Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären luokalla on myyjäiset lauantaina s- marketin eteisessä. Mitä leipoisin?

Vierailija
24.03.2026 |

Vai ostanko kaupasta valmista??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain houkuttelevan näköistä, joita saa helposti ja nopeasti kohtuullisen määrän kohtuullisen edullisesti. Niin, että voi laittaa aika halvan hinnan. Moni haluaa ostaa ihan tukemisenkin vuoksi, mutta usein ei malta kovin kallista ostaa kuitenkaan. Nuo mokkapalat, mustikkapiirakka ja pullat kuulostivat hyviltä. Mielestäni parempi pussittaa valmiiksi, melko pienillä määrillä, että lasten on helppoa myydä niitä.

Vierailija
22/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo kuivakakkuja ja pakkaa nätisti sellofaaniin. Menevät kaupaksi.

Toinen on mokkapalat. Takuuvarma.

Kukaan ei syö kuivakakkuja nykyään. Ei vaikka kuinka paketoisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupullat tai korvapuustit toimii aina. Ehkä myös rahka-, mustikka- tai omenapiirakka, jos laittaa muutaman palan pussiin. Ostaisin.

Vierailija
24/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa pavlovapohjia. Ainekset huippuhalvat, voi tehdä pari päivää etukäteen ja keltuaisista voi tehdä vaikka lemoncurdia joko myytäväksi  (hankalampi, kun vaatii kylmäsäilytystä) tai omaan käyttöön. Pavlova on kiva keväinen jälkiruoka, mutta kaikki eivät viitsi tehdä pohjia itse.

Vierailija
25/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää leipoa, kun ei se selvästikään ole sinun juttusi. Jos olisit innokas leipuri, olisit täynnä ideoita etkä edes mainitsisi kaupan valmistuotteita vaihtoehtona.

Jätä leipomiset jollekin muulle äläkä turhaan stressaa asiasta.

Vierailija
26/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo Vappu Pimiän oliiviöljykakku, on hämmästyttävän mehevä kuivakakku.

Vierailija
27/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo sen miesluokanvalvojan etumusta.

Vierailija
28/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mitään myyjäisistä eikä mua kiinnosta muutenkaan syödä muiden leipomuksia. Itse en osaa leipoa eikä kiinnosta leipominen muutenkaan. No, en olekaan mummoutunut enkä juokse myyjäisissä.

Vierailija
29/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä meillä päin ainakin vanhemmat ihmiset mielellään ostaa kuivakakkuja. Tiikerikakku ja toscakakku menee aina, oli sesonki mikä hyvänsä. Ne on myös helppo pakata kauniisti. 

Vierailija
30/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee gluteeniton ja vegaaninen omenapiirakka.

Käy kaikille :)

Vierailija
31/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sieltä s-marketista punalaputettua pullaa ja pistä myyntiin. Kyllä ne porvoolaisille kelpaa.

Vierailija
32/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi mitään myyjäisistä eikä mua kiinnosta muutenkaan syödä muiden leipomuksia. Itse en osaa leipoa eikä kiinnosta leipominen muutenkaan. No, en olekaan mummoutunut enkä juokse myyjäisissä.

Puhut asiaa.

Vierailija
33/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisleipomukset ovat hyvä valinta, sitruunatorttu ja kuivakakkuja (tiikerikakut ovat tosi suosittuja).

Vierailija
34/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ostaa saaristolaisleipää. Sitä on helppo valmistaa useampi kappale kaupan pahvivuokiin ja sitten kääräsee sellofaaniin. En tykkää ostaa mitään makeita juttuja.

Tässähyvä resepti: https://liemessa.fi/2021/12/paras-saaristolaisleipa/

Tästä saa 6 kpl vähän pienempiin vuokiin. Hinnaksi voi laittaa 6 - 8 €/kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi