Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?

Vierailija
31.03.2026 |

Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan liikuntaa päivittäin. Kyllähän tästä on joutunut miesten kanssa vääntämään. Jostain syystä niitä ei myöskään kiinnosta tulla bodypump tunnille. Jollekin palauttavalle reilun 5km kävelylle saan ehkä houkuteltua. Miehet kyllä tykkää mun hoikasta ja treenatusta kropasta, mutta ei siitä mitä se vaatii. En kyllä mittaile mitään sykkeitä tai kaloreita. Kyllä ne tulokset näkyy muutenkin.

Vierailija
122/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laiva kallistuu,
huudetaan: naisia suositaan, suojellaan ja autetaan,
ja köydet lentävät pehmeämmin siihen suuntaan
missä hiukset hulmuavat tuulessa.
Naiset nostetaan pintaan kuin kevyet poijut,
värikkäät, kelluvat, näkyvät kauas
merkkejä siitä, että tähän saa tarttua,
tähän kannattaa kurkottaa.
Miehet pärjäävät yksin eikä heitä auteta eikä suosita,
niin heille sanotaan jo rannassa
ennen kuin vesi ehtii kylmetä luiden sisään.
Pärjäät kyllä,
ja se lause on pelastusliivi
jossa ei ole ilmaa.
He uivat ilman huutoa,
ilman käsiä jotka vetävät ylös,
rakentavat selkäänsä sillan
ja kulkevat sen yli yksin.
Ja kun joku katoaa pinnan alle,
ei poiju värähdä hänen kohdallaan
ei merkkiä, ei huutoa, ei köyttä
vain hiljaisuus toteaa
hän oli vahva
mutta vahvuus ei kellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan liikuntaa päivittäin. Kyllähän tästä on joutunut miesten kanssa vääntämään. Jostain syystä niitä ei myöskään kiinnosta tulla bodypump tunnille. Jollekin palauttavalle reilun 5km kävelylle saan ehkä houkuteltua. Miehet kyllä tykkää mun hoikasta ja treenatusta kropasta, mutta ei siitä mitä se vaatii. En kyllä mittaile mitään sykkeitä tai kaloreita. Kyllä ne tulokset näkyy muutenkin.

No, mutta alku se tämäkin on. Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä mittailla sykkeitä ja kaloreita. Sykettä mittaamalla löydät mahdollisimman  taloudellisen rytmin liikuntasuorituksiisi. Saat sekä voimaa että kestävyyttä, kun treenaat tämän ikkunan sisällä. Ruokavaliokin olisi syytä ottaa huomioon. Mahdollisimman paljon palkokasveja, täysjyväruista ja kaalia, niin näillä saat suolistossasi sellaisen yhdisteen, että kun sen päästät kasvoilleni, minulta lentää lasti välittömästi. Ap