Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehet ihastua naiseen, joka on tavallisen näköinen, mutta kiva?

Vierailija
27.03.2026 |

Olen itse ihastunut mieheen, jolla on ihana luonne, mutta on myös komea. Itse olen kiva, mutta tavallisen näköinen. 

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippuu kuinka halukkaasti ja useasti annat pers-pillua edestä ja takaa.

No tulihan se totuus sieltä.

Vierailija
82/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on rintava, persevä ja antava niin kasvojen kauneudesta saa paljon anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista, mutta itselleni ei olisi ongelma. Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella. Jos nuo kaksi ovat kohdillaan, ja nainen on mukava, huumorintajut osuu kohdilleen ja elämäntyylit muutenkin kutakuinkin matchaavat, on paketti valmis. Vaikka nainen olisi omasta mielestään kuinka "tavallisen näköinen" tahansa.

Ei toinen ihminen ole mikään paketti, jonka voi vaan tuosta noin vaan ottaa. 

Niin. Miehille on - fantasioissa. 

Vierailija
84/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tavallisen näköinen tarkoittaa? Eikö useimmat kadulla ja kaupassa vastaantulijat oke ns. taviksia, siis ei mitään huomattavia ulkonäöllisiä poikkeamia? Tavikset pariutuu keskenään, mitä pohtimista tässä on? "

Kyllä. Ja tässä monilta unohtuu että eivät ns. taviksetkaan toistensa klooneja ole. Niissä on pitkää ja pätkää, muodokasta ja laihempaa, pitkää ja lyhyttä tukkaa, ruskeaa silmää ja sinistä silmää, vakavaa ilmettä ja iloista naamaa jne. Jokainen kyllä löytää myös taviksista sen yksilön jossa on riittävästi niitä juuri itseä mielyttäviä piirteitä.

Juuri näin! Aivan utopistinen pohdinta mielestäni kun puhutaan "tavallisen näköisestä". Tavallinen tarkoittaa mielestäni niinsanotusti normaalia, eli valtavirtaan kuuluvaa. Tavis voi olla myös kaunis, kauniita taviksia on kadut pullollaan stadissa ainakin. En vaan ihan käsitä mitä tässä tavallisuudella tarkoitetaan? Olen saanut sen käsityksen että miehet juurikin pitävät luonnollisesta lookista ja sellaisesta "plain Jane"-tyyppisestä tytöstä jolla kuitenkin hyvä hygienia yms.

Ylipäätään pelkän ulkonäön pohtiminen parisuhteen näkökulmasta on kapeakatseista. Siinä vaiheessa kun toiseen rakastuu, toisen ulkonäkö viehättää joka tapauksessa. En minä ainakaan enää osaa kumppaniani katsoa mitenkään objektiivisesti näiden yhteisten vuosien jälkeen. Hän laittaa hiuksensa, pukee uuden mekon päälleen ja tulee kysymään minulta miltä näyttää. Mitä minä siihen voisin edes vastata, koska mielestäni hän näyttää aina upealta.

Vierailija
85/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippuu kuinka halukkaasti ja useasti annat pers-pillua edestä ja takaa.

No tulihan se totuus sieltä.

Totta joka sana ja ei tarvitse olla niin mukavakaan kunhan antaa. Eli luonteesta saa paljon anteeksi myös kunhan vaan jakaa.

Vierailija
86/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella"

Tästä tulee mieleen vain se että miten suhteesi kestävät vanhenemisen mukanaan tuomat vartalon muutokset, elämän tuomat erilaiset vaikeudet ja vaiheet jolloin se seksi ei olekaan ihan se ykkösprioriteetti?

Ja en siis todellakaan sano että seksuaalinen vetovoima ei olisi tärkeää suhteessa, päinvastoin. Mutta jos se on se ykkösjuttu niin harvoin suhteet kestävät sillä tavalla pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija
87/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta joka sana ja ei tarvitse olla niin mukavakaan kunhan antaa. Eli luonteesta saa paljon anteeksi myös kunhan vaan jakaa."

Tarvitset selvästi kumppanin joka antaa paljon anteeksi myös sinun luonteesi osalta.

Vierailija
88/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieststäväni on ollut rakastuneempi eksäänsä kuin minuun. Näin on itse todennut. 

Perinteisen kauneuskäsityksen mukaan olen kaikilla mittareilla häntä kauniimpi.

Että ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Ja tämän hän sinulle kertoi? 😳 Mikä helmi!

Ei meilläkään kumpikaan ole kummankaan elämän suurin rakkaus ja ihan avoimesti ollaan tämä tieto jaettu. Ulkonäöllisesti lienemme kaikki aika samaa sarjaa, me ja eksämme, muut asiat siinä ratkaisevat. Olemme kuitenkin parina yhteensopivampi yhdessä toistemme kuin entistemme kanssa, joten parisuhteemme on paljon parempi kuin kummallakaan aiemmin.

Vierailija
89/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista, mutta itselleni ei olisi ongelma. Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella. Jos nuo kaksi ovat kohdillaan, ja nainen on mukava, huumorintajut osuu kohdilleen ja elämäntyylit muutenkin kutakuinkin matchaavat, on paketti valmis. Vaikka nainen olisi omasta mielestään kuinka "tavallisen näköinen" tahansa.

Tässä on syy miksi en jaksaisi parisuhdetta. Että pitäisi koko ajan miellyttää sitä miestä, olla innokkaana toteuttamassa sen seksifantasioita ja muutenkin kompensoida puutteitaan aktiivisilla toimilla, kun taas mies vain tuo itsensä paikalle ja olettaa olevansa jokin jumalan lahja sille naiselle.

Elän ihan itseäni varten kyllä :D

Niin noh... jos innokkuus sinulle on sitä että sinun pitää varta vasten "miellyttää", "toteuttaa" ja "kompensoida", niin joo, sit ei ehkä seksi ole sun juttusi. Mikä on tietysti ihan OK sekin, sellaisia ihmisiä on paljon, ja löytäessään toisensa, hyvä parisuhde on täysin mahdollinen. Se mitä minä ajoin takaa on tilanne jossa nuo asiat tulevat luonnostaan ja oma-aloitteisesti, ilman että sitä pitää esittää tai miettiä.

Vierailija
90/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas tätä typerien teinien kysymyksiä.

Vierailija
91/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäön osalta hyvä kroppa merkitsee paljon enemmän, ja toinen iso plussa on innokkuus makuuhuoneen puolella"

Tästä tulee mieleen vain se että miten suhteesi kestävät vanhenemisen mukanaan tuomat vartalon muutokset, elämän tuomat erilaiset vaikeudet ja vaiheet jolloin se seksi ei olekaan ihan se ykkösprioriteetti?

Ja en siis todellakaan sano että seksuaalinen vetovoima ei olisi tärkeää suhteessa, päinvastoin. Mutta jos se on se ykkösjuttu niin harvoin suhteet kestävät sillä tavalla pidemmällä tähtäimellä.

Hyvin moni mies priorisoi suhteessa sekä seksin että ulkonäön. Rakkaus - mitä se on, jotakin syötävää? Kuten sanottua; rakkaushöpötys on suurimmalta osin naisien illusorista kuvitelmaa. Ja siihen todella usein kompastutaan. Haaveet kaatuu - kirjaimellisesti.

Vierailija
92/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä miltei rukoilee, että saisi tavallisen näköisen ja kivan naisen. Mutta ap:lla taitaakin olla vain ne top 10% miehet mielessä.

Aloittajalla oli mielessä tasan yksi tietty mies, jonka kanssa hänellä jo oli juttua meneillään. Opettele lukemaan kunnolla, niin pääset ylöspäin sieltä alimmasta 1%.

Idiootti, ap esitti yleisluontoisen kysymyksen: "Voiko miehet ihastua naiseen, joka on tavallisen näköinen, mutta kiva?"

Tähän vastasin. Opi lukemaan, idiootti. 

Vierailija
93/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta joka sana ja ei tarvitse olla niin mukavakaan kunhan antaa. Eli luonteesta saa paljon anteeksi myös kunhan vaan jakaa."

Tarvitset selvästi kumppanin joka antaa paljon anteeksi myös sinun luonteesi osalta.

Maksullinen kumppani.

Vierailija
94/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi rakastua kehenkää. Se on valetta ja lasten satua koko rakkaus.

Vierailija
95/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on syy miksi en jaksaisi parisuhdetta. Että pitäisi koko ajan miellyttää sitä miestä, olla innokkaana toteuttamassa sen seksifantasioita ja muutenkin kompensoida puutteitaan aktiivisilla toimilla, kun taas mies vain tuo itsensä paikalle ja olettaa olevansa jokin jumalan lahja sille naiselle.

Elän ihan itseäni varten kyllä :D

Niin noh... jos innokkuus sinulle on sitä että sinun pitää varta vasten "miellyttää", "toteuttaa" ja "kompensoida", niin joo, sit ei ehkä seksi ole sun juttusi. Mikä on tietysti ihan OK sekin, sellaisia ihmisiä on paljon, ja löytäessään toisensa, hyvä parisuhde on täysin mahdollinen. Se mitä minä ajoin takaa on tilanne jossa nuo asiat tulevat luonnostaan ja oma-aloitteisesti, ilman että sitä pitää esittää tai miettiä.

Et ymmärtänyt pointtiani. 

Vierailija
96/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin moni mies priorisoi suhteessa sekä seksin että ulkonäön. Rakkaus - mitä se on, jotakin syötävää? Kuten sanottua; rakkaushöpötys on suurimmalta osin naisien illusorista kuvitelmaa. "

No on se illusorista kuvitelmaa niiden miesten mielestä joilla tuo aivotoiminta ja tunne-elämä on jäänyt vähän teinin asteelle. Ja niitä on tosiaa harmillisen paljon. Ne oikeasti aikuisiksi kasvaneet miehet kyllä sitten yleensä tietävät oikein hyvin että mitä se rakkaus on.

Vierailija
97/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen just samassa tilanteessa! Omalla kohdalla olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että tätä juttua ei kannata jatkaa tämän pidemmälle / varsinaisesti edes aloittaa koska mä en enää halua olla kertaakaan parisuhteessa, jossa mä mietin ja stressaan riitänkö toiselle ja olenko vaan joku hätävara johon tyydytään.

Aiemmin en edes ole mitään komeita katsellut ja silti se tilanne on ollut tuo.

Tälle peukku. Mikään ei ole raskaampaa kuin miettiä omaa riittävyyttään, saatika yrittää riittää jollekin. Se on tuhoisa ja itsetuhoinen polku. Minä luovuttaisin myös asap, jos kerrankin moinen ajatus tulisi mieleeni.

Nuorena en tajunnut vaan pikemminkin kuvittelin tuon epävarmuuden olevan ihan normaalia. Huono itsetuntohan sen aiheutti ja samasta syystä sitä ei itse edes katsellut mitään haluttuja miehiä vaan automaattisesti piti heitä aivan liian hyvinä, että sellainen tällaisesta taviksesta kiinnostuisi. Oma katse olikin suunnattu niihin samanlaisiin sivustaseuraajiin ja ei-haluttuihin miehiin joilla näin jälkeenpäin ajateltuna oli varmasti yhtälailla huono itsetunto eikä he mitään porukan johtohahmoja tai juhlien keskipisteitä kyllä olleetkaan. Eikä siis vain siksi, ettei niitä porukoita tai juhlia ollutkaan vaan luonnekysymyshän tuo on ja itse olen aivan samanlainen.

Joka tapauksessa noissakin suhteissa olin stressaamassa olenko riittävän hyvä ja kelpaako (jep) tällaisena ja aina oli joku laihdutusprojektikin menossa, koska aina koki että pitäisi olla hoikempi, timmimpi, nätimpi ja hotimpi. Eikä tuo ihan omaa keksintöäkään ollut vaan nämä seurustelukumppanitkin toi samaa julki. Ensin vähän epäsuoremmin ja lopulta kritiikki tuli ihan päin näköä tippaakaan kaunistelematta. 

En halua enempää muistella, mutta välillä olen miettinyt että olisiko se sitten kuitenkin ollut parempi kumppani tuollainen jonka ajattelin automaattisesti olevan out of my league. Ehkä sellaisella olisi ollut normaali(mpi) itsevarmuus eikä tuollaista tarvetta kumppaninsa tallomiselle ja arvostelulle. Ehkä sellaisen kanssa se omakin itsevarmuus olisi voinut parantua ja kehittyä normaaliksi.

Vierailija
98/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että tärkeintä miehelle on saaminen. Jos nainen on kokoajan perse pystyssä niin eihän siinä ehdi edes naamaa katsella tai henkeviä jutella. Tärkeintä on saada tuutata rasvat rööriin.

Vierailija
99/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tavallisen näköinen tarkoittaa? Eikö useimmat kadulla ja kaupassa vastaantulijat oke ns. taviksia, siis ei mitään huomattavia ulkonäöllisiä poikkeamia? Tavikset pariutuu keskenään, mitä pohtimista tässä on? "

Kyllä. Ja tässä monilta unohtuu että eivät ns. taviksetkaan toistensa klooneja ole. Niissä on pitkää ja pätkää, muodokasta ja laihempaa, pitkää ja lyhyttä tukkaa, ruskeaa silmää ja sinistä silmää, vakavaa ilmettä ja iloista naamaa jne. Jokainen kyllä löytää myös taviksista sen yksilön jossa on riittävästi niitä juuri itseä mielyttäviä piirteitä.

Juuri näin! Aivan utopistinen pohdinta mielestäni kun puhutaan "tavallisen näköisestä". Tavallinen tarkoittaa mielestäni niinsanotusti normaalia, eli valtavirtaan kuuluvaa. Tavis voi olla myös kaunis, kauniita taviksia on kadut pullollaan stadissa ainakin. En vaan ihan käsitä mitä tässä tavallisuudella tarkoitetaan? Olen saanut sen käsityksen että miehet juurikin pitävät luonnollisesta lookista ja sellaisesta "plain Jane"-tyyppisestä tytöstä jolla kuitenkin hyvä hygienia yms.

Ylipäätään pelkän ulkonäön pohtiminen parisuhteen näkökulmasta on kapeakatseista. Siinä vaiheessa kun toiseen rakastuu, toisen ulkonäkö viehättää joka tapauksessa. En minä ainakaan enää osaa kumppaniani katsoa mitenkään objektiivisesti näiden yhteisten vuosien jälkeen. Hän laittaa hiuksensa, pukee uuden mekon päälleen ja tulee kysymään minulta miltä näyttää. Mitä minä siihen voisin edes vastata, koska mielestäni hän näyttää aina upealta.

Avainsana tässä on rakkaus, tämä on täysin vieras käsite näille kommentoijille joiden käsitys parisuhteesta on tyytymistä. Mielestäni moinen transaktionaalisuus on suorastaan patologisen psykoottista, ja heijastaa tyhjää sisintä. Ihminen jota rakastaa on kaunis/komea vaikka ei olisikaan objektiivisesti täydellinen (ja todella harva on), vaan juurikin "tavallinen".

Vierailija
100/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni mies priorisoi suhteessa sekä seksin että ulkonäön. Rakkaus - mitä se on, jotakin syötävää? Kuten sanottua; rakkaushöpötys on suurimmalta osin naisien illusorista kuvitelmaa. Ja siihen todella usein kompastutaan. Haaveet kaatuu - kirjaimellisesti.

Olen pahoillani, mutta näin kuvittelee vain ihminen joka ei ole koskaan saanut kokea rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi