Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko
Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole?
Kommentit (1394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella setalaisuus tosiaan on jonkun sortin mielenhäiriö 😜
Tuo oli sinusta uskovaisena sitten asiallinen kommentti?
No mikä olisi uskovaisen asiallinen kommentti setalaisista? Itse totean että setalaiset nyt tekevät mitä lystäävät, mutta ei heitäkään pitäisi joka paikkaan päästää (esim. kouluihin).
Mitä Jeesus sanoisi?
Jeesus on puhunut toisinaan niin suoraan, että kuulijat eivät kestäneet:
"Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh 6. luvussa)
Joo, puhui opetuslasten mielestä kovia. Puhui siitä, että heidän tulee syödä hänen lihaa ja juoda hänen vertaan. Sitä eivät ymmärtäneet. Eikä sitä, että se oli vertauskuvaa.
Et kai nyt vertaa Päiviä Jeesukseen?? Jeesus hyväksyi tuon ajan alhaimmista alhaisimman. Sinä tuomitset setalaiset.
En vertaa Päiviä Jeesukseen.
Heitin ilmaan kysymyksen mitä Jeesus sanoisi? Mistä Jeesus sanoisi ja millä sävyllä koko tälle keskustelulle. Mitä hän sanoisi homoille noin yleensä ja sille jonka kanssa hän käy kahdenkeskisen keskustelun. Lähtökohtana sille miten asiaa olisi järkevä lähestyä. Koska en usko että Jeesus olisi nostanut mitään lääketieteellisiä termejä esille. En usko Jeesuksen sanovan homoutta sairaudeksi. Pikemminkin ihmisen syntisestä luonnosta nouseva yksi ilmenemismuoto.
Ja millä sanoilla Jeesus sanoisi asioita setalaisille tai kenelle tahansa muulle, että sitä ei tulkittaisi tuomitsemiseksi?
"Älkääkä antako enää sitoa itseänne synnin orjuuteen", totesi Paavali.
Jeesus pyysi minua sanomaan sinulle näin: Ällös valehtele enää Vauva-palstalla. Mene ja tee jotain hyödyllistä.
ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Korjaan vielä, koska kyse on Jumalan ihmeestä ja koska haluan olla kaikessa rehellinen Jumalan ja ihmisten edessä, en ole aivan varma missä vaiheessa sain ns. lekurin ennusteen 1%; ennen vai jälkeen leikkauksen"
Jos olit kuusivuotias niin toivottavasti kukaan ei sitä sinulle ennen sanonut. Lääkäri ei ainakaan.
Ja edelleen ennuste kuulostaa hyvin epäuskottavalta joten luultavasti se on vain sinulle kerrottu tarina jolla on haluttu korostaa sitä miten se oli nimenomaan jumalan ihme eikä lääketieteen saavutus.
Joo ei todellakaan, ihan on aikuisena synnynnäisten sydänsairausten lääkäri piirtänyt kontrollissa paperille kuvan siitä minkälainen sydän minulla oli ja ihmetellyt sitä leikkausta. Kyllä nämä on lääketieteelliset asiat dogumentoitu sairaskertomuksiini ja oma ATEISTI äitini kertoi nämä tapahtumat minulle ja vieläkin, silloin 20v jälkeen, itki.
Luonnolisesti kun olin tuolloin joko leikkaussalissa prepattavana tai tajuton ja letkuissa, ennuste on kerrottu vanhemmille, mitä ihmettä. Pakanoilla vain on suuri halu vääristellä vääntää kaikki hyvä pahaksi. 1% ennuste on silti fakta ja ymmärrätkö edes että 70 -luvulla yksikammioisella sydämellä syntyneet rutiinisti kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaan homoseksuaalisuuteen voi liittyä elämäntapa, jossa voi olla yksilölle haitallisia piirteitä."
Ihan kuten heteroseksuaalisuuteenkin voi liittyä.
Onko sattumaa että sateenkaari-ideologia ylistää monisuhteita, seksuaalisia kokeiluja, sitoutumattomuutta ja väkivallan sotkemista nautintoon? Nämä kaikki on perissa kolmessa vuosikymmenessä ujutettu heteroseksuaalien himoherkku-
noutopöytään jopa koettettu valtavirtaistaa nämä massiivisen media-aivopesun kautta.
Kaikki tämä siksi että sateenkaariajattelu saataisiin iskostettua myös heteroihin mahdollisimman automatisoituneena ajatteluna ja käytösmalleina. Tiedätte varmaan jo mitä sitten pilkataan ja halveksitaan siekailematta?
Eikä ylistä.
Palstalla trollit aina väittävät, et seksuaalivähemmistöt pakottavat kaikki ylistämään ja palvomaan. Se on erikoista, kun tämä on ainoa paikka, missä tällaisia väitteitä on. Pridekin on ihmisoikeusjuttu, ei mikään palvonta.
Vierailija kirjoitti:
"Heikkinen on vasemmistoaktivisti, eli hänellä oma biaksensa näissä tulkinnoissa."
Mutta tämä tulkinta oli kyllä ihan oikein. Jos lukee tuomion perustelut niin asia on juuri kuten Heikkinen sanookin.
Kaikki tietävät, että tämä on tekemällä tehty takautuva tuomio Räsäsen vääristä mielipiteistä vuosikymmenten ajalta.
"Raamatussa puhutaan lähinnä miesten keskenään harrastamasta seksistä. Siihen aikaan oli useilla rahakkailla tapana pitää orjapoikia seksikumppanina. Sen paheksunta on ymmärrettävää. Siinä alistettiin ja hyväks käytettiin nuorukaisia."
Minusta on kummallista että paheksuttiin vain jotain seksiä mutta ei ollenkaan sitä että omistettiin orjia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaan homoseksuaalisuuteen voi liittyä elämäntapa, jossa voi olla yksilölle haitallisia piirteitä."
Ihan kuten heteroseksuaalisuuteenkin voi liittyä.
Onko sattumaa että sateenkaari-ideologia ylistää monisuhteita, seksuaalisia kokeiluja, sitoutumattomuutta ja väkivallan sotkemista nautintoon? Nämä kaikki on perissa kolmessa vuosikymmenessä ujutettu heteroseksuaalien himoherkku-
noutopöytään jopa koettettu valtavirtaistaa nämä massiivisen media-aivopesun kautta.
Kaikki tämä siksi että sateenkaariajattelu saataisiin iskostettua myös heteroihin mahdollisimman automatisoituneena ajatteluna ja käytösmalleina. Tiedätte varmaan jo mitä sitten pilkataan ja halveksitaan siekailematta?
Eikä ylistä.
Palstalla trollit aina väittävät, et seksuaalivähemmistöt pakottavat kaikki ylistämään ja palvomaan. Se on erikoista, kun tämä on ainoa paikka, missä tällaisia väitteitä on. Pridekin on ihmisoikeusjuttu, ei mikään palvonta.
Pride vain on juttu, johon on pakko osallistua, tai kokee samanlaisen julkisn höykytyksen ja häpäisyn kuin Savinainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani homot saavat nussia toisiaan niin paljon kuin perseet kestää ja vaikka enemmänkin.
Jotenkin todella surullista, että joku yhdistää miesten välisen seksin automaattisesti anaaliseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodomitit täynnä demoneita ja kaikki ohjelmat/elokuvat/mainokset johon näitä on väkisin tungettu erityisesti alkaen 80 -luku. Kamala asia tässä ajassa vartuville viattomille kun tuota kammottavuutta valkopestään ( ilmeisesti kirjaimellisesti) juhlitaan, liputetaan, kehutaan mainostetaan ja suojellaan nyt ihan kaikkialla, JOPA luopiokirkoissa.
Sinä et ole viatonta nähnytkään. Hihhulit hoitoon ja Raamatut takan sytykkeeksi.
Raamattu voisi olla myös hyvää sätkäpaperia 😆😂🤪😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella setalaisuus tosiaan on jonkun sortin mielenhäiriö 😜
No mikä olisi uskovaisen asiallinen kommentti setalaisista? Itse totean että setalaiset nyt tekevät mitä lystäävät, mutta ei heitäkään pitäisi joka paikkaan päästää (esim. kouluihin).
Mitä Jeesus sanoisi?
"Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh 6. luvussa)
Joo, puhui opetuslasten mielestä kovia. Puhui siitä, että heidän tulee syödä hänen lihaa ja juoda hänen vertaan. Sitä eivät ymmärtäneet. Eikä sitä, että se oli vertauskuvaa.
Et kai nyt vertaa Päiviä Jeesukseen?? Jeesus hyväksyi tuon ajan alhaimmista alhaisimman. Sinä tuomitset setalaiset.
Heitin ilmaan kysymyksen mitä Jeesus sanoisi? Mistä Jeesus sanoisi ja millä sävyllä koko tälle keskustelulle. Mitä hän sanoisi homoille noin yleensä ja sille jonka kanssa hän käy kahdenkeskisen keskustelun. Lähtökohtana sille miten asiaa olisi järkevä lähestyä. Koska en usko että Jeesus olisi nostanut mitään lääketieteellisiä termejä esille. En usko Jeesuksen sanovan homoutta sairaudeksi. Pikemminkin ihmisen syntisestä luonnosta nouseva yksi ilmenemismuoto.
Ja millä sanoilla Jeesus sanoisi asioita setalaisille tai kenelle tahansa muulle, että sitä ei tulkittaisi tuomitsemiseksi?
Kukaan kristitty ei ole synnitön, paheeton eikä vailla kiusauksia. Eli olemme kristittyinä samalla viivalla siinä että jokaisella on jotain ominaisuuksia jotka altistavat synteihin. Jos ymmärtäisi tämän niin ymmärtäisi kristinuskon sisäisen tasa-arvon: hetero on myös heikko ja synnintekijä. Silti omaa henkistä kasvua tuetaan juuri synnin tunnistamisella ja välttämisellä.
Jos haluaa elää kuin sika pellossa ei tietysti halua vilkaistaan raamatulliseen kristinuskoon joka ei ole nautintoja vastaan mutta ei tee niistä elämän keskeisintä sisältöä kuten rajaton (seksi)hedonismi tekee. Miksi Seta siis tunkee kirkkoon omone kummallisine oppeineen?
Koska se on vain väline ja työkalu muulle mihin tarvitaan kristinuskon mitätöintiä uhkana tämän uuden maailman toteutukselle. Uhkana ja kriitikkona uusorjuudelle. Ja orjat täytyy ensin kasvattaa uskottemalla näille kaikenlaista höpönlöpöä.
Jesaja 5:20 Woe unto them that call evil good, and good evil; that put darkness for light, and light for darkness; that put bitter for sweet, and sweet for.
"Joo ei todellakaan, ihan on aikuisena synnynnäisten sydänsairausten lääkäri piirtänyt kontrollissa paperille kuvan siitä minkälainen sydän minulla oli ja ihmetellyt sitä leikkausta. Kyllä nämä on lääketieteelliset asiat dogumentoitu sairaskertomuksiini ja oma ATEISTI äitini kertoi nämä tapahtumat minulle ja vieläkin, silloin 20v jälkeen, itki."
Usko toki jos se sinut onnelliseksi tekee mutta tavallisesta ihmisestä tuo kuulostaa tyypilliseltä hellaritarinalta joilla vakuutellaan Jumalan ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesus sanoisi?
Niin, Paavalikaan ei ole Jeesus. Mitä Jeesus sanoisi, emme tiedä. Häntä voi toki käyttää kilpenä ihan mihin tahansa mielipiteeseen.
Edelleen ei ole sinun, minun tai räsäskään asia tuomita muita. Homous ei ole sen kummempi asia, kuin heterouskaan. Samat homot tai heterot voivat tehdä kamalia asioita, mutta tällä suuntautumisella ei ole mitään tekemistä niiden tekojen kanssa.
"Jos haluaa elää kuin sika pellossa ei tietysti halua vilkaistaan raamatulliseen kristinuskoon joka ei ole nautintoja vastaan mutta ei tee niistä elämän keskeisintä sisältöä kuten rajaton (seksi)hedonismi tekee."
Miksi kuvittelet että heti elää kuin sika pellossa jos ei ole uskontoa rajoittamassa? Vaikka se pätisikin sinuun niin suurimmalla osalla ihmisistä on myös ihan oma moraali ja omat arvot myös ilman uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodomitit täynnä demoneita ja kaikki ohjelmat/elokuvat/mainokset johon näitä on väkisin tungettu erityisesti alkaen 80 -luku. Kamala asia tässä ajassa vartuville viattomille kun tuota kammottavuutta valkopestään ( ilmeisesti kirjaimellisesti) juhlitaan, liputetaan, kehutaan mainostetaan ja suojellaan nyt ihan kaikkialla, JOPA luopiokirkoissa.
Sinä et ole viatonta nähnytkään. Hihhulit hoitoon ja Raamatut takan sytykkeeksi.
Jeesus Kristus nuhdelkoon sinua. Kyllä olen Herran oma ja myös Herran Pyhä tänä päivän, kiitos Kaikkivaltiaan Jumalan armosta: olen päässyt KAIKISTA lihallisista himoista, joissa kuitenkin olin n.30 vuotta, Amen.
Herra nimenomaan pyhittää ne jotka pidättyvät seksuaalisista synneistä, Amen.Olemattomille ìnuhteluille annetaan piut paut. Et ole hyvä tai pyhä etkä muita parempi. Olet äärettömän paha ihminen.
Jesaja 5:20 Woe unto them that call evil good, and good evil; that put darkness for light, and light for darkness; that put bitter for sweet, and sweet for.
Herra nuhdelkoon sinua, Amen.
Kristityt eivät saa samaa oikeutta kuin muut, koska he kääntävät aina toisen posken jos syytellään. Ei kukaan kristitty ole haastanut oikeuteen niitä lukuisia tahoja, jotka pilkkaavat julkisesti Jeesusta ja häneen uskovia. Jos tämä tehtäisiin muslimeille, jopa muutkin kuin muslimit suuttuisivat siitä. TV-ohjelmat, musiikki ja elokuvat pilkkaavat alati kristinuskoa. Raamatun lauseista on tehty vitsejä ja niitä lainataan epäkunnioittavalla tavalla tavallisessa puhekielessäkin. Kristittyjen vainoa tämä kaikki on, sitä, mistä Raamattu profetoi.
En puutu homokeskusteluun, ymmärrän molempia osapuolia. Jätän sen asian Herran haltuun.
JUMALALTA voi kysyä rukouksessa näin: 'Onko minun elämässäni jotain sellaista, mistä sinä et pidä?'
Oli kyse mistä asiasta tahansa, Jumala vastaa muutaman päivän sisällä, yleensä yhdellä sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus nuhdelkoon sinua. Kyllä olen Herran oma ja myös Herran Pyhä tänä päivän, kiitos Kaikkivaltiaan Jumalan armosta: olen päässyt KAIKISTA lihallisista himoista, joissa kuitenkin olin n.30 vuotta, Amen.
Herra nimenomaan pyhittää ne jotka pidättyvät seksuaalisista synneistä, Amen.
Siis uskovaiset pedofiilit saavat kaiken anteeksi, mutta homoja pitää vainota, vaikka he eivät ole tehneet mitään väärää? Vastenmielinen maailmankuva.
Seta on kupla-aate. Kuplan ulkopuolella olevat ovat kuplassa lilluvien mielestä homofoobikkoja, palestiinafoobikkoja tai muuten vaan rasisteja. Kuplaväki ei tajua edes sitä seikkaa, että Palesrtiinassa, jos sellainen olisi, heidät työnnettäisiin katolta alas niin että suihke kävisi.
"Pride vain on juttu, johon on pakko osallistua, tai kokee samanlaisen julkisn höykytyksen ja häpäisyn kuin Savinainen."
Savinaisen olisi pitänyt pelata ammattipelaajana yksi ottelu paidassa jossa oli pari pientä logoa. Hui kamalaa.
Häntä ei siis velvoitettu mihinkään Pride-marssiin. Ja hänelle sopi kyllä oikein hyvin pelata itse ottelussa vaikka se oli juuri se "pride-ottelu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra nimenomaan pyhittää ne jotka pidättyvät seksuaalisista synneistä, Amen.Olemattomille ìnuhteluille annetaan piut paut. Et ole hyvä tai pyhä etkä muita parempi. Olet äärettömän paha ihminen.
Herra nuhdelkoon sinua, Amen.
Lääkkeet. Sulla ei ole valtaa nuudelia ketään.
Luulet siis ihan oikeasti, et ihmiset vain homostelevat, jos se on sallittua? Mut jos se on kiellettyä, eivät viehäty samasta sukupuolesta?? Kuin tietämätön voi olla tänä päivänä?