Tyviväri ja (pitkien) hiusten leikkaus 105 euroa, onko tämä sinusta paljon vai vähän? Eikö hetki sitten tämmöinen maksanut 65-85 euroa?
Ja en nyt puhu pk-seudun hinnoista enkä hienoista trendikampaamoista. Min itse vähön yllättynyt että noin paljon, kuinka paljon sinun kampaamossa sama maksaa?
Kommentit (93)
Minusta se on paljon. Etenkin siksi, että leikkaustulos on nykyään täysin luokatonta.
Siksi leikkaan itse pitkät ja lyhyet hiukset meidän perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta on helppo rahastaa 200e kampaajakäynnistä, kun naisille on uskoteltu rahan haaskaamiseksi "olen sen arvoinen".
Ja miehen luottokortillahan nuo laskut maksetaan.
Ei minulla ole miestä.
Mutta voithan sinä leikata vaimosi ja tyttäresi hiukset itse.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on paljon. Etenkin siksi, että leikkaustulos on nykyään täysin luokatonta.
Ja sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta on helppo rahastaa 200e kampaajakäynnistä, kun naisille on uskoteltu rahan haaskaamiseksi "olen sen arvoinen".
Ja miehet mankuvat, jos nainen ei ole huoliteltu. Mitä te oikein haluatte?
Marraskuussa -25 maksoi 100 € tyvivärjäys ja leikkaus,johon kampaajalla kului yhteensä reilu tunti aikaa.Tämä keskisuurella paikkakunnalla.Vielä muutama vuosi sitten sama maksoi 80 €. Kallista on,kävisin useammin jos hinta olisi kohtuullinen mutta nyt pystyn käymään kaksi kertaa vuodessa.Itse värjään välissä,5,70 € maksaa hiusväri kaupassa ja tulos on aika lailla sama kuin kampaajan jäljiltä.
Kampaajan kuluja: alv 25 %, YEL 25 %, verot ja muut vakuutukset, tilavuokra, välineet (luuletteko että ammattilainen ostaa saksensa Prisman keittiösastolta?) ja niiden huolto sekä tarvikkeet. Perustakaa saatana itse oma kampaamo ja katsokaa mihin hintaan kannattaa tarjota palvelua asiakkaille.
Helsingissä pitkien hiusten väri ja leikkaus maksaa nykyään lähemmäs 200€. Ei tule käytyä enää kuin kerran vuodessa kampaajalla kun on niin älyttömän hintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole miestä.
Mutta voithan sinä leikata vaimosi ja tyttäresi hiukset itse.
ei pitkiä hiuksia tarvitse leikata. ei ainakaan 200 eurolla kuukausittain. kerran vuodessa voi fiskarseilla latvoja tasata.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan kuluja: alv 25 %, YEL 25 %, verot ja muut vakuutukset, tilavuokra, välineet (luuletteko että ammattilainen ostaa saksensa Prisman keittiösastolta?) ja niiden huolto sekä tarvikkeet. Perustakaa saatana itse oma kampaamo ja katsokaa mihin hintaan kannattaa tarjota palvelua asiakkaille.
Ei tässäkampaajia syytetäkään, vaan kohtuutonta verotusta.
Lakkasin käymästä kampaajalla reilu vuosi sitten, kun yli 2cm latvoista olikin yhtäkkiä "mallinmuutosleikkaus", ja hinta tuplat. En pystynyt hyväksymään hintaa, koska mun pitkä tukka on mallia "pese ja pidä", eli ei mitään muotoilua missään osassa tms., ja pituus olisi vielä reilun lyhennyksen jälkeenkin ollut yli olkapäiden.
Sekin miten määritetään lyhyet,puolipitkät ja pitkät hiukset. Tappelin kampaajan kanssa,hänen mielestä mulla oli pitkät hiukset ja mä sanoin puolipitkät. Eivät edes yltäneet olkapäille. Itse koen pitkät ainakin puoleen selkään tai ainakin lapaluusta ohi.
Olen jättänyt menemättä jo aikoja sitten, liian kallista ja turhaa sinällään.
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä saatte ihmetellä, kun asiakkaiden käyntiväli harvenee ja harvenee ja osa lopettaa käymästä kokonaan. On siinäkin joku kipuraja paljonko asiakkaalta voi kyniä peruspalveluista.
Täällä, 600 kilometriä Helsingistä pohjoiseen pelkkä leikkaus maksaa jo yli 50 euroa, malli muutos lähemmäs 80 euroa.
Vierailija kirjoitti:
naisen euro on tosiaan 90 senttiä miehen eurosta. miehelle jää se 10 senttiä eurostaan. ei miehillä ole varaa maksaa parturista 100-200e
naisen euro on tosiaan 90 senttiä miehen eurosta. miehelle jää se 10 senttiä eurostaan. ei miehillä ole varaa maksaa parturista 100-200e
Minkä laskuopin mukaan tämä on laskettu🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Todellakin huomaa sen, että olen leikannut hyvin verrattuna parturin/kampaajan leikkausjälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta mihin sinä rahasi haaskaat. Minä tienaan nettona alle 10e tunnissa. Ei ole sen arvoista maksaa sinulle 200e tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Sekin miten määritetään lyhyet,puolipitkät ja pitkät hiukset. Tappelin kampaajan kanssa,hänen mielestä mulla oli pitkät hiukset ja mä sanoin puolipitkät. Eivät edes yltäneet olkapäille. Itse koen pitkät ainakin puoleen selkään tai ainakin lapaluusta ohi.
puolipitkät on lapaluiden alapuolelle. pitkät on perseeseen asti. jos ei tarvitse pöntöllä istuessa varoa hiusten kastumista, niin eivät ole pitkät.
ahneet kampaajat tietenkin rahastavat pitkien mukaan jo mielellään 15cm pitkistä hiuksista.