika minimimäärä, kun monet saavat tuon jo viikossa kokoon esim.juoksemalla työmatkat, sen sijaan, että kulkisivat autolla.

Ja jospa naisen ei tarvitse pitää ruokavaliosta huolta, vaan on ihan normaalisti jo hoikka. Ihme ruokapäällepäsmeröintiä! Tulee mieleen joku uskonkiihkoilija, joka iskee raamatulla päähän!

Olen toistuvasti tässäkin ketjussa sanonut, että hoikkaa en halua, mutta ruokavalion täytyy olla kunnossa. Siinä täytyy olla oikeita elementtejä, että aromista tulee tarpeeksi rikkipitoinen kun nainen rupsauttelee kasvoilleni. Ap

Vierailija
60/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet" juoksevat työmatkansa? En ole 40 vuoden aikana tällaiseen törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän