Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehet ihastua naiseen, joka on tavallisen näköinen, mutta kiva?

Vierailija
27.03.2026 |

Olen itse ihastunut mieheen, jolla on ihana luonne, mutta on myös komea. Itse olen kiva, mutta tavallisen näköinen. 

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tavallisen näköinen tarkoittaa? Eikö useimmat kadulla ja kaupassa vastaantulijat oke ns. taviksia, siis ei mitään huomattavia ulkonäöllisiä poikkeamia? Tavikset pariutuu keskenään, mitä pohtimista tässä on? "

Kyllä. Ja tässä monilta unohtuu että eivät ns. taviksetkaan toistensa klooneja ole. Niissä on pitkää ja pätkää, muodokasta ja laihempaa, pitkää ja lyhyttä tukkaa, ruskeaa silmää ja sinistä silmää, vakavaa ilmettä ja iloista naamaa jne. Jokainen kyllä löytää myös taviksista sen yksilön jossa on riittävästi niitä juuri itseä mielyttäviä piirteitä.

Vierailija
62/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Miehet ihastuu vain törröhuulisiin ja kumitissisiin instabebeihin.

Hyi saatana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen just samassa tilanteessa! Omalla kohdalla olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että tätä juttua ei kannata jatkaa tämän pidemmälle / varsinaisesti edes aloittaa koska mä en enää halua olla kertaakaan parisuhteessa, jossa mä mietin ja stressaan riitänkö toiselle ja olenko vaan joku hätävara johon tyydytään.

Aiemmin en edes ole mitään komeita katsellut ja silti se tilanne on ollut tuo.

Tälle peukku. Mikään ei ole raskaampaa kuin miettiä omaa riittävyyttään, saatika yrittää riittää jollekin. Se on tuhoisa ja itsetuhoinen polku. Minä luovuttaisin myös asap, jos kerrankin moinen ajatus tulisi mieleeni.

Ei se kumppani noin huonolla itsetunnolla varustettua kauan jaksaisikaan.

Vierailija
64/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi toki, mutta pääsääntöisesti ko nainen on Plan B. Käytännössä ei mitään vikaa, mutta jos parempaa sattuu kiikariin niin saa/laitetaan menemään."

Tämä aina jaksaa ihmetyttää näissä teidän jutuissanne. Niissä kukaan ei ilmeisesti koskaan oikeasti rakastu vaan jonkun kanssa ollaan vain jonkun hyötylaskelman mukaan joten kellekään ei ole ongelma vaihtaa milloin vain parempaan.

Oikeastiko jollekulle vielä tulee yllätyksenä, että nää palstan kilttimiehet on psykopaatteja?

Onko eri tulkinta rakastumisesta/rakastamisesta kuin sinulla yhtä kuin psykopatia?

Ei, vaan psykopaatilla ei ole empatiakykyä. Samaa tuo hyötysuhdelaskelma juuri osoittaa, ei kiinnytä muihin millään tasolla. 
Teiltä puuttuu peilisolut. Kaikki ihmiset ovat vain hyödykkeitä, kuin tavaraa.

Vierailija
65/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ihan varmasti ja ei täältä kyllä kannata kysyä että kuka on tavallinen ja kuka esimerkiksi kaunis.

Joidenkin mielestä ne hoikat, tekoripsiset, kulmat laitettu, meikkiä reilusti jne. ovat kauniita mutta en itse pysty sellaiseen ihastua.

Toki itse olen tavis, 182 pitkä ja painoa noin 90kg eli pieni iskävatsa löytyy.

Mutta, luonteeltani rauhallinen, rakastava, huomioiva, kuunteleva, humoristinen(tietynlainen lempeä piikittely kuuluu arkeen), en ikinä loukkaisi naistani muiden edessä tai selän takana.

Lapsia on kolme, kaksi jo aikuisia. Kumppanin lapsia kohtelisin kuin omiani.

Rakastan läheisyyttä, tv:n ääressä voisit tulla syliin ja silittelisin ja hieroisin sinua.

Tykkään siivota, tiskata, laittaa ruokaa jne. 

Ihan sellanen minkä moni haluaisi, näin exäni sanoi. Nyt haluan olla vielä hetken sinkku ennen kuin lähden mitään etsimään.

Vierailija
66/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen just samassa tilanteessa! Omalla kohdalla olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että tätä juttua ei kannata jatkaa tämän pidemmälle / varsinaisesti edes aloittaa koska mä en enää halua olla kertaakaan parisuhteessa, jossa mä mietin ja stressaan riitänkö toiselle ja olenko vaan joku hätävara johon tyydytään.

Aiemmin en edes ole mitään komeita katsellut ja silti se tilanne on ollut tuo.

Tälle peukku. Mikään ei ole raskaampaa kuin miettiä omaa riittävyyttään, saatika yrittää riittää jollekin. Se on tuhoisa ja itsetuhoinen polku. Minä luovuttaisin myös asap, jos kerrankin moinen ajatus tulisi mieleeni.

Ei se kumppani noin huonolla itsetunnolla varustettua kauan jaksaisikaan.

On aika realistista arvioida itsensä realistisesti. Se ei toki ole huonoa itsetuntoa. Säästyy paljolta. Taidat olla aika nuori. 

Vierailija
67/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaista, mutta itselleni ei olisi ongelma. Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella. Jos nuo kaksi ovat kohdillaan, ja nainen on mukava, huumorintajut osuu kohdilleen ja elämäntyylit muutenkin kutakuinkin matchaavat, on paketti valmis. Vaikka nainen olisi omasta mielestään kuinka "tavallisen näköinen" tahansa.

Vierailija
68/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat järjestään niin rumia että sun ulkonäkösi on se ja sama.

Vierailija
69/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rumahko tavis eikä ole kukaan koskaan osoittanut kiinnostusta. 

Joku jo kertoi että sulla on vaan huono itsetunto 🙄 Oikeasti olet Täydellinen Yksilö joka kelpaa kelle vaan. Not.

Vierailija
70/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieststäväni on ollut rakastuneempi eksäänsä kuin minuun. Näin on itse todennut. 

Perinteisen kauneuskäsityksen mukaan olen kaikilla mittareilla häntä kauniimpi.

Että ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Vierailija
71/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tavallisen näköinen tarkoittaa? Eikö useimmat kadulla ja kaupassa vastaantulijat oke ns. taviksia, siis ei mitään huomattavia ulkonäöllisiä poikkeamia? Tavikset pariutuu keskenään, mitä pohtimista tässä on? "

Kyllä. Ja tässä monilta unohtuu että eivät ns. taviksetkaan toistensa klooneja ole. Niissä on pitkää ja pätkää, muodokasta ja laihempaa, pitkää ja lyhyttä tukkaa, ruskeaa silmää ja sinistä silmää, vakavaa ilmettä ja iloista naamaa jne. Jokainen kyllä löytää myös taviksista sen yksilön jossa on riittävästi niitä juuri itseä mielyttäviä piirteitä.

Juuri näin! Aivan utopistinen pohdinta mielestäni kun puhutaan "tavallisen näköisestä". Tavallinen tarkoittaa mielestäni niinsanotusti normaalia, eli valtavirtaan kuuluvaa. Tavis voi olla myös kaunis, kauniita taviksia on kadut pullollaan stadissa ainakin. En vaan ihan käsitä mitä tässä tavallisuudella tarkoitetaan? Olen saanut sen käsityksen että miehet juurikin pitävät luonnollisesta lookista ja sellaisesta "plain Jane"-tyyppisestä tytöstä jolla kuitenkin hyvä hygienia yms.

Vierailija
72/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieststäväni on ollut rakastuneempi eksäänsä kuin minuun. Näin on itse todennut. 

Perinteisen kauneuskäsityksen mukaan olen kaikilla mittareilla häntä kauniimpi.

Että ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Ja tämän hän sinulle kertoi? 😳 Mikä helmi!

Vierailija
73/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Aivan utopistinen pohdinta mielestäni kun puhutaan "tavallisen näköisestä". Tavallinen tarkoittaa mielestäni niinsanotusti normaalia, eli valtavirtaan kuuluvaa. Tavis voi olla myös kaunis, kauniita taviksia on kadut pullollaan stadissa ainakin. En vaan ihan käsitä mitä tässä tavallisuudella tarkoitetaan? Olen saanut sen käsityksen että miehet juurikin pitävät luonnollisesta lookista ja sellaisesta "plain Jane"-tyyppisestä tytöstä jolla kuitenkin hyvä hygienia yms.

Eivät pidä. He sanovat pitävänsä, mutta kokemus  kertoo muuta.

Vierailija
74/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin. Pitäisin aloittajan kaltaista naista parempana kuin lottovoitto. Harmi etten voi koskaan saada tuollaista naista. En ole hyvännäköinen ja lähes koko peruskoulun jatkuneesta koulukiusaamisesta johtuen en arvosta itseäni. Traumat ovat jääneet vaikka kaikki muuttui ammattikoulussa. Siellä ja jälkeenpäin työelämässä olen ollut pidetty työkaveri. Myös naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat pitäneet minua mukavana ja kohteliaana. Harmi että tämä pimeä puoli tuli ja jäi. No ehkä seuraavassa elämässä.

Vierailija
75/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä miltei rukoilee, että saisi tavallisen näköisen ja kivan naisen. Mutta ap:lla taitaakin olla vain ne top 10% miehet mielessä.

Suurin osa ihmisistä varmaan ottaisi sen kivan ja tavallisen tyypin.  Sosiaalinenmedia saa meidät uskomaan toisin. Ollaanko vaan ihmisiä toisillemme ja ei kinastella turhista? Maailma on täynnä turhaa hälinää jo muutenkin.

Ulkoinen kauneus on katoavaista ja sisäinen kauneus harvinaista. Ennemmin otain kauniin sielun jonka kanssa vietän loppuelämän, kuin kauniit kasvot jonka kanssa kiitävän hetken.

Vierailija
76/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippuu kuinka halukkaasti ja useasti annat pers-pillua edestä ja takaa.

Tämähän se eli jos on sisäistä kauneutta, kuten tiukka pimpero, niin voi mies jäädä nalkkiin.

Vierailija
77/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippuu kuinka halukkaasti ja useasti annat pers-pillua edestä ja takaa.

Apukoulun kertausluokaltakin päästy viikonlopun viettoon.

Vierailija
78/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista, mutta itselleni ei olisi ongelma. Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella. Jos nuo kaksi ovat kohdillaan, ja nainen on mukava, huumorintajut osuu kohdilleen ja elämäntyylit muutenkin kutakuinkin matchaavat, on paketti valmis. Vaikka nainen olisi omasta mielestään kuinka "tavallisen näköinen" tahansa.

Tässä on syy miksi en jaksaisi parisuhdetta. Että pitäisi koko ajan miellyttää sitä miestä, olla innokkaana toteuttamassa sen seksifantasioita ja muutenkin kompensoida puutteitaan aktiivisilla toimilla, kun taas mies vain tuo itsensä paikalle ja olettaa olevansa jokin jumalan lahja sille naiselle.

Elän ihan itseäni varten kyllä :D

Vierailija
79/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä miltei rukoilee, että saisi tavallisen näköisen ja kivan naisen. Mutta ap:lla taitaakin olla vain ne top 10% miehet mielessä.

Suurin osa ihmisistä varmaan ottaisi sen kivan ja tavallisen tyypin.  Sosiaalinenmedia saa meidät uskomaan toisin. Ollaanko vaan ihmisiä toisillemme ja ei kinastella turhista? Maailma on täynnä turhaa hälinää jo muutenkin.

Ulkoinen kauneus on katoavaista ja sisäinen kauneus harvinaista. Ennemmin otain kauniin sielun jonka kanssa vietän loppuelämän, kuin kauniit kasvot jonka kanssa kiitävän hetken.

Voi voi ja lämmin leipä.

Vierailija
80/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toinen ihminen ole mikään paketti, jonka voi vaan tuosta noin vaan ottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme