Sateenkaaren hierominen muiden naamaan
Kysyin yhdeltä kaverilta joka on homo että miksi pitää marssia ja hieroa tätä asiaa väkisin muiden naamaan, kun ei meitä "taviksia" oikeastaan kiinnosta kuka on mitä, on pikkasen muutakin pohdittavaa elämässä.
Vastasi että hän ei kuulu sirkukseen ja kovasti myös toivoisi että tämä lässytys lopetetaan, "tavallisilla rivihomoilla" ei myöskään ole aikaa eikä intoa hieroa tätä asiaa kaikkien naamaan, päinvastoin toivoi että kaikki pelleily lopetettaisiin ja saisi jo rauhan.
Mikä sitten ajaa jotkut H yms kaduille?
Kyllä heillä taitaa olla ihan muita ongelmia elämässä, oli vastaus. Ystäväni on asiastaan avoin ja sanoi ettei hän ole kohdannut ongelmia, mutta ymmärtää että se aiheuttaa ongelmia kun väkisin pitää yrittää saada asia kaikkialle.
Olen täysin samaa mieltä, ongelma on itseaiheutettu. Jos vaan oltais kukin mitä haluaa, ilman sirkuksia tai huuteluja niin asia varmasti tuulee ohi ja laantuu. Onko se niin vaikeaa olla hevostelematta sillä että on joku lisko tai koppakuoriainen tai haluaa naimisiin jonkun sillan kanssa? Jos nyt vaan pidettäisiin ne fantasiat ja mielenterveys mölinät omassa mahassa.
Kommentit (62)
"Mitään laillisia oikeuksia tältä vähemmistöltä ei enää puutu"
Tästä kiitos ei kyllä kuulu konservatiiveille jotka ovat jokaista parannusta aina vastustaneet kiivaasti. Ja he kyllä ovat valmiita myös oikeuksia ottamaan pois jos saavat siihen mahdollisuuden. Maailma ei valitettavasti mene aina vain eteenpäin joten niistä omista oikeuksista pitää myös pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Törkeintä on sateenkaaren varastaminen normaaleilta.
Haista nyt 💩💩💩 Tuonnehan tuo taivaalle aina ilmestyy kuin ennenkin. Olen suvaitsevainen hetero.
"No eipä noista marsseista mitään haittaakaan ole. "
Jep. Yhtä hyvin voisin loukkantua siitä persu-tuputuksesta jota tulee mediassa kun aina on joku Persujen puoluekokous, syyskokous, kevätkokous tai muu vastaava. Koko ajan ovat A-studiossa ja aina vaalian alla on joka paikassa mainosta ja lehdykkää jakavaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
"Päivi Räsäsen mukaan somessa on jo ilakoitu hänen tuomiostaan, että nyt ruvetaan kuulemma oikein urakalla tekemään rikosilmoituksia ihmisten postauksista, jotka ei näitä porukoita miellytä. "
Päivi Räsanen on uskonnon sokaisema ihminen joka ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää ikinä. En nyt heti uskoisi Päivin sanomisia siitä mitä "netissä ilakoidaan".
Kun nyt et itse olisi ideologian sokaisema ihminen 🙄
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan omassa elämässä kokenut mitään "naaman hieromista"
- hetero
Tyttöystävä vähän rintojaan hieroi naamaani. Tykkäsin kovasti.
"Kysyin yhdeltä kaverilta joka on homo että miksi pitää marssia ja hieroa tätä asiaa väkisin muiden naamaan, kun ei meitä "taviksia" oikeastaan kiinnosta kuka on mitä, on pikkasen muutakin pohdittavaa elämässä"
SIlti jatkuva vikinä netissä tästä asiasta. Mitähän se on sinukta pois.
AP ei varmaan voi kuunnella Rainbow-bändiäkään?
Vierailija kirjoitti:
Törkeintä on sateenkaaren varastaminen normaaleilta.
Minkälainen sateekaari sinulta in varastettu ???? Kerro se meille.🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kaappihomo. Next.
Ihan sama. Kaappihomo on sateenkaarihomoa fiksumpi.
Sinä enkä minä olla kenenkään määrittelijöitä ketään arvojärjestykseen. 👹
Eikö h-alkavat voisi pysyä jossain omilla klubeillaan, kuten tähänkin asti.
"Kun nyt et itse olisi ideologian sokaisema ihminen "
Päivi on ihan itse sanonut että hänelle Jumalan sana menee lakien edelle. Joten hänellä ei ole aikomustakaan noudattaa niitä jos ne ovat ristiriidassa.
Kaikenmaailman päiviräsäset ja foobikot ajaa kadulle.
Seta ja Pride täysin turhia nykyään. Hyvin kaukana ollaan niistä ajoista, jolloin nuo olivat hyvinkin tarpeellisia. Tunnen aika monta homoseksuaalista naista ja miestä ja kaikki kokevat nuo lähinnä vaivaannuttavilta. Eivät koe olevansa missään erityisasemassa vaan ihan samanlaisia ovat kuin heterotkin. Seta ja Pride lähinnä erottavat kuin lähentävät ihmisiä. Hetero-vihamielisiä ovat. Eikö kaikilla ole oikeutta rakastaa sillä tavalla, miten haluavat? Aikuisten välinen tasa-arvoinen parisuhde, kumppanuus, seksi, yhteinen tulevaisuus ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
Vierailija kirjoitti:
"Kun nyt et itse olisi ideologian sokaisema ihminen "
Päivi on ihan itse sanonut että hänelle Jumalan sana menee lakien edelle. Joten hänellä ei ole aikomustakaan noudattaa niitä jos ne ovat ristiriidassa.
No niinhän se menee kaikilla muillakin uskovilla?
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ on juurikin se ongelma, kun nämä luulee että kaikkia kiinnostaa, tai kaikkia PITÄÄ kiinnostaa. Siksi tuo on ärsyttävää, en käy keskustassa kun on sirkuspäivät, en tue millään tavalla. En hauku ketään. Toivon vaan että eläisivät omaa elämää häiritsemättä muita!
Aivan kuten he toivovat että saisivat elää omaa elämäänsä ilman että muut häiritsevät, kiusaavat ja syrjivät heitä. Sitten kun se toteutuu, ei mitään marsseja enää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
En hiero mitään sateenkaaria tai lippuja toisten naamaan enkä huuda toisten yli.
Hyväksyn oman homouteni ja kunnoitan muiden mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omistani.
Koko Pride-liike on jo ihan turha, homoilla on täydet ihmisoikeudet ja hyvät oltavat sivistyneissä länsimaissa.
- homo ja aviomies
Tosi hyvät joo, ei edes ihan jokaista sateenkaarinuorta kiusata koulussa, vain vähän reilu joka toista. Kyllä sen pitää riittää, marinat ja marssit pois vaan.
Kovasti vaikuttaa kiinnostavan kun kauheet kierrokset tulee siitä että joku poppoo kävelee ulkona :DDDDDD
Itse arvostan sitä mitä Pride on saanut historiassa aikaan, mutta tämä nykyajan Pride on ihan eri juttu. Toki Pride on aina pyrkinyt vaikuttamaan politiikkaan, sillä sitä kautta muutokset usein tulevat käytäntöön, mutta mielestäni Pride oli aiemmin kuitenkin poliittisesti aika neutraali keskittyen enemmän ihmisoikeuksiin. Nykyään Pride on erittäin vahvasti vihervasemmiston agendaa ajava vihainen liike ja "tavishomo" kuten minä ei sinne enää kuulu. Toivon, ettei massat ajattele että Pride edustaa kaikkia seksuaalivähemmistöjä. Joskus aiemmin ehkä, muttei enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tuo liike on tullut vain vastavoimana sille että ennenvanhaan ei ainakaan jossain hihhulien maaseudulla ole saanut olla avoimesti sitä mitä halutaan, vaikkei sitä naamaan hieroisikaan vaan näkyisi ihan vaan siten mityen muillakin pareilla (kädestäpitely jne). Sitten kun homot hyväksyttiin niin kaiken maailman muut friikit (myös jotkut heterot) omivat koko paskan.
Jos "homot hyväksyttiin" niin miksi yli puolet heistä on koulukiusattuja yhä edelleen?
No eipä noista marsseista mitään haittaakaan ole.