Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (81)
Olet selannut vuosikausia joten onko kertaakaan käynyt mielessä, että ristiriita on jo siinä että haet tyttöä etkä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Itselläni ei ole lapsia, eikä tule, mutta noin sen pitääkin mennä. Lasten PITÄÄ ehdottomasti olla vanhemmilleen se tärkein asia - lapset tarvitsevat vanhempiaan, tässä tapauksessa äitiään. On kiinnostavaa, että sinulle tuli heti sellainen ajatus, että joudut uhraamaan elämäsi, kun et pysty syrjäyttämään lapsia tärkeimmältä paikalta. Tästä syystä äidit nimenomaan kirjoittavat ilmoituksensa noin: jotta sinunkaltaisesi minäminäminä-miehet pysyvät poissa.
Tässä on myöskin syy siihen, miksi naisia kiinnostaa lasten tekeminen (etenkään parisuhteessa) aina vain vähemmän. Moni mies on niin itsekäs ja itsekeskeinen, että ei kykene ymmärtämään, mitä velvollisuuksia ja vastuuta lapset tuovat tullessaan, ja että lapset menevät heittämällä molemmista vanhemmista - myös miehestä - ohi tärkeysjärjestyksessä.
(Sitten nämä samat itsekeskeiset miehet volisevat ja vinkuvat "vieraannuttamisesta", kun lapset eivät eron jälkeen halua tavata heitä, tai kun äiti ei halua jättää lapsiaan edes viikonlopuksi ennenkin lapset heitteille jättäneen miehen luokse...)
Eihän kyse ole siitä, vaan että asia sanotaan profiilissa. Se on tylyä ja kuulostaa vainoharhaiselta vastakkainasettelulta. Ei muitakaan itsestäänselvyyksiä sanota, tyyliin en halua tyhmää ja rumaa miestä ja soitan poliisit, jos olet väkivaltainen.
Nainen itsekin
Täällä ja muualla (mm. englanninkielisissä keskusteluissa) naiset ovat kertoneet, että parasta on laittaa faktat ilmoitukseen heti kättelyssä. Auttaa karsimaan heti pois ei-sopivat miehet. Ei se ole mitään tylyä tai vainoharhaista - johan tuossa jo ensimmäinen mies paljasti olevansa täysin yhteensopimaton näiden naisten kanssa.
Mitä pahaa muuten on siinä, että soittaa poliisit, jos joku on väkivaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki pelastajat ole hyvännäköisiä. Ei pelastuslaitokselle mallikoulusta valita.
Enemmän se on kyse heidän luonteestaan. Voisi kuvitella, että he ovat empaattisia ja turvallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.
Mies haluaa itseään + 10 vuotta nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy.
Pintaliitoihmisiä. Suurin osa asuu pääkaupunkiseudulla.
Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään.
Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja!
On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!
Oivoi, eikö Tinder olekaan pillutarjotin miehille, josta vaan valita mieleisensä? Ikävää
Tiedätkö muuten mitä se on naisille? Suurin osa on epäkurantteja, seksinvonkaajia ja muita hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???
Minusta noi nettideotit on hyvä paikka siksi, että niissä ei ole sosiaalista painetta, niin niistä näkee, että mitä naiset ja miehet oikeasti haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman
Tai sitten täytyy olla tarpeeksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???
No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen.
Miehen paras ikä!
6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla hoikka, vaikka miehen oma naama olisi kuin petolinnunperse.
Häh? Miten hoikkuus ja rumuus rinnastuvat toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan.
Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.
Tuo miksi tuohon tartuin johtuu siitä, että lapsillahan on jo isä! Se nainen ei oikein itsekään tunnu realistisesti ymmärtävän, että mitä hakee. Ei se uusi mies ole mikään uusi isä. Et sinä ulkoista jumalauta sitä isyyttä jollekin ulkopuoliselle, se täytyy ymmärtää. Se lasten biologinen isä on ja pysyy, ja hänen tehtävä on täyttää se isän rooli. Se äidinkin pitää ymmärtää, vaikka kuinka exän kanssa sukset ristissä olisikin. Ei vanhemmuus ole mitään mielihyvä-shoppailua niin kuin Marinekon verhot kaupasta, että sitä tehdään fiiliksen ja vuodenajan mukaan, että nyt kaipaan vähän jotain uutta ja pistän vanhan vain pois kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen.
Miehen paras ikä!6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.
Voisko joku kertoa miksi tätä on alapeukutettu?
Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nuorimies on pyrkimässä lakanoihini. Olen 52-v nainen. Kyllä, honma on balanssissa, kun kumpikin tietää, että on vain seksistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minusta noi nettideotit on hyvä paikka siksi, että niissä ei ole sosiaalista painetta, niin niistä näkee, että mitä naiset ja miehet oikeasti haluavat.
Siis mahdollisuus tuohon on mutta eiväthän huijarit paljasta todellisia halujaan ja aikeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lukenut deittiprofiilissa, mutta viestitellessä tullut esille
- 5v lapsen vuoroviikkoisä haluaa itselleen lapsettoman naisen
- mies haluaa asua kumppanin kanssa omakotitalossa, muu asumismuoto ei käy
- mies,joka itse pullukka, toivoo itselleen sporttista naista
Mä asun uudessa omassa omakotitalossa, en todellakaan luopuisi tästä ja muuttaisi tästä mihinkään vuokrakolhoosiin parisuhteen vuoksi. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nuorimies on pyrkimässä lakanoihini. Olen 52-v nainen. Kyllä, honma on balanssissa, kun kumpikin tietää, että on vain seksistä kyse.
Eihän siinä ole mitään yllättävää. Olet nuorille miehille täysin seksiobjekti ja kypsän naisen fantasian täyttäjä. Sisäisellä silmällään he katsovat sinua selvästi alaspäin verrattuna nuorempiin naisiin, vaikka olisivatkin ulospäin näennäisesti kohteliaita. Jos ajattelet olevasi jotain erityistä, niin sitä et ole. Heille kelpaisi yhtä lailla se naapurin 52-vuotias Paula, tai kuka nyt vaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v mies ja armeijakuva.
Miehiä ei vain kiinnosta otattaa itsestään valokuvia jatkuvalla syötöllä, miksi edes pitäisi, joten jollakin se armeijakuva voi olla ainoa kuva olemassa. Toki tinderiin voisi laittaa vähän tuoreemman kuvan, koskee kaikkia.
Useimmilla naisilla valokuvat ovat kymmeniä kiloja sitten otettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä ensiautokin on monesti vanha romu. Pääasia, että pääsee ajelemaan.
Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy.
Pintaliitoihmisiä. Suurin osa asuu pääkaupunkiseudulla.
Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään.
Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja!
On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!