Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehet ihastua naiseen, joka on tavallisen näköinen, mutta kiva?

Vierailija
27.03.2026 |

Olen itse ihastunut mieheen, jolla on ihana luonne, mutta on myös komea. Itse olen kiva, mutta tavallisen näköinen. 

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi toki, mutta pääsääntöisesti ko nainen on Plan B. Käytännössä ei mitään vikaa, mutta jos parempaa sattuu kiikariin niin saa/laitetaan menemään."

Tämä aina jaksaa ihmetyttää näissä teidän jutuissanne. Niissä kukaan ei ilmeisesti koskaan oikeasti rakastu vaan jonkun kanssa ollaan vain jonkun hyötylaskelman mukaan joten kellekään ei ole ongelma vaihtaa milloin vain parempaan.

On pakko kysyä oletko nainen? En haluaisi olla ikävä, mutta suurin osa romanttisista kuvioista ja koko ajattelusta on naisien illusorista haavekuvittelua. Miehet käyvät pääosin libidollaan, ja heidän ns rakkautensa perustuu seksiin. Koko käsite rakkaus, on naisille ja miehille täysin eri asia. 

Sinulla se on niin. Ei esimerkiksi mun veljillä ole. Toinen kärsi kolme vuotta sydänsuruista, kun pitkäaikainen tyttöystävänsä halusi erota. 

Mutta kuten edellä todettiin, niin psykopaatteja taidatte täällä olla.

Vierailija
42/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätä minäkin olen alkanut pelätä. Että miehille rakkaus on himoa ja kavereille näyttämistä. "

Ei ole olemassa sellaista yhtenäistä asiaa kun "miehet". Miehissä on niitä jotka vaikka kuolevat naisensa eteen ja niitä jotka pettävät viikottain. Ja kaikkea siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that. Eli kyllä voi. Ulkonäkö on minulle vähemmän tärkeä asia kuin luonne ja erityisesti huumorintaju.

Vierailija
44/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä miltei rukoilee, että saisi tavallisen näköisen ja kivan naisen. Mutta ap:lla taitaakin olla vain ne top 10% miehet mielessä.

Suurin osa ihmisistä varmaan ottaisi sen kivan ja tavallisen tyypin.  Sosiaalinenmedia saa meidät uskomaan toisin. Ollaanko vaan ihmisiä toisillemme ja ei kinastella turhista? Maailma on täynnä turhaa hälinää jo muutenkin.

Vierailija
45/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää omatoimista tutkimusta voiko ihastua toiseen vaikka ei ole kaunis tai komea ja pysyä suhteessa. Ei tarvi muuta kuin menee kiireisenä päivänä paikalliseen Prismaan. Siellä näkee pariskuntia yllin kyllin ja voi tulla mieleen että mikä mahtaa noitakin yhdistää. Toinen hyvä tutkimuspaikka on kesän festarit. 

Suurin osa toki joutuu tyytymään. Suomalaiset nyt pääsääntöisesti ovat taikinanaamaisia ja persjalkaisia pallinaamoja, mutta ap:n kysymys ei liittynyt tähän, vaan omaa tasoaan parempaan kumppaniin.

Vierailija
46/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi.

Vierailija
47/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessoiksi kasvatettuja naisia jaksaa rajallisen ajan. Kun alusta pitäen lapselle on opetettu, että hän on maailman napa, niin siitä käsityksestä hän ei helposti irtaannu aikuisenakaan. 

Sama pätee tietysti miehiin, jotka on kasvatettu samalla tavalla.

Vierailija
48/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunutkin. Joskus on käynyt niinkin, että se tavallisen näköinen olikin ilman vaatteita todella hot. 

Vierailija
49/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle tavalliseen naiseen rakastunut mies, jolla olisi ollut vaihtoehtona A-luokan kaunotar - vaikka sitten totaalisen debiilikin.

Aivan.

Esim Cillian Murphy

Vierailija
50/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko eri tulkinta rakastumisesta/rakastamisesta kuin sinulla yhtä kuin psykopatia?"

Voi se olla. Psykopaatti näkee ja tulkitsee maailmaa lähinnä oman hyödyn kautta ja siksi olettaa että kaikki muutkin tulkitsevat niin.

Vierailija
51/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi toki, mutta pääsääntöisesti ko nainen on Plan B. Käytännössä ei mitään vikaa, mutta jos parempaa sattuu kiikariin niin saa/laitetaan menemään."

Tämä aina jaksaa ihmetyttää näissä teidän jutuissanne. Niissä kukaan ei ilmeisesti koskaan oikeasti rakastu vaan jonkun kanssa ollaan vain jonkun hyötylaskelman mukaan joten kellekään ei ole ongelma vaihtaa milloin vain parempaan.

On pakko kysyä oletko nainen? En haluaisi olla ikävä, mutta suurin osa romanttisista kuvioista ja koko ajattelusta on naisien illusorista haavekuvittelua. Miehet käyvät pääosin libidollaan, ja heidän ns rakkautensa perustuu seksiin. Koko käsite rakkaus, on naisille ja miehille täysin eri asia. 

Tätä minäkin olen alkanut pelätä. Että miehille rakkaus on himoa ja kavereille näyttämistä. 

Ei totuutta tarvitse pelätä, vaan hyväksyä. 

Vierailija
52/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko eri tulkinta rakastumisesta/rakastamisesta kuin sinulla yhtä kuin psykopatia?"

Voi se olla. Psykopaatti näkee ja tulkitsee maailmaa lähinnä oman hyödyn kautta ja siksi olettaa että kaikki muutkin tulkitsevat niin.

Eikö sekin ole omaa etua ajavaa, jos taviksena haluaa paremmannäköisen kumppanin? 

Vierailija
53/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa toki joutuu tyytymään. "

Ja niistä onnettomia ovat ne joilla ei ole normaali kyky rakastua. Rakastuminen kun tekee sen että silloin ei koskaan tyydy vaan sai juuri sen johon rakastui.

Vierailija
54/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen alkanut pelätä. Että miehille rakkaus on himoa ja kavereille näyttämistä. 

Ei tarvitse pelätä.

Toki otantani on pieni, mutta itseni lisäksi lähipiirissäni olevat miehet ovat kaikki kumppaniensa kanssa ihan siitä syystä, että rakastavat heitä. Haluavat elää heidän kanssaan ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Kumppanini isä on ollut kumppanini äidin kanssa yhdessä 40 vuotta ja he ovat edelleen kuin tuore pari. Tämä palsta antaa vain ihan vääristyneen kuvan miehistä.

Tietenkin aina varovainen pitää olla, kun alkaa muodostamaan tunteita toista kohtaan ja tutustua kunnolla, mutta läheskään kaikille miehillä rakkaus ei ole pelkkää himoa ja kavereille näyttämistä.

Vierailija
55/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavallisen näköinen tarkoittaa? Eikö useimmat kadulla ja kaupassa vastaantulijat oke ns. taviksia, siis ei mitään huomattavia ulkonäöllisiä poikkeamia? Tavikset pariutuu keskenään, mitä pohtimista tässä on? Usein nainen on paremman näköinen kuin mies, ainakin itse kohtuullisen hyvännäköisenä taviksena olen ns. parempaa tasoa ulkonäöllisesti kuin mieheni.

Vierailija
56/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En haluaisi olla ikävä, mutta suurin osa romanttisista kuvioista ja koko ajattelusta on naisien illusorista haavekuvittelua."

Puhut nyt jostain unelmahötöstä. Rakastuminen on kyllä myös täysin biologinen ja hormonaalinen prosessi joka toimii useimmilla ihmisillä, myös miehillä, kun itselle sopiva ihminen tulee vastaan. Se sitouttaa ihmiset vahvasti yhteen ja ehkäisee sitä että ihminen enää vilkuilisi muita vaihtoehtoja. Toki se kovin rakastuminen myös hiipuu ajan myötä mutta osalla ihmisistä rakastuminen vaihtuu sitten siihen rakastamiseen joka kyllä pitää heitä yhdessä. Loput sitten alkavat katsella uusia vaihtoehtoja.

Tuo hormonaalinen sitoutuminen kestää ihan tasan tarkkaan lisääntymisajan , eikä sillä ole rakastamisen - tai oikeastaan rakstumisenkaan - kanssa mitään tekemistä. Biologiseen kaareen kuuluva aivokemiallinen seikka. Ihan höpöä.

Rakastuminen ja rakastaminen on nimenomaan hormonaalinen ilmiö alusta loppuun saakka. Tunteet ovat käytännössä hormoneja.

Vierailija
57/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö sekin ole omaa etua ajavaa, jos taviksena haluaa paremmannäköisen kumppanin? "

Minusta on jo lähtökohtana väärä jos haluaa juuri tietynlaisen kumppanin. Tunteitaan ei voi pakottaa ja ihminen rakastuu siihen kehen sattuu rakastumaan. Eikä se usein ole täysin sellainen ihminen jonka olit ajatellut olevan se kumppanisi.

Vierailija
58/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet sen kyllä kun suhun on tyydytty. Max kaksi vuotta ja olet itsestäänselvyys, sekä koko olemassaoloasi halveksitaan. 

No se on sitten kaksi vuotta hukkaan heitettyä aikaa. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen.

Vierailija
59/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rumahko tavis eikä ole kukaan koskaan osoittanut kiinnostusta. 

Vierailija
60/176 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä parisuhteista, seksistä ja naisista faktoja laukovat ne miehet joilla ei ole mitään kokemusta mistään noista."

Ja siksi tämä palsta on keskimäärin yhtä hyvä tiedon lähde kuin kalastuspalsta jossa kirjoittelisivat lähinnä ne jotka eivät ole koskaan saaneet yhtään kalaa.

Suurin osa kalamiehistä, jotka eivät onnistu saamaan kalaa kuitenkin ymmärtävät, että vika ei ole kaloissa vaan omissa menetelmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä