Mies jonka kanssa oli hyvät treffit ghostasi kun sai tietää Onlyfans tilistäni
Joo myönnän että saatan olla siellä aika flirtti vähän kaikille miehille, mutta mielestäni tämä on tosi törkeää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Ei kiinnosta ihmiset, jotka jakelee itseään
Sama. Jos ja kun kohta todennäköisesti olen sinkku omasta päätöksestäni niin en todellakaan voisi lähteä edes yrittämään parisuhdetta ihmisen kanssa jolla on onlyfans tms. pelkästään jo threads:in todella paljastavat kuvat joillakin käyttäjillä on minulle aikalainen no, no...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos ja kun kohta todennäköisesti olen sinkku omasta päätöksestäni niin en todellakaan voisi lähteä edes yrittämään parisuhdetta ihmisen kanssa jolla on onlyfans tms. pelkästään jo threads:in todella paljastavat kuvat joillakin käyttäjillä on minulle aikalainen no, no...
"Kohta" ja "todennäköisesti" eli siis pillun himoiltasi et osaa etkä tule osaamaan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kohta" ja "todennäköisesti" eli siis pillun himoiltasi et osaa etkä tule osaamaan olla yksin.
Alkoholistin kanssa viimeisiä hetkiä... ei vaan oikeasti jaksa enää katsoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin moraali etiketti koskee tietenkin kaikkia muita paitsi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään suurimmalla osalla naisista on jotain pikku tuhmia kuvia somessa.
Inkelin trolli, 0/5 yritä edes keksiä parempia
mua taas ghostataan koska olen liian turvallinen, kotivaimo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Inkelin trolli, 0/5 yritä edes keksiä parempia
Osa marmorista on silti tarpeeksi tyhmiä ymmärtääkseen tätä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin moraali etiketti koskee tietenkin kaikkia muita paitsi sinua?
Koskee minuakin. Olen elämäni aikana ollut muutenkin vain yhden ihmisen kanssa ja ikinä en ole ottanut itsestäni paljastavia kuvia. Hyväksyn toki, että saa olla aikaisempia suhteita, mutta ei mitään nakuilua julkisesti saa olla
Ai että oikein ghostasi. Ihme fossiili.