Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Vierailija
2/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin 37-41v seuraa.

Nuorena ikärajat oli oleellisia, mutta en ihan ymmärrä että miten nelikymppisenä joku 37v on ok mutta 36 ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta, onko seuraavassa ilmoituksessa seksiseuraa vai ei, kunhan tyyppi hyppää hänen ilmoituksensa ohi, se on se tarkoitus.

Vierailija
4/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta, onko seuraavassa ilmoituksessa seksiseuraa vai ei, kunhan tyyppi hyppää hänen ilmoituksensa ohi, se on se tarkoitus.

Ap kuulostaa inehmolta, joka ei myöskään tiellä ymmärrä hirvivaroitusmerkkejä, vaan luulee, että se hirvi sitten tulee tasan siinä kohdassa.

Vierailija
5/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen live elämässä erään miehen joka minua(kin) yritti. Törmäsin tinderissä häneen, ilmoituksessa luki "taso niin korkealla että turha edes yrittää". En jostain syystä yrittänyt 🤔

Ei maininnut ilmoituksessa että haluaa avoimen suhteen (eli siis itse tekee mitä haluaa, nainen vaan on ja seurailee). Mutta joo, jokainen tavallaan ja hyvähän se on jos noissa ollaan rehellisiä.

Vierailija
6/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytnäköisiä ihmisiä siis. 

Ap

Vierailija
7/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räväkät" naiset saavat aina hymyn huulelle

Vierailija
8/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

Vierailija
9/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Vierailija
10/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Vierailija
11/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Nuoremmat naiset vaan tuppaa olemaan kiinnostuneita oman ikäistään miehistä.

Vierailija
12/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v mies ja armeijakuva. 

Vierailija
13/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh ihmisjoukot 🥸💜

Vierailija
14/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli:

Nuori nainen laittoi: Tupakkaa et saa polttaa. Yhden kaljan saat käydä joskus ottamassa kavereitten kanssa.

Meinasin kuitata, et täh, koko kaljanko? :)

Vierailija
15/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Minkäs sille voi jos haikailee nuorten naisten perään. Kuka haluaa jonkun, joka mieluummin haluaisi ihan jotain muuta, sai sellaisen tai ei. Jos molemminpuolista kiinnostusta ei löydy niin ei ole mitään järkeä koittaa luoda mitään suhteentapaista. 

Vierailija
16/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli:

Nuori nainen laittoi: Tupakkaa et saa polttaa. Yhden kaljan saat käydä joskus ottamassa kavereitten kanssa.

Meinasin kuitata, et täh, koko kaljanko? :)

Hyvä että kaljan kokoa ei oltu määritelty.

Vierailija
17/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Jos nyt eroaisin, etsisin seuraa max 35-V. Tunnin kerrallaan. T. M55

Vierailija
18/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Sun iässä ei kannata paljon yli tunnin suunnitelmia enää tehdäkkään...

Vierailija
19/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Sun iässä ei kannata paljon yli tunnin suunnitelmia enää tehdäkkään...

Tämä aivan totta! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. T. M55

Vierailija
20/32 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni insinöörin kanssa ei onnistunut koska nänninpihani eivät olleet täydellisen symmetriset ovoidit.

-PERTTI69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi