Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko

Vierailija
31.03.2026 |

Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole? 

Kommentit (1394)

Vierailija
1281/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolestani homot saavat nussia toisiaan niin paljon kuin perseet kestää ja vaikka enemmänkin.

Niin minunkin puolestani,mutta siinä menee raja,että ihmisiä aivopestään homouden normalisointiin ja vääristellään Jumalan Sanaa.

Kukaan ei voi kieltää sanomasta totuutta siitä,että homo- ja lesboseksi ovat syntiä Raamatun ja Jumalan mukaan.

Aavikon satukirjojen säännöt ja käskyt eivät kosketa suomalaisia.

Se kirja on Pyhä Raamattu. Ei muutu rienaamisella. 

Eri ihmisille ovat eri asiat pyhiä.

Vierailija
1282/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus keskusteluun: En ole sanonut homoseksuaalisuutta sairaudeksi enkä niin ajattele. En pidä heitä alempiarvoisina (kuten korkein oikeus väittää), vaan nimenomaa pamfletissa sanon, että kaikki ovat samanarvoisia, sekä perusoikeuksien että Jumalan kuvaksi luomisen perusteella.

https://x.com/PaiviRasanen/status/2039291669980336363

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomio tuli todellisuudessa siitä, että on loukattu Pride-piirejä ja ev.lut kirkkoa. Seksuaalisuudella ja sen määrittelyllä ei ole kuin selittävä osa siinä miten tuomion edes ohuesti pystyi perustelemaan niin, että se jotenkin sopisi säädettyihin lakeihin. Kiihotuslaki on siitä hyvä, että siihen voi sovittaa lähes mitä vain.

Vierailija
1284/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus keskusteluun: En ole sanonut homoseksuaalisuutta sairaudeksi enkä niin ajattele. En pidä heitä alempiarvoisina (kuten korkein oikeus väittää), vaan nimenomaa pamfletissa sanon, että kaikki ovat samanarvoisia, sekä perusoikeuksien että Jumalan kuvaksi luomisen perusteella.

Nää höyrypäät ei selityksiä kuuntele.  Ovat niin kiihottuneita omaan asiaansa. 

Vierailija
1285/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomio tuli todellisuudessa siitä, että on loukattu Pride-piirejä ja ev.lut kirkkoa. Seksuaalisuudella ja sen määrittelyllä ei ole kuin selittävä osa siinä miten tuomion edes ohuesti pystyi perustelemaan niin, että se jotenkin sopisi säädettyihin lakeihin. Kiihotuslaki on siitä hyvä, että siihen voi sovittaa lähes mitä vain.

Rikoskynnys ei edes ylittynyt. Poliisi nauroi asialle ja antoi syyttämättäjättämispäätöksen. Ja tässä kohtaa, kun Raija pakotti syytteen normaalin prosessin ohi, ei Räsänen ollut edes tehnyt sitä tekoa, mistä tuomio tuli.

Vierailija
1286/1394 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Jeesuskin tuomittiin ilman syytä.Rikolliseksi.

Vierailija
1287/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei nyt monikaan tajua, että seksuaalivähemmistöt eivät ole sama kuin Seta ja Pride. Hyvin Moni homoseksuaali irtisanoutuu koko setan hourutoiminnasta. 

Katsokaa nyt vaikka youtubesta: "Pelolla johtaminen Helsinki Pride yhdistyksessä-Median artikkelit-LIVESTREAM" (samettiorkidea on tehnyt)      En osaa sitä itse tähän linkittää.

Youtubesta löytyy myös muuta selventävää materiaalia Seta:n ja Priden merkeissä tehdyistä älyttömyyksistä.

Itse olen kirkosta eronnut heteronainen, joten hihhulikorttia, ei tähän nyt voi laittaa. Enkä oikeestaan sano sen enempiä mielipiteitä Päivi Räsäsestäkään, muuta kuin, että se on hänen mielipiteensä.

Vierailija
1288/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tähän, että minunkin paikkakunnallani järjestetään Pride-kulkue, enkä todellakaan aio siellä marssia. Minulla ei ole seksuaalivähemmistöjä mitään vastaan.

edellisen kirjoittaja

Vierailija
1289/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää höyrypäät ei selityksiä kuuntele.  Ovat niin kiihottuneita omaan asiaansa. 

Nähty tämä kyllä jo tässä ketjussa. Se miten pelottavan syvälle tuohon kulttiin voi tipahtaa. Järki hoi älä jätä.

Vierailija
1290/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakoon Venäjälle jos niin ahdistaa  eikä pysty länsimaisessa  demokratiassa jatkuvasti näistä asioista  valittamatta elämään .

Siellähän on ne  "perhearvot kunniassa".

Eikös sen  siis pitäisi olla juuri sellainen,hänen ihanteidensa mukainen valtio? 

Avioliittokin määritelty ihan perustuslakiin juuri sellaiseksi kuin hän on halunnut,ja poliisi valvoo etteivät mitkään asiassa  toisinajattelijat pääse sitä pilaamaan. Rappioton 'Onnela'siis!

Länsimaisessa demokratiassa on ollut paikkansa liberaaleille ja konservatiiveille. Se ei ole mikään länsimäinen demokratia enää jos konservatiivit häädetään maan alle tai ulos maasta. Kai käsität tämän?

Vierailija
1291/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tähän, että minunkin paikkakunnallani järjestetään Pride-kulkue, enkä todellakaan aio siellä marssia. Minulla ei ole seksuaalivähemmistöjä mitään vastaan.

edellisen kirjoittaja

Jos sinulla ei ole mitään vähemmistöjä vastaan, niin miksi et osallistu kulkueeseen? 🤔 

Vierailija
1292/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen ei ole valtio-uskovainen toisin kuin vasemmisto. Miten kujalla porukka oikein on ihan perusasioissa?? 

Vierailija
1293/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edellisen kirjoittaja

Jos sinulla ei ole mitään vähemmistöjä vastaan, niin miksi et osallistu kulkueeseen? 🤔 

Miksi tukisin ideologiaa jonka näen haitallisena? Haitallisuus näkyy juuri demottamasi manipuloivan kiristämisen muodossa, jota näytät itse olevan kyvytön näkemään vääränä.

Vierailija
1294/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei nyt monikaan tajua, että seksuaalivähemmistöt eivät ole sama kuin Seta ja Pride. Hyvin Moni homoseksuaali irtisanoutuu koko setan hourutoiminnasta. 

Katsokaa nyt vaikka youtubesta: "Pelolla johtaminen Helsinki Pride yhdistyksessä-Median artikkelit-LIVESTREAM" (samettiorkidea on tehnyt)      En osaa sitä itse tähän linkittää.

Youtubesta löytyy myös muuta selventävää materiaalia Seta:n ja Priden merkeissä tehdyistä älyttömyyksistä.

Itse olen kirkosta eronnut heteronainen, joten hihhulikorttia, ei tähän nyt voi laittaa. Enkä oikeestaan sano sen enempiä mielipiteitä Päivi Räsäsestäkään, muuta kuin, että se on hänen mielipiteensä.

Monikin tietää että iso osa seksuaalivähemmistöläisistä vastustaa Prideä ja Setaa mutta silti, kyllä he aika hissukseen tästä ovat julkisuudessa. Joitakin ilahduttavia poikkeuksia on kuten Sametti ja Sisarlieska jotka tekevät yt-sisältöä aiheesta.

Vierailija
1295/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edellisen kirjoittaja

Miksi tukisin ideologiaa jonka näen haitallisena? Haitallisuus näkyy juuri demottamasi manipuloivan kiristämisen muodossa, jota näytät itse olevan kyvytön näkemään vääränä.

Ihmisoikeuksien puolustaminen ei ole koskaan väärin! 

Vierailija
1296/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi ei selviä edes pikkusakoista jotka nekin maksaa todennäköisesti joku muu, Amerikkalainen vihajärjestö tms

Vierailija
1297/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan tahto.

Vierailija
1298/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua Sametille, koska hän on selvittänyt asioita ja tietää mistä puhuu. Hän on kriittinen ja takertuu oikeisiin epäkohtiin.

Päivi olisi voinut viheltää "pelin poikki" eikä antaa enää lisähaastatteluja. Hänellä ei ole mitään lisättävää eikä uutta sanottavaa. Hän voisi rauhassa keskittyä asianajajansa kanssa siihen, mitä he seuraavaksi tekevät. Hänen jauhamisensa alkaa kohta tehdä hallaa muille uskoville jotka ovatkin hänen puolellaan.

Vierailija
1299/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edellisen kirjoittaja

Ihmisoikeuksien puolustaminen ei ole koskaan väärin! 

Yhtä lailla on ihmisoikeus saada ajatella, elää ja uskoa yksilöllisesti, siis saada päättää uskooko ja mihin uskoo! Tai oma elämäntapansa. Sitä ei pitäisi joutua jatkuvasti selittämään ja puolustelemaan.

Vierailija
1300/1394 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan tahto.

Mutta tästä juuri seuraa se että ihmiset, kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia syntisyydessään. Hyvä yhteiskunta kasvattaa omantunnonherkkyyteen, eettiseen tietoisuuteen. Näyttääkö nyt sellaiselta? Eipä näytä, vaan tekopyhään pinnalliseen hyvesignalointiin jossa kiillotetun pinnan alta löytyy vain kostonhimoista ja katkeraa tyhjyyttä. Kristitty kammoaa tälläistä hyvän teeskentelyä, joka ei tee syvempää itsetutkiskelua Jumalan edessä.

Ketju on lukittu.