Miksi teekkarit ovat oikeistolaisia ja journalismin opiskelijat vasemmistolaisia? Johtuuko se geeneistä vai ympäristöstä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin oli vasemmistolainen. Hänen puolue oli kansallissosialistinen työvönepuolue.
Vasemmistolaiset ovat lähtökohtaisesti diktaattoreita, epäsosiaalisia, huijareita ja kusipäitä.
Pahimmat diktaattorit ovat olleet vasemmistolaisia, jopa kommunisteja: Stalin, Hitler, Pol Pot, Mao Tse-Tung...
Hitler oli kyllä yksi kommunismin suurimmista vastustajista.
Et edelleenkään ymmärrä. Vasemmistolaisuus on pettämistä, keinoja kaihtamatta. Vielä kerran: Hitlerin puolue oli kansallissosialistinen työväenpuolue.
Saksan juutalaiset olivat olivat oikeistolaisia, joita Hitler vihasi ja lopulta kaasutti. Hitler on mitä vasemmistolaisin, julma diktaattori.
Alkaako sytyttää, pitääkö piirtää?
Joo, ja Pohjois-Korea on demokraattinen kansantasavalta, kerran purkin kyljessä niin lukee.
Nationalismi ja sosialismi ovat keskenään ristiriidassa. On mahdotonta olla molempia. Koska nasset aivan ilmeisesti olivat nationalisteja, he eivät edes periaatteessa voineet olla sosialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Pol Potin puna Khmerit tappoi*vat miljoonia syyttömiä ihmisiä lyhyessä ajassa. Stalin tapatt*i vieläkin enemmän varjellessään vasemmistolaia-kommunistista ideologiaa ja itseänsä kansannousuilta. Venäjällä tap*ettiin ajattelevevat geenit sukupuuttoon, siksi sieltä ei löydy ihmisiä, jotka nousisivat kleptokratiaa ja diktatuuria vastaan. Annetaan kaiken tapahtua, ei välitetä.
Ilkeä, julma ihminen on yleensä vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähälahjaiset ovat lähtökohtaisesti vasemmistolaisia.
perussuomalaiset eivät pääse akateemiseen koulutukseen, kun niillä ei ole siihen resursseja.
Unohtuiko sinulta miten juuri aloituksessa sanottiin, että teekkarit ovat puolestaan niitä oikeistolaisia. Eiköhän sinne aika monta perussuomalaistakin joukkoon mahdu.
Terveisin, Oikeistolainen maisteri, joka on perussuomalaisiakin joskus äänestänyt, ja jolla on kaltaisiaan esim. työkaverina.
Perussuomalaiset ovat eduskunnan toiseksi koulutetuin puolue. Vain Kokoomuksessa on enemmän tohtoreita.
Ei ole yllätys, että demarit ja vasemmistoliitto ovat matalaotsaisinta väkeä eduskunnassakin. Kuten ovat kaikkialla Suomessa.
Demareilla vähiten tohtoreita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pol Potin puna Khmerit tappoi*vat miljoonia syyttömiä ihmisiä lyhyessä ajassa. Stalin tapatt*i vieläkin enemmän varjellessään vasemmistolaia-kommunistista ideologiaa ja itseänsä kansannousuilta. Venäjällä tap*ettiin ajattelevevat geenit sukupuuttoon, siksi sieltä ei löydy ihmisiä, jotka nousisivat kleptokratiaa ja diktatuuria vastaan. Annetaan kaiken tapahtua, ei välitetä.
Ilkeä, julma ihminen on yleensä vasemmistolainen.
Niin, ilkeä, julma, vähälahjainen ja kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se vähän geeneissä on, se että vihaa ryssiä. Oli sitten journalisti tai kampaaja, tai mikä vaan. Mä voisin tappaa sata ryssää jos he hyökkää, mutten ikinä voisi tappaa pientä perhosta.Mä valitettavasti en pidä heitä edes ihmisinä. Olen pahoillani, mutta niin se vain on,
tämäkin kirjoitus varmaan poistetaan.
Miten tuo liittyy oikeistolaisuuteen tai vasemmistolaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
kyllä se vähän geeneissä on, se että vihaa ryssiä. Oli sitten journalisti tai kampaaja, tai mikä vaan. Mä voisin tappaa sata ryssää jos he hyökkää, mutten ikinä voisi tappaa pientä perhosta.Mä valitettavasti en pidä heitä edes ihmisinä. Olen pahoillani, mutta niin se vain on,
Sietääkin poistaa kun ei koskenut aihetta mitenkään.
Varmaan keskimäärin, muttei läheskään aina. En ole vasemmistolainen, vaikka valmistuin vasemmistolaisesta yliopistosta. Ei moni muukaan. Samoin teekkareiden mahtuu monenlaista tapausta. Yleistäen loogisesti ajattelevat kannattavat oikeiston linjaa ja haihattelijat haaveilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perussuomalaiset eivät pääse akateemiseen koulutukseen, kun niillä ei ole siihen resursseja.
Resursseja varmaan on, mutta eivät kykene niitä käyttämään.
Miksi valehtelet? Onhan persuissa pilvin pimein maistereita, tohtoreita, ylipäänsä yliopistotutkinnon suorittaneita. Montakos tohtoria on vaikkapa kepussa tai demareissa?
Kerro toki mitä nämä perussuomalaiset maisterit ovat saaneet aikaiseksi? Suomessa on ennätystyöttömyys, ja konkursseja tulee ovista ja ikkunoista, kuten 90-luvulla. Valtio on velkaantunut enemmän kuin vuosikymmeniin.
Tähänkö ne perussuomalaiset maisterit pystyivät?
Malttaakohan persujen maisterit alapeukuttamiselta vastata?
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär on teekkari ja äänestää vasemmistoa.
Opiskelee varmaan jotain kiertotaloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Onhan persuissa pilvin pimein maistereita, tohtoreita, ylipäänsä yliopistotutkinnon suorittaneita. Montakos tohtoria on vaikkapa kepussa tai demareissa?
Kerro toki mitä nämä perussuomalaiset maisterit ovat saaneet aikaiseksi? Suomessa on ennätystyöttömyys, ja konkursseja tulee ovista ja ikkunoista, kuten 90-luvulla. Valtio on velkaantunut enemmän kuin vuosikymmeniin.
Tähänkö ne perussuomalaiset maisterit pystyivät?
Vastasit itse omaan kysymykseesi. Nämä perussuomalaiset maisterit ovat juuri saaneet aikaiseksi tuon ennätystyöttömyyden ja historian suurimmat konkurssit.
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmasti geeneissäsi ole. Kotisi kulttuurista lienet poiminut russofobiasi? Tietenkin se on yleistä koko suomalaisessa yhteiskunnassa, mutta ei ehkä noin patologiseen mittaan kuin sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi v...... kun tietäisitte :D suurin osa suomalaisista odottaa milloin pääsee äänestämään. kansan mitta on tullut täyteen. En ole otse ollut minkään puolueen kannattaja, mutta NYT olen.
Jossain vaiheessa ajattelin, että vasemmistolaisuus oli mielenterveydellinen ongelma. Empiirinen näyttö on niin murskaavan vahvaa siitä, ettei se ole toiminut missään, eivätkä he silti suostuneet hyväksymään sitä. Siksi ajattelin, että kyse oli mielenterveydellisestä ongelmasta.
Tarkoitan jonkinlaista estettä, joka ei anna heidän edes nähdä lukuja. He ovat lukujen vihollisia. He vihaavat lukuja.
En tiedä, vihaavatko vasemmistolaiset enemmän vettä vai lukuja. Tarkoitan, en tiedä, vihaavatko he peseytymistä enemmän kuin lukuja. Mutta sen huomasin, että vasemmistolaisuus on sielun sairaus.
Vasemmisto rakentuu kateudelle, vihalle, kaunalle ja lain edessä tapahtuvan yhdenvertaisuuden puutteelle. He ovat hyvin väkivaltaisia, ja koska heillä ei ole keinoja tai argumentteja vastata, he turvautuvat fyysiseen väkivaltaan. Vasemmistolaiset aina, sanotaan näin, turvautuvat fyysiseen väkivaltaan ja kaikenlaisiin väkivaltaisiin ilmentymiin, koska he eivät kykene kumoamaan argumentteja.
Onko kaikki teekkarit muka oikeistolaisia. Vihreissä taitaa olla pari teekkaria.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa ajattelin, että vasemmistolaisuus oli mielenterveydellinen ongelma. Empiirinen näyttö on niin murskaavan vahvaa siitä, ettei se ole toiminut missään, eivätkä he silti suostuneet hyväksymään sitä. Siksi ajattelin, että kyse oli mielenterveydellisestä ongelmasta.
Tarkoitan jonkinlaista estettä, joka ei anna heidän edes nähdä lukuja. He ovat lukujen vihollisia. He vihaavat lukuja.
En tiedä, vihaavatko vasemmistolaiset enemmän vettä vai lukuja. Tarkoitan, en tiedä, vihaavatko he peseytymistä enemmän kuin lukuja. Mutta sen huomasin, että vasemmistolaisuus on sielun sairaus.
Vasemmisto rakentuu kateudelle, vihalle, kaunalle ja lain edessä tapahtuvan yhdenvertaisuuden puutteelle. He ovat hyvin väkivaltaisia, ja koska heillä ei ole keinoja tai argumentteja vastata, he turvautuvat fyysiseen väkivaltaan. Vasemmistolaiset aina, sanotaan näin, turvautuvat fyysiseen väkivaltaan ja kaikenlaisiin väkivaltaisiin ilmentymiin, koska he eivät kykene kumoamaan argumentteja.
Hauska tarina. Milloin sitä euron bensaa saadaan?
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopojilla taas bitti poikittain kun argumentit eivät riitä. Kommunistia huudellaan ja ihmetellään miksi kyvyt eivät riitä journalismiopintoihin.
Onko suv-kki-ideologian julistaminen journalismin nimissä joku kyky? Minusta ei.
Mä saakeli odotan, että pääsen äänestämään. Ääneni ei todellakaan lähde vasemmistoliitolle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmasti geeneissäsi ole. Kotisi kulttuurista lienet poiminut russofobiasi? Tietenkin se on yleistä koko suomalaisessa yhteiskunnassa, mutta ei ehkä noin patologiseen mittaan kuin sinulla?
Rysssssäviha on koodattu suomalaiseen DNA:han, ja syystäkin.
Viimeisen tuhannen vuoden ajan on aina muutaman vuosikymmenen välein tunkeuduttu idästä alueellemme tappamaan, tuhoamaan, rais kaa maan, ryöstämään, tuhopolttamaan, orjuuttamaan ja sortamaan. Ja välisenä aikana uhkailtu, kiristetty, nöyryytetty ja testattu.
Ja sitten Igor sopertelee jostain patologisesta russofobiasta.
Olen entinen teekkari (nykyään DI). Opiskeluajoilta muistan ainakin yhden punavihreän sähkön/tietotekniikan opiskelijan. Poikkeus vahvistaa ehkä säännön.