Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?
Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.
Kommentit (78)
Tekstisi on epäselvää, kuin vammaisen kirjoittamaa.
Enkä ymmärtänyt pointtia. Olet pakkomielteinen terveellisyyden suhteen ja toivot samaa naiselta. Ei kovin kiinnostavaa.
"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."
Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.
Olen sitä mieltä että kannattaa harrastaa monipuolisesti liikuntaa.
Teidän välillä on sukupolvien välinen kuilu. Nämä nuoremmat on sitä mätisäkki sukupolvea jolle on annettu se ruutu käteen ja ruoka tulee woltista.
"maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h"
Tämä on sinusta kehumisen arvoista? Mun 76- vuotias äitikin lenkkeilee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se että kelpaa jonkun miehen jätösastiaksi ei merkitse mitään. Ymmärrä paikkasi.
Ei. Ymmärrät nyt täysin päinvastoin. Tämäkin nainen kertoi olleensa pitkään esim alkoholistin kanssa parisuhteessa. Miksi nainen ei opi? Miksi se ei ole naiselle "just hyvä, lisää tuollaista mistä kerroin, olen aina halunnut" tällainen kertoo miehelle ettei kumppania arvosteta vaan edelleen se samanlainen juoppo kelpaisi kunhan vain joku mies olisi. Eihän tuollaista voi ottaa jatkoon. Ap
Pistäisin luiskaan. Se, että mies tuo nuo asiat heti ilmi, kertoo pakkomielteisyydestä liikuntaan ja ortoreksiseen ruokavalioon. Se, että nuo mainitsemasi asiat tulisivat ilmi luonnollisesti ilman asian erikseen korostamista, olisi sitten jo ihan eri juttu ja harrastus terveellä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."
Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.
Ennen provoilua kannattaa katsoa edes vähän faktoja kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
"maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h"
Kyllä ja minun 76 vuotias saman ikäinen isäni. Mutta hän onkin erittäin hyvässä kunnossa. Sekä on eläkkeellä. Ei ole kolmen pienen lapsen vuorotyössä käyvä isä jolla niitä välipäiviäkin tulee. Ap
Taitaa olla painotuseroja. Toista varmaan kiinnostaa luonne / muut luonteenpiirteet. Löytyy kai liikuntapiireistä paremmin samanhenkisiä, olisiko siellä tutustumispalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Pistäisin luiskaan. Se, että mies tuo nuo asiat heti ilmi, kertoo pakkomielteisyydestä liikuntaan ja ortoreksiseen ruokavalioon. Se, että nuo mainitsemasi asiat tulisivat ilmi luonnollisesti ilman asian erikseen korostamista, olisi sitten jo ihan eri juttu ja harrastus terveellä pohjalla.
Okei, jos ihminen urheilee reilun tunnin päivässä noin 3 km se on pakkomielteistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja minun 76 vuotias saman ikäinen isäni. Mutta hän onkin erittäin hyvässä kunnossa. Sekä on eläkkeellä. Ei ole kolmen pienen lapsen vuorotyössä käyvä isä jolla niitä välipäiviäkin tulee. Ap
Mieluummin sukupuolitauti kuin mies joka tekee vuorotyötä ja kolme pientä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuulostaa vähältä. Mutta kokeile jos pääset vaikka kolme kertaa viikossa. On monesti käveltävä 15km kerralla. Kenelläkään ei ole niin tylsä ja yksinkertainen elämä että joka päivä käy kävelemässä 3km jos on perhettäkin ja työ.
Ei naisilta kannata kysyä mielipidettä, koska eivät he tiedä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos ihminen urheilee reilun tunnin päivässä noin 3 km se on pakkomielteistä? :D
Ei. Vaan kuten kirjoitin, että se kertoo pakkomielteestä, että korostaa sitä heti ensimmäisissä viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyitä suoraan mätisäkkien käsikirjasta, työ ja lapset.😂
Ehkä tuosta voisi syntyä keskustelua mitä esim terveellisesti syöminen on sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuulostaa vähältä. Mutta kokeile jos pääset vaikka kolme kertaa viikossa. On monesti käveltävä 15km kerralla. Kenelläkään ei ole niin tylsä ja yksinkertainen elämä että joka päivä käy kävelemässä 3km jos on perhettäkin ja työ.
3 km tulee täyteen jo työmatkoissa ja päivän aikana toimistolla asioita hoitaessa. Toiset 3 km sitten kotiaskareissa.
Tosi outoa korostaa noin vaatimatonta ja ihan normaalia elämäntapaa. Pitäisin tuollaista mainostavaa vähän yksinkertaisena.
Se että kelpaa jonkun miehen jätösastiaksi ei merkitse mitään. Ymmärrä paikkasi.