Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (488)

Vierailija
81/488 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli:

Nuori nainen laittoi: Tupakkaa et saa polttaa. Yhden kaljan saat käydä joskus ottamassa kavereitten kanssa.

Meinasin kuitata, et täh, koko kaljanko? :)

Hyvä että kaljan kokoa ei oltu määritelty.

Tämän jälkeen määritellään :D

Vierailija
82/488 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lukenut deittiprofiilissa, mutta viestitellessä tullut esille 

- 5v lapsen vuoroviikkoisä haluaa itselleen lapsettoman naisen 

- mies haluaa asua kumppanin kanssa omakotitalossa, muu asumismuoto ei käy

- mies,joka itse pullukka, toivoo itselleen sporttista naista 

Mä asun uudessa omassa omakotitalossa, en todellakaan luopuisi tästä ja muuttaisi tästä mihinkään vuokrakolhoosiin parisuhteen vuoksi. M44

Ei ole mikään pakko asua vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin 37-41v seuraa.

Nuorena ikärajat oli oleellisia, mutta en ihan ymmärrä että miten nelikymppisenä joku 37v on ok mutta 36 ei.

Ihan siitä syystä että ei halua liikaa ikäeroa

Vierailija
84/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

No jaa, on ihan eri 2 asiaa tupakointi ja ryyppääminen

Vierailija
85/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Ei mikään ongelma, etenkään, kun pinkka on kunnossa ja on pitänyt huolta itsestään

Näennäisesti ei ongelmaa niin kauan kun nuorempi jaksaa vetää tuota teatteria

Vierailija
86/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselta vaatimus, että hyvin menestynyt, mieluummin yrittäjä. Treffeille tuli "yrittäjänainen", eli suoraan navetalta lehmänpaskalle löyhkäävä maatalouslomittaja. Rumakin kuin petolinnun perse.

Oli mahdollisesti lomittajapalveluja tarjoava yrittäjä, joka itse osallistuu töihin

Pilkkaa sinä vaan  työteliästä ihmistä ja etsi kynsia viilaava  " kynsistylisti "

Vierailija
87/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Vierailija
88/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleroisuus ei asiaan liity mitenkään, ja moni luulee että "raitis" tarkoittaa alkoholista kieltäytynyttä. Minun mielestäni se tarkoittaa laajemmin henkilöä joka ei tupakoi eikä polta, kai muutenkin terveet elämäntavat. Minä olen sellainen ja tykkään vähän pyöreämmistä naisista. jos olisin markkinoilla niin ehkä hyvinkin ottaisin yhteyttä :)

Vierailija
89/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v mies ja armeijakuva. 

Miehiä ei vain kiinnosta otattaa itsestään valokuvia jatkuvalla syötöllä, miksi edes pitäisi, joten jollakin se armeijakuva voi olla ainoa kuva olemassa. Toki tinderiin voisi laittaa vähän tuoreemman kuvan, koskee kaikkia.

Kamerakännyköiden aikakautena on tietenkin ylitsepääsemätön haaste ottaa itsestä tuore kuva. Kännykästä löytyy jopa etukamera.

Yllätys sinulle, mutta edelleen on ihmisiä joilla on peruspuhelin, ilman kameraa. Silti ovat kouluttautuneita ja vakavaraisia

Vierailija
90/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa itseään + 10 vuotta nuoremman naisen. 

Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???

No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen. 
Miehen paras ikä!

6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.

Huh !  Tajuatko että  50 v on 10 v päästä 60v äreä ukko , 60 v on sillon 70 v ja sinä paljon nuorempi ?

Pappautunut   ukko  ja sinä vielä  hyvässä iässä ja kunnossa

Vierailija
91/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

Tuo miksi tuohon tartuin johtuu siitä, että lapsillahan on jo isä! Se nainen ei oikein itsekään tunnu realistisesti ymmärtävän, että mitä hakee. Ei se uusi mies ole mikään uusi isä. Et sinä ulkoista jumalauta sitä isyyttä jollekin ulkopuoliselle, se täytyy ymmärtää. Se lasten biologinen isä on ja pysyy, ja hänen tehtävä on täyttää se isän rooli. Se äidinkin pitää ymmärtää, vaikka kuinka exän kanssa sukset ristissä olisikin. Ei vanhemmuus ole mitään mielihyvä-shoppailua niin kuin Marinekon verhot kaupasta, että sitä tehdään fiiliksen ja vuodenajan mukaan, että nyt kaipaan vähän jotain uutta ja pistän vanhan vain pois kun siltä tuntuu.

Entä jos nainen on leski ?

Vierailija
92/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Parisuhteen pointti on aamunkoiton ajoista asti ollut se, että nainen synnyttää miehen jälkeläiset. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että miehen perimä tuhoaa naisen kehoa. Diiliin on sitten sen vuoksi kuulunut se, että koiras hallitsee hedelmällistä reviiriä josta naaras syö, tai ihmisten tapauksessa mies elättää ja ruokkii naista oman elintasonsa mukaisesti eikä minään pano-orjana tietty. 

Nykymuotoiset parisuhteet ovat perversoituneet ennemminkin naisen ilmaiseksi seksuaaliseksi hyväksikäytöksi ja vahingoittamiseksi. Miesten omistelu lapsiin on myös erittäin erikoinen perversio, jota esiintyy luonnossa vain alkeellisilla vesieläimillä, kuten kaloilla ja sammakoilla.

Naisen ei ole siis koskaan ollut tarkoituskaan tarjota miehelle yhtään mitään vaan kantaa ja hoivata tämän jälkeläisiä. Parisuhde on sinänsä aivan typerä ja turha konsepti. Kaikki muu on saatavissa muualtakin, kuin parisuhteesta, eikä miehillä ole naisille varsinaisesti mitään sellaista tarjottavaa, mitä varten parisuhde olisi välttämättömyys.

Vierailija
93/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Halusi elätiksi

Vierailija
94/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Miten paljastaa että miehellä ei ole aivoja kertomatta sitä. No sillä että matkii naisia ja yrittää olla suhteessa nainen, vaikka ei omaa naisen sukuelimistöä.

Vierailija
95/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 - 60 mies vaati, että 'naisella ei sitten saa olla omia haluja eikä omia menoja'.

Sama mies vaati, että 'elämä ei sitten saa muuttua yhtään naisen myötä'.

Vierailija
96/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies, silloin noin 50 v., sanoi: 'Osta minut'. Oli komea, mutta alkoholisoitunut.

Vierailija
97/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran saa vaatia toiselta kuin itse pystyy antamaan, mutta monet haaveilevat itseään paremmasta. 

Ehkä olisi hyvä katsoa peiliin ja etsiä omanlaistaan kumppania.

Vierailija
98/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli:

Nuori nainen laittoi: Tupakkaa et saa polttaa. Yhden kaljan saat käydä joskus ottamassa kavereitten kanssa.

Meinasin kuitata, et täh, koko kaljanko? :)

Jos hakee megaluuseria, voi saada megaluuserin, sitten on turha ihmetellä "miksi mieheni on megaluuseri"?

Vierailija
99/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se että on lista vaatimuksia henkilöille joista ei tiedä tuon taivaallista - vaikka listan laatinut ei tunne edes itseään.

Vierailija
100/488 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsinnässä tunneälykäs, itsereflektio kykyinen, empaattinen, itsensä kehittämisestä kiinnostunut rento ja huumorintajuinen miehekäs mies..."

Tämmösen otin talteen kun viimeksi tinderissä olin. Tällä saa aina kunnon huutikset aikaiseksi. Kuinka kujalla voikaan naiset olla odotuksineen..