Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Naiselta vaatimus, että hyvin menestynyt, mieluummin yrittäjä. Treffeille tuli "yrittäjänainen", eli suoraan navetalta lehmänpaskalle löyhkäävä maatalouslomittaja. Rumakin kuin petolinnun perse.
Panitko silti?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Itselläni ei ole lapsia, eikä tule, mutta noin sen pitääkin mennä. Lasten PITÄÄ ehdottomasti olla vanhemmilleen se tärkein asia - lapset tarvitsevat vanhempiaan, tässä tapauksessa äitiään. On kiinnostavaa, että sinulle tuli heti sellainen ajatus, että joudut uhraamaan elämäsi, kun et pysty syrjäyttämään lapsia tärkeimmältä paikalta. Tästä syystä äidit nimenomaan kirjoittavat ilmoituksensa noin: jotta sinunkaltaisesi minäminäminä-miehet pysyvät poissa.
Tässä on myöskin syy siihen, miksi naisia kiinnostaa lasten tekeminen (etenkään parisuhteessa) aina vain vähemmän. Moni mies on niin itsekäs ja itsekeskeinen, että ei kykene ymmärtämään, mitä velvollisuuksia ja vastuuta lapset tuovat tullessaan, ja että lapset menevät heittämällä molemmista vanhemmista - myös miehestä - ohi tärkeysjärjestyksessä.
(Sitten nämä samat itsekeskeiset miehet volisevat ja vinkuvat "vieraannuttamisesta", kun lapset eivät eron jälkeen halua tavata heitä, tai kun äiti ei halua jättää lapsiaan edes viikonlopuksi ennenkin lapset heitteille jättäneen miehen luokse...)
Ei ole lukenut deittiprofiilissa, mutta viestitellessä tullut esille
- 5v lapsen vuoroviikkoisä haluaa itselleen lapsettoman naisen
- mies haluaa asua kumppanin kanssa omakotitalossa, muu asumismuoto ei käy
- mies,joka itse pullukka, toivoo itselleen sporttista naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v mies ja armeijakuva.
Miehiä ei vain kiinnosta otattaa itsestään valokuvia jatkuvalla syötöllä, miksi edes pitäisi, joten jollakin se armeijakuva voi olla ainoa kuva olemassa. Toki tinderiin voisi laittaa vähän tuoreemman kuvan, koskee kaikkia.
Kamerakännyköiden aikakautena on tietenkin ylitsepääsemätön haaste ottaa itsestä tuore kuva. Kännykästä löytyy jopa etukamera.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lukenut deittiprofiilissa, mutta viestitellessä tullut esille
- 5v lapsen vuoroviikkoisä haluaa itselleen lapsettoman naisen
- mies haluaa asua kumppanin kanssa omakotitalossa, muu asumismuoto ei käy
- mies,joka itse pullukka, toivoo itselleen sporttista naista
Ymmärrän tuon että mies haluaa asua kumppaninsa kanssa, vieläpä vaikka omakotitalossa jos itse myös pystyy sen mahdollisuuden tarjoamaan ja kustantamaan.
Eikö sinulla silloin ole vaatimuksena, että et missään nimessä halua asua omakotitalossa...?
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli:
Nuori nainen laittoi: Tupakkaa et saa polttaa. Yhden kaljan saat käydä joskus ottamassa kavereitten kanssa.
Meinasin kuitata, et täh, koko kaljanko? :)
;)
Miksi näissä vaatimuksissa olisi jotain väärää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Itselläni ei ole lapsia, eikä tule, mutta noin sen pitääkin mennä. Lasten PITÄÄ ehdottomasti olla vanhemmilleen se tärkein asia - lapset tarvitsevat vanhempiaan, tässä tapauksessa äitiään. On kiinnostavaa, että sinulle tuli heti sellainen ajatus, että joudut uhraamaan elämäsi, kun et pysty syrjäyttämään lapsia tärkeimmältä paikalta. Tästä syystä äidit nimenomaan kirjoittavat ilmoituksensa noin: jotta sinunkaltaisesi minäminäminä-miehet pysyvät poissa.
Tässä on myöskin syy siihen, miksi naisia kiinnostaa lasten tekeminen (etenkään parisuhteessa) aina vain vähemmän. Moni mies on niin itsekäs ja itsekeskeinen, että ei kykene ymmärtämään, mitä velvollisuuksia ja vastuuta lapset tuovat tullessaan, ja että lapset menevät heittämällä molemmista vanhemmista - myös miehestä - ohi tärkeysjärjestyksessä.
(Sitten nämä samat itsekeskeiset miehet volisevat ja vinkuvat "vieraannuttamisesta", kun lapset eivät eron jälkeen halua tavata heitä, tai kun äiti ei halua jättää lapsiaan edes viikonlopuksi ennenkin lapset heitteille jättäneen miehen luokse...)
Eihän kyse ole siitä, vaan että asia sanotaan profiilissa. Se on tylyä ja kuulostaa vainoharhaiselta vastakkainasettelulta. Ei muitakaan itsestäänselvyyksiä sanota, tyyliin en halua tyhmää ja rumaa miestä ja soitan poliisit, jos olet väkivaltainen.
Nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla silloin ole vaatimuksena, että et missään nimessä halua asua omakotitalossa...?
Jospa ei vain halua mieleltään noin rajoittunutta, ehdotonta, miestä.
Naisen pitäisi olla hoikka ja sporttinen, mutta mies on kuin viimeisillään raskaana, hengitys pihisee s*ksin aikana, syö epäterveellisesti ja tuputtaa samaa ruokaa naiselle ja sitten ihmettelee miksi se lihoaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.
Kaikki 40+ naiset ovat olleet nuoria naisia. Hyvin moni meistä on saanut ei-toivottua kiinnostusta liian vanhoilta miehiltä. Se ei tunnu mukavalta vaan lähinnä ällöttää. Ja jos joku mies haluaa itseään vähintään parikymmentä vuotta nuoremman naisen, niin silloin mies ei kiinnostaisi minua vaikka hän olisi maailman ainoa mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman
Ei mikään ongelma, etenkään, kun pinkka on kunnossa ja on pitänyt huolta itsestään
"Mulla on miljoonasijoitukset, koti Helsingin keskustan arvokiinteistössä, mökki Saimaalla, autona Audi, mutta maksa sä vaan omat kahvisi, mä en rupea aikuista ihmistä elättämään."
Vaaditaan hyvää koulutusta ja toimeentuloa. Mites se oma koulutus? Sait peruskoulun juuri ja juuri läpi? Sen myötä hyvään työhön?
Hoikka pitää olla. Mikä tuo sun pallomaha on?
Älä tupakoi vaikka itse kyllä tupakoin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman
Ei mikään ongelma, etenkään, kun pinkka on kunnossa ja on pitänyt huolta itsestään
"Mulla on miljoonasijoitukset, koti Helsingin keskustan arvokiinteistössä, mökki Saimaalla, autona Audi, mutta maksa sä vaan omat kahvisi, mä en rupea aikuista ihmistä elättämään."
No kuule, sitte ei mennä kahville;) paitsi että mää en juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse ole siitä, vaan että asia sanotaan profiilissa. Se on tylyä ja kuulostaa vainoharhaiselta vastakkainasettelulta. Ei muitakaan itsestäänselvyyksiä sanota, tyyliin en halua tyhmää ja rumaa miestä ja soitan poliisit, jos olet väkivaltainen.
Nainen itsekin
Miehille asia ei valitettavasti ole itsestäänselvyys. Ei edes silloin, kun ne lapset ovat omia.
Miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla hoikka, vaikka miehen oma naama olisi kuin petolinnunperse.
Ei kaikki pelastajat ole hyvännäköisiä. Ei pelastuslaitokselle mallikoulusta valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAG-konsernin auto on kyllä punainen lippu.
Eräs ukko sanoi minulle joskus kolmekymppisenä, että ihminen pariutuu oman ikäisensä kanssa. Nyt sitten kuitenkin nelikymppisenä yritti vongata minua, koska nelikymppiset naiset ovat hänelle kuulemma liian vanhoja. Arvatkaa tuliko suhdetta? :p