Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua parisuhteessa, jos tietäisit kumppanisi saaneen parempaa seksiä exältään?

Vierailija
21.03.2026 |

Jos kuitenkin muuten olisit noin kokonaisvaltaisesti sopivampi kumppani hänelle, eli parempi isossa kuvassa. Haittaisiko tuo yksityiskohta sinua silti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi. Saattaa sitä ampumahiihdossakin joku ampua nollat, mutta jäädä kilpailussa toiseksi, kun joku toinen on kokonaisvaltaisesti parempi. Miksi siis olisin voittajana kateellinen hopeasijasta?

Vierailija
2/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kahden kauppaa. Yksin siitä on oikeasti aika vaikea tehdä hyvää. Jos mun puoliso jotenkin mulle alleviivaisi sitä että seksi oli parempaa exän kanssa, kyllä mä varmaan toteaisin että EN olisi mitenkään kokonaisvaltaisesti parempi kumppani hänelle ja vapauttaisin hänet etsimään sellaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksi oli paljon parempaa entisen kumppanin kanssa, miehen eksällä taas on enemmän hänelle mieluisa keho eli siis oli ja on aktiivitreenaaja jolla pienet tisut ja melko paljon pituutta naiseksi (hän ei ole alleviivannut tätä mutta ihan rehellisesti ollaan voitu näistä puhua ja somestaanhan tuon näkee lähes alasti mikä taas EI ollut miehen mieleen 😁). En ole osannut ottaa asiasta paineita koska olen tosi kaunis enkä huonossa kunnossa itsekään ja minkäs sille tekee että tissit on isot, osa tykkää osa ei. Mies ei tietääkseni ole koskaan kriiseillyt sitä että eksäni oli sängyssä niin hyvä ettei siihen ole tässä elämässä kyllä kellään saumaa. Hän ei yksinkertaisesti pidä monista niistä asioista mistä minä pitäisin sängyssä niin ei hän sitä tietynlaista seksielämää kadehdikaan. En vaadi häntä muuttumaan miltään osin eikä hän minua. Kumpikaan ei aiempiinsa halunnut sitoutua (yhteenmuutto, rehellisesti puhuminen kaikesta, avioliitto jne) niin kai siihen joku syy oli että he jäivät ja me olemme pari. 

Vierailija
4/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritsisi. Saattaa sitä ampumahiihdossakin joku ampua nollat, mutta jäädä kilpailussa toiseksi, kun joku toinen on kokonaisvaltaisesti parempi. Miksi siis olisin voittajana kateellinen hopeasijasta?

No eipä sitä tiedä, oletko varsinaisesti voittaja, vai saitko eksän jämät. Eksä siirtyi parempaan ja sinulle jäi tyyppi, joka haaveilee sängyssä eksästään.

Vierailija
5/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seksi oli paljon parempaa entisen kumppanin kanssa, miehen eksällä taas on enemmän hänelle mieluisa keho eli siis oli ja on aktiivitreenaaja jolla pienet tisut ja melko paljon pituutta naiseksi (hän ei ole alleviivannut tätä mutta ihan rehellisesti ollaan voitu näistä puhua ja somestaanhan tuon näkee lähes alasti mikä taas EI ollut miehen mieleen 😁). En ole osannut ottaa asiasta paineita koska olen tosi kaunis enkä huonossa kunnossa itsekään ja minkäs sille tekee että tissit on isot, osa tykkää osa ei. Mies ei tietääkseni ole koskaan kriiseillyt sitä että eksäni oli sängyssä niin hyvä ettei siihen ole tässä elämässä kyllä kellään saumaa. Hän ei yksinkertaisesti pidä monista niistä asioista mistä minä pitäisin sängyssä niin ei hän sitä tietynlaista seksielämää kadehdikaan. En vaadi häntä muuttumaan miltään osin eikä hän minua. Kumpikaan ei aiempiinsa halunnut sitoutua (yhteenmuutto, rehellisesti puhuminen kaikesta, avioliitto jne) niin kai siihen joku syy oli että he jäivät ja me olemme pari. 

Oletko sinä kertonut miehellesi, että eksä oli häntä huomattavasti parempi sängyssä?

Vierailija
6/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkä häiritsisi, enemmän ihmettelisin että miksi kumppani haluaa mulle sen kertoa? Siitä pahastuisin. Itselle nykykumppanin kanssa seksi on yhtään liioittelematta kokonaisuutena parasta ikinä. Kaikilla tavoin vieläpä, penis on paras (tuntumaltaan), mieltymykset on ihan samat, kemia on ihan mahtava. 
En usko että kumppani mietiskelee exäänsä seksimielessä, olen rivien välistä lukenut että se heillä toimi hyvin mutta suhteeessa oli muita pahoja ongelmia, riitoja ja kriisejä alun jälkeen niin paljon että kaikilla muilla tavoilla ainakin tämä suhde on hänelle paras suhde ikinä. Koemme kumpikin löytäneemme elämän rakkauden. 
En näe mitään syytä edes miettiä heidän seksi-elämää tai asiasta ikinä kysellä.

N48

Vierailija
7/7 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä kertonut miehellesi, että eksä oli häntä huomattavasti parempi sängyssä?

Olen. Monet niistä paremmista asioista on sellaisia mihin mieheni toteaa että juuh ei ole hänen juttu. Esimerkiksi pyllyn nuoleminen ja roolileikit. 

Hänen yksi eksänsä oli myös hänen kanssaan paljon minua seksuaalisesti yhteensopivampi ja heidän eräs tietty kokemus oli sellainen että uskoisin sen varmasti olevan miehen ihanimpia seksimuistoja 🥰

Miehelläni on erinomaisen hyvä itsetunto ja vakaa luonne jos sitä mietit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan