Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?

Vierailija
31.03.2026 |

Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi aika turnoff jos treffikumppanista paljastuisi tuollainen autisti joka laskee kuukauden lenkit kaloreina. 🙄

Vierailija
22/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h"

Tämä on sinusta kehumisen arvoista? Mun 76- vuotias äitikin lenkkeilee enemmän. 

Kyllä ja minun 76 vuotias saman ikäinen isäni. Mutta hän onkin erittäin hyvässä kunnossa. Sekä on eläkkeellä. Ei ole kolmen pienen lapsen vuorotyössä käyvä isä jolla niitä välipäiviäkin tulee. Ap

Missäs välissä ajattelit ehtiä seurustelemaan? Lapset alkaa jäämään enemmän heidän äidin vastuulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhaalla on rima jos nuo ovat hyvän naisen mittarit. 

Vierailija
24/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."

Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.

Ennen provoilua kannattaa katsoa edes vähän faktoja kuntoon. 

Kyllä, kuulostaa vähältä. Mutta kokeile jos pääset vaikka kolme kertaa viikossa. On monesti käveltävä 15km kerralla. Kenelläkään ei ole niin tylsä ja yksinkertainen elämä että joka päivä käy kävelemässä 3km jos on perhettäkin ja työ.

3 km tulee täyteen jo työmatkoissa ja päivän aikana toimistolla asioita hoitaessa. Toiset 3 km sitten kotiaskareissa.

Työmatkat eivät ole lenkkeilyä. Kävelen töissä 6000 askelta. Sitä en laske ollenkaan liikunnaksi, teen fyysistä työtä, mutta esim syke siinä ei nouse yli sadan koskaan. Näissä liikuntasuorituksissa se on joka kerta 130-180

Vierailija
25/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika alhaalla on rima jos nuo ovat hyvän naisen mittarit. 

Eivät ole ollenkaan, vaan yksi osa siitä kuinka kumppania arvostetaan 

Vierailija
26/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."

Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.

Ennen provoilua kannattaa katsoa edes vähän faktoja kuntoon. 

Kyllä, kuulostaa vähältä. Mutta kokeile jos pääset vaikka kolme kertaa viikossa. On monesti käveltävä 15km kerralla. Kenelläkään ei ole niin tylsä ja yksinkertainen elämä että joka päivä käy kävelemässä 3km jos on perhettäkin ja työ.

3 km tulee täyteen jo työmatkoissa ja päivän aikana toimistolla asioita hoitaessa. Toiset 3 km sitten kotiaskareissa.

Työmatkat eivät ole lenkkeilyä. Kävelen töissä 6000 askelta. Sitä en laske ollenkaan liikunnaksi, teen fyysistä työtä, mutta esim syke siinä ei nouse yli sadan koskaan. Näissä liikuntasuorituksissa se on joka kerta 130-180

Kotiaskareet on vielä vähemmän "lenkkeilyä". 

Vierailija
27/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä siis siitä, että ihminen syö ja liikkuu? 

Vierailija
28/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se akka ja anna sen perseen levitä

Vierailija
29/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasioita, joissa ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
30/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kelpaa jonkun miehen jätösastiaksi ei merkitse mitään. Ymmärrä paikkasi.

Ei. Ymmärrät nyt täysin päinvastoin. Tämäkin nainen kertoi olleensa pitkään esim alkoholistin kanssa parisuhteessa. Miksi nainen ei opi? Miksi se ei ole naiselle "just hyvä, lisää tuollaista mistä kerroin, olen aina halunnut" tällainen kertoo miehelle ettei kumppania arvosteta vaan edelleen se samanlainen juoppo kelpaisi kunhan vain joku mies olisi. Eihän tuollaista voi ottaa jatkoon. Ap

Miksi helvetissä kolmen pienen lapsen isä on treffeillä? Menisit perheesi luo, vai heitettiinkö sinut ulos. 

Vierailija
31/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on, että parisuhteessa puolison tulee olla samanlainen ja tehdä samoja asioita?

Mä tykkään käydä maksullisissa ja muutenkin vieraissa. En kuitenkaan arvostaisi puolisossani samoja piirteitä.

Vierailija
32/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin itseni tärviölle, jos deittikumppani kehuskelisi lenkkeilevänsä kuukaudessa vähemmän kuin keskiverto mummo chihuahuan kanssa. 

Vierailija
33/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on, että parisuhteessa puolison tulee olla samanlainen ja tehdä samoja asioita?

Mä tykkään käydä maksullisissa ja muutenkin vieraissa. En kuitenkaan arvostaisi puolisossani samoja piirteitä.

Mäkin tykkään ryypätä ja röyhytellä tupakkaa oikein huolella, mutta en halua että puoliso tekee niin.

Vierailija
34/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmärtäisin, joa Ap selittäisi, ehkä 2-3 treffeillä, hieman varovasti, että vuorotyötä tekevänä kolmen lapsen isänä hän ei ehdi paljoakaan liikkua ja lisäksi hän on autisti ja sairastaa ortoreksiaa. Se voisi herättää sympatiaa, mutta noin ensimmäisillä treffeillä sairauksien luettelu on siinä ja siinä.

Vierailija
35/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituspuolisosi ajattelee varmasti samoin 😂

Vierailija
36/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäisin luiskaan. Se, että mies tuo nuo asiat heti ilmi, kertoo pakkomielteisyydestä liikuntaan ja ortoreksiseen ruokavalioon. Se, että nuo mainitsemasi asiat tulisivat ilmi luonnollisesti ilman asian erikseen korostamista, olisi sitten jo ihan eri juttu ja harrastus terveellä pohjalla.

Okei, jos ihminen urheilee reilun tunnin päivässä noin 3 km se on pakkomielteistä? :D 

Kuinka hitaasti sä ryömit? Tuntiin menee 10km.

Vierailija
37/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se akka ja anna sen perseen levitä

Aha. Mä liikunnallisena naisena olisin voinut vastata samalla tavalla kuin apn nainen, koska apn liikuntasuoritus on niin mitätön.  Tolla liikuntamäärällä ei pysytä mun matkassa ja ainakin itse haluan harrastaa myös kumppanini kanssa. 

Vierailija
38/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Vierailija
39/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin liikunta on niin iso ja tärkeä osa elämää, että toivoo samaa kumppaniltaan, siihen voi liittyä myös arvoja ja köytännön asioita, kuten terveellisesti eläminen ja muu itsestään huolehtiminen. 

Olen hoikkana ja kohtuu liikunnallisena naisena muutaman kerran yrittänyt tapailla ylipainoista, ei-liikunnallista miestä ja meillä molemmilla meni hermot toisiimme 😂 Jotkut asiat elämässä nyt vaan on deal brakereita, ei onneksi kaikki ja tietysti eri ihmisillä eri. 

Vierailija
40/78 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tuon verran tulee helposti jo pelkästään työpäivän aikana liikkumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi