Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikainen mies valtasi eilen perheparkkipaikan!! En voi ymmartaa miksi niita kayttavat sellaiset, joilla ei ole sita perhetta mukana?!

Vierailija
07.05.2007 |

Valitetaan miten mm. lapsiperheet kolhii autoja, mutta sitten ei kuitenkaan päästetä näille leveimmille paikoille!

Helvata!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli varmaankin yli 16v.

Minä sain pahoja katseita kyseiseltä mieheltä, joten katsoin pahasti takaisin. Olen nuori ja takapenkilläni istui 2 pientä lasta, joita tuo ukko ei näköjään huomannut!

Koko sen kauppareissun ajan, tuo perhe kyttäsi mun tekemisiä. ja ukko mutisi jotain sille muijalleen kyyläten sivusilmällä minua.

Teki mieli mennä sanomaan, että taisivat olla väärässä parkkiruudussa. Mutta ajattelin sitten, että jospa se ukko luuli niitä invapaikoiksi. Mutta miski ihmeessä se itse sinne ajoi. Paitsi jos se tajusi, että sillä on itsellään päässä jotain vikaa.

Vierailija
2/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan vituttaa, meillä on sen verran leveämpi tila-auto ja 4 lasta että se perhepaikka oikeasti olis tarpeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jätetty auto aina vähän kauemmaksi, missä on monesti enemmän tilaa kuin ihan kaupan sisäänkäynnin tuntumassa.

Vierailija
4/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan vaan pääsät isolle paikalle lähelle ovea, viis siitä tarvitsisiko joku pikkulasten äiti oikeasti sitä paikkaa enmmän tullessaan katraansa kanssa ostoksille.

kyllä on vituttanut useasti itseäni toi homma.

mutta mitäpä sile voi muutakaan tehdä kuin mulkata murhaavasti noita kaljamaha-äijiä jotka kampeaa itseään ulos mersuistaan siinä...

Vierailija
5/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet...?

Nytkin oli saanut Rovaniemellä joku opetuksen, kun oli roska-auton eteen pökässyt kolmion takaa. Oli setä joutunut sairaalaan. Ehkä muistaa seuraavan kerran jarrutella siellä kolmion takana...

Vierailija
6/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa neljä keski-ikäistä naista ajoi uudella autollaan perhepaikalle, yksi jopa osoitteli sitä kylttiä, mutta auto ei siirtynyt.

Toinen oli keski-ikäinen mies uudella Audilla, pysäköi invapaikalle.

Minusta tuo on aika törkeetä, enkä itse kehtaa tehdä sellaista. Tiedän, että kaikilla pihoilla ei ole lapsiperheille osoitettuja paikkoja ja minä voin kyllä kaukaakin kävellä lasten kanssa, mutta miksi pitää viedä paikka sellaiselta, joka oikeasti sitä tarvitsee. Esim. lapsiperhe jossa äi ti ja neljä lasta tai huonojalkainen vanhus...

Vierailija
7/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen kyllä viidenkin lapsen kanssa kävellyt kaukaa eikä tee tiukkaakaan.

Vierailija
8/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta minä olen kyllä viidenkin lapsen kanssa kävellyt kaukaa eikä tee tiukkaakaan.

laittanut paikat sinua varten ja joku, joka ei ole o ikeutettu sille paikalle parkkeeraa siihen?

Vierailija
9/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autosta esim turvakaukalon ja rattaat helposti. Hyvä idis josta olen kiitollinen kun 5 alle kouluikäisen kanssa liikun kaupassa.

Vierailija:

Me ollaan jätetty auto aina vähän kauemmaksi, missä on monesti enemmän tilaa kuin ihan kaupan sisäänkäynnin tuntumassa.

Vierailija
10/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käy marketissa niin näkee miten lapsettomat parit tai ihan " yksinäiset" ihmiset ovat laittaneet autonsa perhepaikalle. Ärsyttävää! Kerran laitoin lasta turvaistuimeen ja huomasin, että lapseton nuoripari tuli viereiselle autolle. Odottivat siinä, että saan lapsen sisään, jotta pääsevät omaan autoon. Ikinä en ole laittanut lasta niin kauan. Ihan vittuillessani.

Vierailija
11/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaveluun ja tyytväisyyteen.

mutta sitten kun nämä hyödylliset parkkiruudut on aina täynnä eläkeläispappojen autoja, niin pistää vähän suututtamaan kun itse koittaa tila-autoa sovittaa kauas pikkuruutuihin ja katsoa etteiovia kolhita meenen tullen ja köyttää lapsia turvaistuimiin ja pois niissä ahtaissa paikoissa ja samalla vahtia ettei isommat juokse autojen alle...

Vierailija
12/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelu oli jotain sellaista, että " on meilläkin lapsia" (joo on, ikää melkein 30 v).

Nämä paikathan ovat vain ko. pysäköintialueen extrapalvelua, eivät lakisääteisiä eikä siitä valitettavasti voi sakottaa, jos joku pysäköi lapsiperhepaikalle. Invapaikat käsittääkseni ovat eri asia.

Noita lapsipaikkoja tarvitsisi kyllä jo raskaanaollessaan, koska ainakin minulla oli loppuaikana vaikea kömpiä autosta ulos, jos ei saanut ovea auki kunnolla.

Vierailija
13/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät nämä laiskat aikuiset tunkisi niihin niin helposti. Minun mielestäni niissä on tärkeintä se, että ovat leveämpiä kuin muut ruudut, ei niinkään se että ovat lähellä ovia. Mielelläni kävelisin vähän kauempaa, jos saisin auton leveään ruutuun.

Vierailija
14/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka parkkeeraa aivan kylkeen kiinni vaikka olis oman autonsa vieny sinne kauimmaiseen nurkkaan. Saakeli sentään, sellasiakin idiootteja löytyy.

Nim. kokemusta on.

Vierailija
15/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne jotka parkkeeraa aivan kylkeen kiinni vaikka olis oman autonsa vieny sinne kauimmaiseen nurkkaan. Saakeli sentään, sellasiakin idiootteja löytyy.

Nim. kokemusta on.

Vierailija
16/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa on ehkä kuitenkin helpompaa parkkeerata lähelle ovea kuin parkkipaikan kaukaisimpaan nurkkaan. sieltä nurkasta joutaa hyväkuntoiset eläkeläiset, keski-ikäiset pariskunnat ja nuoret parit kävellä paljon paremmin maitopurkkinsa ja leipänsä kanssa.

Vierailija
17/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkeerannut niin kiinni kylkeen etten millään voi laittaa lastenistuimien turvavöitä kiinni parkkipaikassa. onneksi ei ollut vauvakaukaloa enää mukana... mihinkähän mä sen olisin mahtunut laittamaan, takakonttiin vissiin!

Vierailija
18/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenessäkään muussa ole vikaa kuin siinä lapsessa (tai aikuisessa) jos ei saa ovea muita autoja kolhimatta auki. Vai ovatko lapsenne niin lihavia etteivät mahdu autosta ulos ennen kuin ovi on sepposen selällään?

T. ylipainoinen aikuinen jolle riittää oven aukaisuun 20 cm tyhjää tilaa autojen vieressä

Vierailija
19/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kanssa on ehkä kuitenkin helpompaa parkkeerata lähelle ovea kuin parkkipaikan kaukaisimpaan nurkkaan. sieltä nurkasta joutaa hyväkuntoiset eläkeläiset, keski-ikäiset pariskunnat ja nuoret parit kävellä paljon paremmin maitopurkkinsa ja leipänsä kanssa.

Vierailija
20/59 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turvaistuimiin heitä on todella vaikea saada kiinni, jos ei saa avattua takaovea riittävästi. Itse en ainakaan mahdu siihen 20 cm rakoon sitä tekemään. Joskus olen taiteillut etupenkiltä käsin lasten vyöt kiinni, mutta on se sekin aika hankalaa.