Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (483)

Vierailija
481/483 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle. 

Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.

Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla. 

Uskomatonta.

Haluatko kuulla mitä itse toivoisin ? 

-eläin saa olla mutta ei -tarhaa, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäistäkään sillä mullakaan ei ole

-lapsia mielellään ei olisi mutta jos on niin ei kovin pieniä ja biologinen äiti tiiviisti lastensa elämässä. Omat lapseni ovat aikuisia.

-toivottavasti et ole liikaa kiinni harrastuksissasi, olivat ne sitten liikuntaa tai kalastusta tahi penkkiurheilua. En itse liiku enempiä kuin ulkoilu/hyötyliikunta/työmatkat/eräpirjoilu.

-hyvä olisi jos joisit alkoholia. Ei liikaa teitysti mutta juon itsekin vapaalla, käyn ulkona ja sauna menee kaljoineen, joten mitään nipottavaa absolutistia mun olisi vaikea sietää. Pyllyt olalle vaan vappuna ja jussina.

Tupakka taitaa olla ainoa jota syvästi inhoan, tosin röökin vetäjienkin kanssa olen joskus ollut ja tästä joustanut jos ukko ollut muuten ok. 

-N50-

Kiitos, tiesin että fiksuja naisia on olemassa. Pelastit aika paljon tuolla kommentillasi. 

Juntti polygaminen kaljaan menevä nainen. Kyseessä ei ole täysjärkinen vaan äijjjä eli muijjja. Tarvittaisiin eri deittiapit näille äijille ja muijille ja sitten ihmisille.

Olipas rumasti sanottu minusta. Kyllä minä olen ihan yhden miehen nainen ja oikea ihminen. Juntti ? Mielipide saa olla kaikilla, listasin tuohon selkeästi mitä itse toivoisin. Mieti omaa käytöstäsi vähän!

-N50-

Mieti ihan itse omaa käytöstäsi, sieni.

-eri

Vierailija
482/483 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle. 

Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.

Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla. 

Uskomatonta.

Haluatko kuulla mitä itse toivoisin ? 

-eläin saa olla mutta ei -tarhaa, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäistäkään sillä mullakaan ei ole

-lapsia mielellään ei olisi mutta jos on niin ei kovin pieniä ja biologinen äiti tiiviisti lastensa elämässä. Omat lapseni ovat aikuisia.

-toivottavasti et ole liikaa kiinni harrastuksissasi, olivat ne sitten liikuntaa tai kalastusta tahi penkkiurheilua. En itse liiku enempiä kuin ulkoilu/hyötyliikunta/työmatkat/eräpirjoilu.

-hyvä olisi jos joisit alkoholia. Ei liikaa teitysti mutta juon itsekin vapaalla, käyn ulkona ja sauna menee kaljoineen, joten mitään nipottavaa absolutistia mun olisi vaikea sietää. Pyllyt olalle vaan vappuna ja jussina.

Tupakka taitaa olla ainoa jota syvästi inhoan, tosin röökin vetäjienkin kanssa olen joskus ollut ja tästä joustanut jos ukko ollut muuten ok. 

-N50-

Kiitos rehellisestä ja jalat maassa kirjoitetusta kommentistasi!

Mitä on 'eräpirjoilu'?

No sehän on tietekin sitä samaa kuin eräjormailu :D Näh, ihan luonnossa oleilua, samoilua, telttailua, laavulla käymistä jne, ei sen kummempaa :) 

-N50-

OK; kiitos!

- En ollut ennen tötmännyt termiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/483 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään tykkäystä Tinderissä. Olen pitkä ja urheilullinen mies. Aina on komeampaa ja isomunaisempaa tarjolla naisille, niin mahdoton pärjätä kilpailussa. Munankoko tuntuu olevan monille naisille kynnyskysymys. Yksi suomessa asuva ulkomaalainen mies kertoi minulle että hän ei ole suosittu eksoottisen ulkonäkönsä vuoksi vaan että monet suomalaiset naiset olettavat hänellä olevan iso muna. Hänen mukaansa Suomessa kovinta valuuttaa naismarkkinoilla on iso penis. Näille naisille alle 18cm penis on ”prinssinakki”. 

Ehkä tästä voisi päätellä, että pituus ja urheilullisuus eivät ole sitä, mitä valtaosa naisista siellä hakee. Esim. itse etsin kumppania ihan muut kriteerit edellä, ja laitan vasemmalle ne miesprofiilit, jotka sisäsltävät pelkkää urheilua. Olen hoikka, maltillisesti liikuntaa harrastava, taiteista ja kulttuurista tykkäävä vähän vaihtoehtohenkinen nainen, ja etsin samanhenkistä miestä. Pituus ei herätä kiinnostusta myöskään.

Eli haet miestä, jota voit sitten myöhemmin hyvällä omallatunnolla pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi