Saako työtön leipoa ja myydä ne ja ottaa vähän voittoa itselleen?
Vai meneekö TE-palveluiden syyniin jos saavat tietää? Maksu käteisellä tietenkin, jotta ei vähennä toimeentulotukea.
Kommentit (47)
Onko sinulla edes hygieniapassi jos joku saakin ruokamyrkytyksen tai allergisen reaktion leipomuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla edes hygieniapassi jos joku saakin ruokamyrkytyksen tai allergisen reaktion leipomuksistasi?
Tämä.
Älä rupea myymään mitään... porvari. Se on kiellettyä.
Ei kannata edes harrastaa leipomista, saati myydä.
Vierailija kirjoitti:
Teen jälkiruokia pääasiassa kasvissyöjille ja ketogeenistä ruokavaliota noudattaville.
Ketju ilmoitettu työkkärille, Kelaan ja verottajalle. Samalla tehty myös rikosilmoitus, lasu, huoli-ilmoitus ja eläinsuojeluun kantelu.
Vierailija kirjoitti:
On mulla hygieniapassi. Suoritin sen aikoinaan ja 2 vuotta sitten kävin luennolla kertaamassa. Olin myös kahvilassa lyhyellä työssäoppimisjaksolla. Olen perusominaisuuksiltani jonkin sortin hygienisti ja huolellinen ihminen. Ei siis mitään hätää tuon asian suhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen jälkiruokia pääasiassa kasvissyöjille ja ketogeenistä ruokavaliota noudattaville.
Toistan kysymyksen, onko sinulla hygieniapassi?
Ihan vapaasti, kokeile, maksu käteisellä, äl ähurveästi mainosta somessa,ota kuvia paljoo
Kaikkein tiukimmassa asemassa olevien elämä on tehty kaikkein vaikeimmaksi. Työtön työnhakija ei saa tehdä edes vapaaehtoistyötä, vaikka siitä ei saa rahallista korvausta. 🥺
Jos ei jää kiinni siitä. Olis parasta kun joku sun eläkkeellä tai töissä oleva kaveri möis ne ja tilittäisi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymyksen, onko sinulla hygieniapassi?
Tuo vastaaja en ollut minä ap, mutta toistan vastaukseni: kyllä, minulla on hygieniapassi.
Ap
Ei kannata tai ainakin kannattaa olla hipihiljaa, jos tuollaista tekee.
Menkää ny johonkin sen hygieniapassinne kanssa. Ennenkin on leivottu ja kokattu, eikä kukaan kuollut, vaikkei ollut mitään passeja. Herranjumala, että ihmiset on vieraantuneet Normaalista elämästä. Ja kyllä, minulla on hygieniapassi ja kokin, sekä dieettikokin koulutus. Kaksi viimeisintä ennen kuin hygieniapassia oli keksittykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla hygieniapassi. Suoritin sen aikoinaan ja 2 vuotta sitten kävin luennolla kertaamassa. Olin myös kahvilassa lyhyellä työssäoppimisjaksolla. Olen perusominaisuuksiltani jonkin sortin hygienisti ja huolellinen ihminen. Ei siis mitään hätää tuon asian suhteen.
Ap
Työskenneltyäni kahviloissa ja kauneusklinikoilla olen erittäin varma hygieniastandardeista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tai ainakin kannattaa olla hipihiljaa, jos tuollaista tekee.
Menkää ny johonkin sen hygieniapassinne kanssa. Ennenkin on leivottu ja kokattu, eikä kukaan kuollut, vaikkei ollut mitään passeja. Herranjumala, että ihmiset on vieraantuneet Normaalista elämästä. Ja kyllä, minulla on hygieniapassi ja kokin, sekä dieettikokin koulutus. Kaksi viimeisintä ennen kuin hygieniapassia oli keksittykään.
Joo ja allergikot varmasti varmistavat ainesosat, jos niitä ei ole erikseen kerrottu. Tietävät kyllä rajoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Työskenneltyäni kahviloissa ja kauneusklinikoilla olen erittäin varma hygieniastandardeista.
Totta puhuen olin hygieenisempi kuin ne vakkarityöntekijät siellä kahvilassa... 🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotkut kahvilat ja kauneusklinikat ovat usein kaikkein opportunistisimpia ja kiertävät hygieniastandardien rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tiukimmassa asemassa olevien elämä on tehty kaikkein vaikeimmaksi. Työtön työnhakija ei saa tehdä edes vapaaehtoistyötä, vaikka siitä ei saa rahallista korvausta. 🥺
Saa tehdä.Otin työkkäristä selvää.
Ei kannata. Siitä jää kiinni. Aina.