Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat tavat, joilla kateus ilmenee ihmisissä

Vierailija
26.03.2026 |

Omalla kohdalla on niin räikeitä tarinoita, joita kaikkia en uskalla edes kertoa täällä, ettei mua tunnistettaisi. Mutta esim. kaveri kommentoi kerran uutta nättiä puseroani, että hän ei ikinä ostaisi tuollaista kiinaroskaa. Siis ihan oikeasti sanoi noin. Kun muutin toiselle paikkakunnalle, sukulainen sanoi että tulen kuitenkin maitojunalla takaisin. En tullut. Kun laitoin uudet silmälasit, kaveri sanoi niistä että onko Specsaversilta? Nehän hajoaa muutaman viikon päästä :D Siis kyseessä on ihan aikuiset ihmiset.

Nuorempana mua ahdisti tällaiset ihmiset, mutta nykyään naurattaa. Kuinka säälittäviä poloisia ovat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsena vanhempansa menettänyt tuttu joka on nykyään kolmekymppinen kiukuttelee edelleen toisille ihmisille siitä että näillä on vanhemmat tai että viettävät äitienpäivää.

Vierailija
2/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsena vanhempansa menettänyt tuttu joka on nykyään kolmekymppinen kiukuttelee edelleen toisille ihmisille siitä että näillä on vanhemmat tai että viettävät äitienpäivää.

Mua taas on kadehdittu siitäkin, kun menetin melko nuorella iällä isäni ja sain perintöä. Joka oli homeinen tönö maaseudulla ja Lada... Ihme ja kumma sain nuo myytyä ja ostin niillä rahoilla itselleni 10 v vanhan kauppakassin, niin siitähän kylillä repesi riemu. Kuinka kehtaan pröystäillä ja en muka sure tarpeeksi ja oikein!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut nappaa hyväpuheisen tai sujuvasti kirjoittavan lauseita ja koko tarinoita, ja tarjoilevat ominaan.

Vierailija
4/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukuttiin aikanaan pitkästä kotiäitiydestä, mihin meillä oli todella varaa. Kaikellaisia piikkejä heiteltiin. Lisäksi olisi pitänyt olla sen takia muiden palvelija.

Vierailija
5/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kadehdittu muutamasta kallista tavarasta. Itse en ikinä kehtaisi. Ei kuulu minulle yhtään, mitä muilla on.

Vierailija
6/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas on kadehdittu siitäkin, kun menetin melko nuorella iällä isäni ja sain perintöä. Joka oli homeinen tönö maaseudulla ja Lada... Ihme ja kumma sain nuo myytyä ja ostin niillä rahoilla itselleni 10 v vanhan kauppakassin, niin siitähän kylillä repesi riemu. Kuinka kehtaan pröystäillä ja en muka sure tarpeeksi ja oikein!!!!

Kateelliset alapeukuttaa tätäkin :D

Vierailija
7/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea p@skaa sitä kuulekin. Siksi täytyy olla hyvä suodatin. Minulla ei ole mitään tyylitajua, on vain huumorintaju ja siksi elänkin pitkän ja hauskan elämän.

Vierailija
8/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole kenessäkään mitenkään erityisesti ilmentynyt.

Vierailija
9/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä usko mitä kukakin rasittuneena suustaan päästää. Ehkä sinäkin joskus. 

Vierailija
10/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä nuo ovat, kiusaajia ei muuta.

Vierailija
11/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi turhaan luetella 🤭

Vierailija
12/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liikaa aikaa ajatella. Vuokratulla kaksi paikkaisella Ferrarilla ajeltiin pillurallia ja yksi mies huusi että ei oo homoilla sitten muuta tekemistä. Huusin että no kiimaisenahan sinäkin huutelet.

Vierailija
13/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kans piikitelty ties millä tavoilla siitä, että olin pitkään kotona lasten kanssa ja työelämään palattuani tein 80% pitkään ja nykyään teen vielä vähemmän. 😅 On se hyväpalkkainen mies suunnaton kateuden aiheuttaja. Ja ennekuin joku taas muistuttaa, ettei mulle kerryttää eläkettä, niin kerron että mies on maksanut mulle eläkevakuutusta siitä lähtien kun kotiäidiksi jäin.

Vierailija
14/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vähättelee harrastustani joka on vaikuttanut positiivisesti ulkonäkööni. En itse tuo ko. harrastusta mitenkään esille mutta tuttuni siitä jankuttaa ja nimenomaan vähättelee. 

Vierailija
15/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laihtunut kovasti ja siitä syystä joutunut kaivamaan vanhoja vaatteita käyttöön. Sain kommentin että mullakin oli JOSKUS tollanen paita. 😂

Vierailija
16/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistuttavani kadehtivat minulta 52 v 190 cm pitkää opemiestäni, joka on sporttine, fiksu ja hyvän näköinen.

Vierailija
17/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman napansa ympärillä pyöriskelevät ihmiset tulkitsevat lähes kaiken kateudeksi.

Vierailija
18/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta ei kyllä psykologia saa tekemälläkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan