Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään tykkäystä Tinderissä. Olen pitkä ja urheilullinen mies. Aina on komeampaa ja isomunaisempaa tarjolla naisille, niin mahdoton pärjätä kilpailussa. Munankoko tuntuu olevan monille naisille kynnyskysymys. Yksi suomessa asuva ulkomaalainen mies kertoi minulle että hän ei ole suosittu eksoottisen ulkonäkönsä vuoksi vaan että monet suomalaiset naiset olettavat hänellä olevan iso muna. Hänen mukaansa Suomessa kovinta valuuttaa naismarkkinoilla on iso penis. Näille naisille alle 18cm penis on ”prinssinakki”.
Ehkä tästä voisi päätellä, että pituus ja urheilullisuus eivät ole sitä, mitä valtaosa naisista siellä hakee. Esim. itse etsin kumppania ihan muut kriteerit edellä, ja laitan vasemmalle ne miesprofiilit, jotka sisäsltävät pelkkää urheilua. Olen hoikka, maltillisesti liikuntaa harrastava, taiteista ja kulttuurista tykkäävä vähän vaihtoehtohenkinen nainen, ja etsin samanhenkistä miestä. Pituus ei herätä kiinnostusta myöskään.
Eli haet miestä, jota voit sitten myöhemmin hyvällä omallatunnolla pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Kannattaisikohan eläkeläisen päivittää, mitä itsellä on tarjota. Jos se ei ole lompakko, niin kannattaa jättää ne neitoset rauhaan. Tällä palstalla on miljoonaan kertaan sanottu, että jos haluat olla sugar daddy, niin sen järjestelyn on tarkoitus hyödyntää molempia osapuolia. Tuon treffitarjokkaan käytöksen perusteella olet juurikin lähtenyt maksullisille apajille. Ei neitosilla ole mitään hyväntekeväisyysvelvoitetta vanhoja miehiä kohtaan, kai nyt sen tajuat?
Kysymys koski huvittavinta seikkaa. No asioilla on taipumus turvota kuin kuulu pullataikina, kun asian vierestäkin sitä aprikoidaan. Elämää kaikki tyynni. Vaivaan omalta osaltani, vanha jästipää, vastineen laatijaa. Ja vastaan omasta huvittavuudesta. Toteaan, että vastineen laatia on vähäisillä tiedoilla kiirehtinyt luomaan mielikuvissaan henklökuvaani nurjaa ennakkoluuluaan vastaavaksi.
Kohteliaisuus ei maksa mitään. Voin runokkaan leikkisesti kutsua varrtutta naista neidoksi, etenkin jos hän on naimaton ja siviilisääty sen mukaan: neito. Mitä tulee maksulliseen ammattiseuraan, sitä lajia on saatavilla runsaasti tarpeen nostaessa päätä. Ei tarvitse vakituiseen ylläpitää sokeriukkona hunajapupua.
Ihmiset kummeksuvat toisiaan ja maailma on mielipiteistä väänteissään. Sen olen huomannut, että seuraamalla omaa tähteä tie on selkeä pimeyden keskelläkin. Kiitos vastineesta, paarustan tässä aikani ihan kullini takana, ihmisenä kaiken aikaa, pyrkien paremmaksi päivä päivältä. Kunto ja mieli ovat yhä huippu vireessä. Miten hyvä minusta tuleekaan ennen johtotähden viimeistä tuikahdusta silmissäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Kannattaisikohan eläkeläisen päivittää, mitä itsellä on tarjota. Jos se ei ole lompakko, niin kannattaa jättää ne neitoset rauhaan. Tällä palstalla on miljoonaan kertaan sanottu, että jos haluat olla sugar daddy, niin sen järjestelyn on tarkoitus hyödyntää molempia osapuolia. Tuon treffitarjokkaan käytöksen perusteella olet juurikin lähtenyt maksullisille apajille. Ei neitosilla ole mitään hyväntekeväisyysvelvoitetta vanhoja miehiä kohtaan, kai nyt sen tajuat?
Kysymys koski huvittavinta seikkaa. No asioilla on taipumus turvota kuin kuulu pullataikina, kun asian vierestäkin sitä aprikoidaan. Elämää kaikki tyynni. Vaivaan omalta osaltani, vanha jästipää, vastineen laatijaa. Ja vastaan omasta huvittavuudesta. Toteaan, että vastineen laatia on vähäisillä tiedoilla kiirehtinyt luomaan mielikuvissaan henklökuvaani nurjaa ennakkoluuluaan vastaavaksi.
Kohteliaisuus ei maksa mitään. Voin runokkaan leikkisesti kutsua varrtutta naista neidoksi, etenkin jos hän on naimaton ja siviilisääty sen mukaan: neito. Mitä tulee maksulliseen ammattiseuraan, sitä lajia on saatavilla runsaasti tarpeen nostaessa päätä. Ei tarvitse vakituiseen ylläpitää sokeriukkona hunajapupua.
Ihmiset kummeksuvat toisiaan ja maailma on mielipiteistä väänteissään. Sen olen huomannut, että seuraamalla omaa tähteä tie on selkeä pimeyden keskelläkin. Kiitos vastineesta, paarustan tässä aikani ihan kullini takana, ihmisenä kaiken aikaa, pyrkien paremmaksi päivä päivältä. Kunto ja mieli ovat yhä huippu vireessä. Miten hyvä minusta tuleekaan ennen johtotähden viimeistä tuikahdusta silmissäni...
Ihan hyvää tekstiä muuten, mutta semanttisista syistä yhteen sanaan tekee mieli puuttua. Suomenkielen sanojen neito ja neiti pohjana on sana neitsyt, eikä se yleisesti ottaen viittaa pitkäaikaisessa parisuhteessa jo olleeseen, tai esim. eronneeseen ja leskeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Kannattaisikohan eläkeläisen päivittää, mitä itsellä on tarjota. Jos se ei ole lompakko, niin kannattaa jättää ne neitoset rauhaan. Tällä palstalla on miljoonaan kertaan sanottu, että jos haluat olla sugar daddy, niin sen järjestelyn on tarkoitus hyödyntää molempia osapuolia. Tuon treffitarjokkaan käytöksen perusteella olet juurikin lähtenyt maksullisille apajille. Ei neitosilla ole mitään hyväntekeväisyysvelvoitetta vanhoja miehiä kohtaan, kai nyt sen tajuat?
Kysymys koski huvittavinta seikkaa. No asioilla on taipumus turvota kuin kuulu pullataikina, kun asian vierestäkin sitä aprikoidaan. Elämää kaikki tyynni. Vaivaan omalta osaltani, vanha jästipää, vastineen laatijaa. Ja vastaan omasta huvittavuudesta. Toteaan, että vastineen laatia on vähäisillä tiedoilla kiirehtinyt luomaan mielikuvissaan henklökuvaani nurjaa ennakkoluuluaan vastaavaksi.
Kohteliaisuus ei maksa mitään. Voin runokkaan leikkisesti kutsua varrtutta naista neidoksi, etenkin jos hän on naimaton ja siviilisääty sen mukaan: neito. Mitä tulee maksulliseen ammattiseuraan, sitä lajia on saatavilla runsaasti tarpeen nostaessa päätä. Ei tarvitse vakituiseen ylläpitää sokeriukkona hunajapupua.
Ihmiset kummeksuvat toisiaan ja maailma on mielipiteistä väänteissään. Sen olen huomannut, että seuraamalla omaa tähteä tie on selkeä pimeyden keskelläkin. Kiitos vastineesta, paarustan tässä aikani ihan kullini takana, ihmisenä kaiken aikaa, pyrkien paremmaksi päivä päivältä. Kunto ja mieli ovat yhä huippu vireessä. Miten hyvä minusta tuleekaan ennen johtotähden viimeistä tuikahdusta silmissäni...
Ihan hyvää tekstiä muuten, mutta semanttisista syistä yhteen sanaan tekee mieli puuttua. Suomenkielen sanojen neito ja neiti pohjana on sana neitsyt, eikä se yleisesti ottaen viittaa pitkäaikaisessa parisuhteessa jo olleeseen, tai esim. eronneeseen ja leskeen.
Sana neitsyt puolestaan voi viitata horoskooppimerkkiin, joten kyllä siihen perustuvaa sanaa voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Kannattaisikohan eläkeläisen päivittää, mitä itsellä on tarjota. Jos se ei ole lompakko, niin kannattaa jättää ne neitoset rauhaan. Tällä palstalla on miljoonaan kertaan sanottu, että jos haluat olla sugar daddy, niin sen järjestelyn on tarkoitus hyödyntää molempia osapuolia. Tuon treffitarjokkaan käytöksen perusteella olet juurikin lähtenyt maksullisille apajille. Ei neitosilla ole mitään hyväntekeväisyysvelvoitetta vanhoja miehiä kohtaan, kai nyt sen tajuat?
Kysymys koski huvittavinta seikkaa. No asioilla on taipumus turvota kuin kuulu pullataikina, kun asian vierestäkin sitä aprikoidaan. Elämää kaikki tyynni. Vaivaan omalta osaltani, vanha jästipää, vastineen laatijaa. Ja vastaan omasta huvittavuudesta. Toteaan, että vastineen laatia on vähäisillä tiedoilla kiirehtinyt luomaan mielikuvissaan henklökuvaani nurjaa ennakkoluuluaan vastaavaksi.
Kohteliaisuus ei maksa mitään. Voin runokkaan leikkisesti kutsua varrtutta naista neidoksi, etenkin jos hän on naimaton ja siviilisääty sen mukaan: neito. Mitä tulee maksulliseen ammattiseuraan, sitä lajia on saatavilla runsaasti tarpeen nostaessa päätä. Ei tarvitse vakituiseen ylläpitää sokeriukkona hunajapupua.
Ihmiset kummeksuvat toisiaan ja maailma on mielipiteistä väänteissään. Sen olen huomannut, että seuraamalla omaa tähteä tie on selkeä pimeyden keskelläkin. Kiitos vastineesta, paarustan tässä aikani ihan kullini takana, ihmisenä kaiken aikaa, pyrkien paremmaksi päivä päivältä. Kunto ja mieli ovat yhä huippu vireessä. Miten hyvä minusta tuleekaan ennen johtotähden viimeistä tuikahdusta silmissäni...
Ihan hyvää tekstiä muuten, mutta semanttisista syistä yhteen sanaan tekee mieli puuttua. Suomenkielen sanojen neito ja neiti pohjana on sana neitsyt, eikä se yleisesti ottaen viittaa pitkäaikaisessa parisuhteessa jo olleeseen, tai esim. eronneeseen ja leskeen.
Kiitos oikaisusta. Ja selitys sanahaveriini: tässä iässä on seilattu kauas - ja siten kaikki varttuneet - ja etenkin nuoremmat naiset ovat neidon näköön. Vaikka märssykorista kaukputkella tarkaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle.
Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.
Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla.
Uskomatonta.
Haluatko kuulla mitä itse toivoisin ?
-eläin saa olla mutta ei -tarhaa, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäistäkään sillä mullakaan ei ole
-lapsia mielellään ei olisi mutta jos on niin ei kovin pieniä ja biologinen äiti tiiviisti lastensa elämässä. Omat lapseni ovat aikuisia.
-toivottavasti et ole liikaa kiinni harrastuksissasi, olivat ne sitten liikuntaa tai kalastusta tahi penkkiurheilua. En itse liiku enempiä kuin ulkoilu/hyötyliikunta/työmatkat/eräpirjoilu.
-hyvä olisi jos joisit alkoholia. Ei liikaa teitysti mutta juon itsekin vapaalla, käyn ulkona ja sauna menee kaljoineen, joten mitään nipottavaa absolutistia mun olisi vaikea sietää. Pyllyt olalle vaan vappuna ja jussina.
Tupakka taitaa olla ainoa jota syvästi inhoan, tosin röökin vetäjienkin kanssa olen joskus ollut ja tästä joustanut jos ukko ollut muuten ok.
-N50-
Kiitos, tiesin että fiksuja naisia on olemassa. Pelastit aika paljon tuolla kommentillasi.
Juntti polygaminen kaljaan menevä nainen. Kyseessä ei ole täysjärkinen vaan äijjjä eli muijjja. Tarvittaisiin eri deittiapit näille äijille ja muijille ja sitten ihmisille.
Olipas rumasti sanottu minusta. Kyllä minä olen ihan yhden miehen nainen ja oikea ihminen. Juntti ? Mielipide saa olla kaikilla, listasin tuohon selkeästi mitä itse toivoisin. Mieti omaa käytöstäsi vähän!
-N50-
Mieti ihan itse omaa käytöstäsi, sieni.
-eri
Järkyttäviä kommentteja. Olettehan yhtä ikäviä deitti-ilmoituksissa! Niin ei kukaan vahingossa haksahda. Jos haluaa ilkeän ihmisen, tietää sit heti, kuka sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle.
Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.
Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla.
Uskomatonta.
Haluatko kuulla mitä itse toivoisin ?
-eläin saa olla mutta ei -tarhaa, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäistäkään sillä mullakaan ei ole
-lapsia mielellään ei olisi mutta jos on niin ei kovin pieniä ja biologinen äiti tiiviisti lastensa elämässä. Omat lapseni ovat aikuisia.
-toivottavasti et ole liikaa kiinni harrastuksissasi, olivat ne sitten liikuntaa tai kalastusta tahi penkkiurheilua. En itse liiku enempiä kuin ulkoilu/hyötyliikunta/työmatkat/eräpirjoilu.
-hyvä olisi jos joisit alkoholia. Ei liikaa teitysti mutta juon itsekin vapaalla, käyn ulkona ja sauna menee kaljoineen, joten mitään nipottavaa absolutistia mun olisi vaikea sietää. Pyllyt olalle vaan vappuna ja jussina.
Tupakka taitaa olla ainoa jota syvästi inhoan, tosin röökin vetäjienkin kanssa olen joskus ollut ja tästä joustanut jos ukko ollut muuten ok.
-N50-
Kiitos, tiesin että fiksuja naisia on olemassa. Pelastit aika paljon tuolla kommentillasi.
Juntti polygaminen kaljaan menevä nainen. Kyseessä ei ole täysjärkinen vaan äijjjä eli muijjja. Tarvittaisiin eri deittiapit näille äijille ja muijille ja sitten ihmisille.
Olipas rumasti sanottu minusta. Kyllä minä olen ihan yhden miehen nainen ja oikea ihminen. Juntti ? Mielipide saa olla kaikilla, listasin tuohon selkeästi mitä itse toivoisin. Mieti omaa käytöstäsi vähän!
-N50-
Mieti ihan itse omaa käytöstäsi, sieni.
-eri
Järkyttäviä kommentteja. Olettehan yhtä ikäviä deitti-ilmoituksissa! Niin ei kukaan vahingossa haksahda. Jos haluaa ilkeän ihmisen, tietää sit heti, kuka sellainen on.
Voi kauheeta, joku on ilkeä! Katastrofi! Maailmanloppu!
OK; kiitos!
- En ollut ennen tötmännyt termiin!