Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä treffikumppanissa tällaisesta piirteistä?

Vierailija
31.03.2026 |

Olen 40v mies ja kysyin 32v deittikumppaniltani että mitä mieltä olet siitä että mies on liikunnallinen, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta? Nainen vastasi tähän että ei ole mitään merkitystä. Minusta se on väärä vastaus. Laitoin nyt tämän maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km ja fyysisten harjoitusten kanssa 29h ja kulutin 12000kcal. Itselleni tämä merkitsee sitä että olen tämän ja terveellisen ruokavalion avulla normaalipainoinen, tämä näkyy fyysisesti monella tavalla, syömisen näkee naamastakin. Jos vastaavasti nainen toimii samalla tavalla niin sehän tarkoittaa minulle sitä että arvostan sitä naisessa todella paljon ja on viesti siitä että mikä tai kuka tahansa nainen ei kelpaa minulle vaan nainen on silloin todella hyvä kun kelpaa.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lattea vastaus naiselta, mutta voi olla ettei hän ajatellut asiaa tai painota sitä miehessä. 

Moni nainen arvostaa ja edellyttää jotain liikunnallisuutta kumppanilta, yleensä ihminen arvostaa toisessa asioita joita itse pitää tärkeänä ja mahdollisesti jo tekee itse elämässään.

Vierailija
82/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä varmaan useimmiten saa paljon skeidaa vastauksina, jos uskaltaa laittaa minä muotoisen avauksen. Tsemppiä jatkoon Ap !. 

Olen tähän tottunut. Mutta tämä on jotenkin huvittavaa. On välillä uutisia miehistä jotka eivät onnistu treffeillä. Kun kuvista selviää että on ylipainoa niin voi sitä viestien määrää kuinka voisi laihduttaa ja laittaa itsensä kuntoon. Kun laihduttaa niin ei sillä ole mitään merkitystä. Haukutaan että miehillä on erektio-ongelmia eikä heistä ole mihinkään ja kun oudosti se liikunta on kuin nappi niiden ongelmien poistoon niin ei ole mitään merkitystä. Millä teille naisille olis merkitystä kumppanissa? Jos on sellainen mies ettei ole koskaan se seksikään päällimmäisenä mielessä niin sitäkään ajatusta ei hyväksytä. Oudosti kuitenkin toisinpäin miehelle naisessa kaikki asiat ovat merkityksellisiä. Ap

Kuka on luvannut kenellekkään, että laihduttamalla saa kumppanin? Missä näin on luvattu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."

Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.

Mulla menee toi rikki jo pienen koiran kanssa lenkkeillessä 

Vierailija
84/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kelpaa jonkun miehen jätösastiaksi ei merkitse mitään. Ymmärrä paikkasi.

Ei. Ymmärrät nyt täysin päinvastoin. Tämäkin nainen kertoi olleensa pitkään esim alkoholistin kanssa parisuhteessa. Miksi nainen ei opi? Miksi se ei ole naiselle "just hyvä, lisää tuollaista mistä kerroin, olen aina halunnut" tällainen kertoo miehelle ettei kumppania arvosteta vaan edelleen se samanlainen juoppo kelpaisi kunhan vain joku mies olisi. Eihän tuollaista voi ottaa jatkoon. Ap

Öö, tää nainehan ei enää seurustele sen juopon kanssa. Ja sä esität totena, että ottaisi uuden juopon miehen heti. Käytkö ihan täysillä?  Et ehkä ole ilkeine oletuksinesi parisuhdeainesta. 

Vierailija
85/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...maaliskuun liikuntasuoritukseni pakettiin ja tuli lenkkeiltyä tasan sata km..."

Jos kuukaudessa lenkkeilet yhteensä 100 kilsaa, se tekee kolmisen kilsaa päivässä. En arvosta.

Mulla menee toi rikki jo pienen koiran kanssa lenkkeillessä 

Mulla kun käyn päivittäin ruokakaupassa. En edes laske liikunnaksi.

Vierailija
86/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilta kannata kysyä mielipidettä, koska eivät he tiedä itsekään.

Suom huom. Eivät arvosta SINUN mielipidettäsi.

Vierailija
87/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilta kannata kysyä mielipidettä, koska eivät he tiedä itsekään.

Vain tyhmä ihminen niputtaa koko sukupuolen ajattelemaan samalla tavalla tai jos eivät ajattele samalla tavalla kaikki, niin sitten eivät tiedä. Mikä pettämätön logiikka! 

Vierailija
88/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa ei täsmää. 29 tuntia liikuntaa on vajaa tunti päivässä. 100 km kuukaudessa on noin 3 km päivässä ja 12000 kcal on 400 kcal päivässä.

Eli 3 km kävelyllä polttaa 400 kcal ja käyttää siihen tunnin.

Keskiverto koirankusettaja liikkuu enemmän kuin ap ja tästäkö pitäisi olla vaikuttunut?

Vierailija
89/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Tämä nainen ei ole sulle velkaa mistään, eikä mikään palkinto, jonka omasta mielestäsi ansaitset, sulle. Hän saa ihan itse päättää, kuten apkin, kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Yritä jaksaa. 

Ei. Vaan tuo oli kysymyksenä testi hänelle viitaten merkitseekö hänelle kumppanissa ylipäätään mikään vai onko ihan sama kaikki. Voisitko itse ajatella olevasi jollekkin NS tyytymiskumppani? Itse en ikipäivänä. Nämät ovat niitä kuuluisia rajoja. Hän oli se joka ei päässyt jatkoon. En halua naista jolle kaikki kelpaa. Ap

"Tuo oli kysymyksenä testi hänelle merkitseekö hänelle kumppanissa yhtään mikään". 

Nainen todella vältti luodin. 

Vierailija
90/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja huomaan ettei sillä ole merkitystä naiselle. Vain 3km päivässä. Mutta itsehhän en esim vuosi sitten liikkunut ollenkaan, söin ja join niinkuin suurin osa miehistä, kaljaa, pizzaa rasvaisia leipiä. Painoin elokuussa 78.8kg ja sitten aloin syödä tosi terveellisesti, joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, kokonaan rasvaiset leivät pois, pizzat hyvin vähiin, 1 olut kerran pari kuussa ja vain se keskimäärin 3km päivässä. Painan nyt 69kg. Olen laihtunut 10kg, yhden vaatekoon verran. Fyysinen jaksaminen on aivan erilaista, joka ikinen aamu se aamuseisokki kuten nuorella miehellä. Ei sellaista ollut vuosi sitten. Mutta täällähän ei ole mitään merkitystä naiselle. Ap

Tämä nainen ei ole sulle velkaa mistään, eikä mikään palkinto, jonka omasta mielestäsi ansaitset, sulle. Hän saa ihan itse päättää, kuten apkin, kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Yritä jaksaa. 

Ei. Vaan tuo oli kysymyksenä testi hänelle viitaten merkitseekö hänelle kumppanissa ylipäätään mikään vai onko ihan sama kaikki. Voisitko itse ajatella olevasi jollekkin NS tyytymiskumppani? Itse en ikipäivänä. Nämät ovat niitä kuuluisia rajoja. Hän oli se joka ei päässyt jatkoon. En halua naista jolle kaikki kelpaa. Ap

"Tuo oli kysymyksenä testi hänelle merkitseekö hänelle kumppanissa yhtään mikään". 

Nainen todella vältti luodin. 

Voi vaan kuvitella, mitä kaikkea ap olettaa kumppaninsa olevan hänelle velkaa, jos jonkun sattuisi saamaan suhteeseen kanssaan. Voi sitä uhriutumisen määrää! 

Vierailija
91/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa siltä, että nainen ei halunnut kuin päästä eroon apsta asap. Ja siihenhän tehokkainta on olla niin tylsä kun osaa ja pystyy. 

Vierailija
92/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös avioliitossa väkivaltaisen alkoholistin kanssa ja kun sitten viimein pääsin siitä eroon, minulle kaikkein tärkein kriteeri miehelle oli, että hän ei ole alkoholisti eikä väkivaltainen.

Alkoholistin kanssa sitä oppii arvostamaan tavallisuutta.  Ei miehen tarvitse olla komea, urheilullinen eikä terveysintoilija ollakseen hyvä mies.  Ihmisissä on niin paljon erilaisia tyyppejä.  Seurustelin sitten muutamienkin kivojen tyyppien kanssa, kunnes sitten tämä nykyinen mieheni oli se oikea.  Ei hänkään juokse maratoneja eikä koskaan ole käynyt salilla, onpahan vaan tavallinen maatalon poika ja ahkera tekemään töitä.   Arvostan sitä, että hän tuntuu osaavan ihan mitä vaan.  Hän on valtavan huumorintajuinen ja hauska.

On siis muitakin arvoja, joiden perusteella ihmiset tekevät valintoja.  Jokaisen tietysti kannattaa pitää kunnostaan huolta ja painonsa hallinnassa.  

Vierailija
93/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin myös avioliitossa väkivaltaisen alkoholistin kanssa ja kun sitten viimein pääsin siitä eroon, minulle kaikkein tärkein kriteeri miehelle oli, että hän ei ole alkoholisti eikä väkivaltainen.

Alkoholistin kanssa sitä oppii arvostamaan tavallisuutta.  Ei miehen tarvitse olla komea, urheilullinen eikä terveysintoilija ollakseen hyvä mies.  Ihmisissä on niin paljon erilaisia tyyppejä.  Seurustelin sitten muutamienkin kivojen tyyppien kanssa, kunnes sitten tämä nykyinen mieheni oli se oikea.  Ei hänkään juokse maratoneja eikä koskaan ole käynyt salilla, onpahan vaan tavallinen maatalon poika ja ahkera tekemään töitä.   Arvostan sitä, että hän tuntuu osaavan ihan mitä vaan.  Hän on valtavan huumorintajuinen ja hauska.

On siis muitakin arvoja, joiden perusteella ihmiset tekevät valintoja.  Jokaisen tietysti kannattaa pitää kunnostaan huolta ja painonsa hallinnassa.  

Tämä on se mitä itsekin pelkään, että teen kuitenkin huonon valinnan. Tämän takia haluan selvittää tarkasti sen millainen tuleva naiseni on ja tästä syystä haluan tietää onko hänen ruokavalionsa oikeanlainen. Siinä on oltava riittävästi palkokasveja ja kaaleja, jotta hänen sulo turahduksensa tavoittavat oikean rikin aromin. Olen tämän asian suhteen todella tarkka, koska minulle pieru ei ole pelkkä pieru, vaan siinä on oltava oikeanlainen aromi. Ap

Vierailija
94/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa siltä kuin olisit kysynyt treffikumppanilta harrastuksesi merkitystä. Sait vastauksen mikä ei miellyttänyt.

Vierailija
95/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on tietysti aina hyvä asia, mutta huonolla huumorilla ei kannata nyt tässä lähteä alkuperäistä AP:tä mollaamaan.  Että kiitos vain typerästä vastauksestasi.  Osaan kyllä erottaa nämä kaksi aapeetä toisistaan.

Vierailija
96/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron deitille, että "harrastan liikuntaa".

Todellisuudessa harrastan päivittäin liikuntaa, joka tarkoittaa, että noin 6kk vuodesta käyn joka päivä pyöräilemässä 4h. Mutta en rupea hieromaan deittien naamaan kilometrejä, joita pyöräilen triathloniin sopivalla pyörälläni, en edes itse ole kiinnostunut noista kilometreistä eli en tiedä paljonko vuodessa/kuukaudessa/viikossa pyöräilen. Ja loput 6kk vuodesta harrastan muuta liikuntaa päivittäin noin 1h.

Vierailija
97/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tossa ei täsmää. 29 tuntia liikuntaa on vajaa tunti päivässä. 100 km kuukaudessa on noin 3 km päivässä ja 12000 kcal on 400 kcal päivässä.

Keskiverto koirankusettaja liikkuu enemmän kuin ap ja tästäkö pitäisi olla vaikuttunut?

Et osaa lukea. 100km lenkkeilyä, kaikkine muine fyysisine suorituksineen 29h ja yhteensä 12000kcal. Esimerkiksi hakkasin viime viikolla klapeja monena päivänä niin että 1000kcal tuli täyteen, muutaman tunnin päivässä ja siihen päälle lähdin tunnin lenkille 6km. Saatan käydä kävelemässä 15km ja kuluttaa 1000kcal. Saatan punnertaa 100 punnerrusta päivässä, tehdä 50 vatsaa, 10 leukaa, lankkua, syväkyykkyä jne. Ap

Vierailija
98/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori on tietysti aina hyvä asia, mutta huonolla huumorilla ei kannata nyt tässä lähteä alkuperäistä AP:tä mollaamaan.  Että kiitos vain typerästä vastauksestasi.  Osaan kyllä erottaa nämä kaksi aapeetä toisistaan.

Kiitos. Oikea ap

Vierailija
99/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea. 100km lenkkeilyä, kaikkine muine fyysisine suorituksineen 29h ja yhteensä 12000kcal. Esimerkiksi hakkasin viime viikolla klapeja monena päivänä niin että 1000kcal tuli täyteen, muutaman tunnin päivässä ja siihen päälle lähdin tunnin lenkille 6km. Saatan käydä kävelemässä 15km ja kuluttaa 1000kcal. Saatan punnertaa 100 punnerrusta päivässä, tehdä 50 vatsaa, 10 leukaa, lankkua, syväkyykkyä jne. Ap

Mielestäni 1500 dl kidneypapuja, 3 kanamunaa, 300 g valkokaalia ja pari siivua ruisleipää tähän vielä lisäksi, niin aromit alkavat olemaan kohdillaan. Ap

Vierailija
100/123 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron deitille, että "harrastan liikuntaa".

Todellisuudessa harrastan päivittäin liikuntaa, joka tarkoittaa, että noin 6kk vuodesta käyn joka päivä pyöräilemässä 4h. Mutta en rupea hieromaan deittien naamaan kilometrejä, joita pyöräilen triathloniin sopivalla pyörälläni, en edes itse ole kiinnostunut noista kilometreistä eli en tiedä paljonko vuodessa/kuukaudessa/viikossa pyöräilen. Ja loput 6kk vuodesta harrastan muuta liikuntaa päivittäin noin 1h.

Se, että valehtelee jo deittailuvaiheessa on minulle valtava red flag. Nuo urheilusuoritukset ovat valehtelun jälkeen aivan se ja sama, enkä todellakaan jää sinua kaipaamaan, kuten oletettavasti luulet. Paitsi tietenkin sitten jos osaat jumalaisella tavalla sinetöidä peräreikäsi huulilleni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi