Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta."

Eiköhän se vouhotus tule sieltä heikäpoikien suunnalta, ikä(ero) on heille elämääkin tärkeämpi fet... kriteeri. 

Vierailija
102/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä tupakoivia miehiä. Olen joskus kokeillut sellaisen suutelemista ja yrjö meinasi tulla. Vaatteetkin haisi tupakalle ja viimeiset sauhut veti juuri ennen autoon tulemista.  Auto haisi myös tupakalle. Huomasin myös, että alkoholin käyttöä ei mies hallinnut, vaan se oli humalahakuista. Jäänyt varmaan johonkin teiniasteelle.  Heivasin hänet syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma piski on tärkeintä maailmassa"- eukot.

Aivan turha miehen mennä kolmanneksi pyöräksi häiritsemään tällaista valmista suhdetta.

Vierailija
104/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta, onko seuraavassa ilmoituksessa seksiseuraa vai ei, kunhan tyyppi hyppää hänen ilmoituksensa ohi, se on se tarkoitus.

Ap kuulostaa inehmolta, joka ei myöskään tiellä ymmärrä hirvivaroitusmerkkejä, vaan luulee, että se hirvi sitten tulee tasan siinä kohdassa.

tyhmä. siinä on lisäkilpi. esim 200m, joka tarkoittaa, että se hirvi on 200m päässä merkistä

Vierailija
105/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Mistä käy ilmi, että niiden lasten pitäisi olla miehellekin prioriteetti nro 1? Tuollainen 'lapset ovat tärkeintä elämässäni' tarkoittaa sitä, että lapset ovat tärkeintä sen äidin elämässä, se kertoo hänen arvoistaan. Se kertoo siitä, että jos haluaa tuon naisen kanssa suhdetta (mitä siltä suhteelta sitten haluaakin), lapset on otettava huomioon. Nainen ei noin vain muuta miehen luokse 300 km:n päähän, koska ei olisi lasten etu muuttaa jonkin uuden äijän nurkkiin asumaan tai joutua vaihtamaan päiväkotia/koulua. Ensin voi tapailla silloin kun lapset ovat isällään. Jos suhde syvenee, lapsetkin on syytä tavata ja olla jonkinlaisessa roolissa heidän elämässään. Jos päädytään siihen asti, että mietitään yhdessä asumista, ratkaisut mietitäänkin sitten tarkkaan. Ehkä jos tuollainen lause deittiprofiilissa aiheuttaa jo ärtymystä, on parasta jättää sikseen se nainen.

Vierailija
106/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

Miksi kenenkään pitäisi painonsa perusteella hyväksyä alkoholisti tai edes kohtuukäyttäjä parisuhteeseen, jos haluaa raittiin miehen? 

Vierailija
107/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luin juuri oudon syyn lopettaaa seukkaaminen.  Jos kuullee että kumpanin viisaudenhampaat on  vedetty pois, hän ainakin haluaa lopettaa suhteen siihen.    Miksi  ihmeessä.   Onko mitään tyhmempää  koskaan kuultu. Olisko tyyppi joku  asperger  tai tms..  joku  vika " päässä". Voihan joku jättää    vaikka  uskonlahkon takia. 

Vierailija
108/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut joskus vuonna yksi ja kaksi kirjeenvaihtoilmoitus 20-vuotiaana, jossa olen siis pyytänyt ystävää kirjeenvaihtoon ja toiveiden joukossa on ollut kuitenkin sana savuton sekä ikähaarukka 16-20 vuotta.

Ulko-ovellemme tuli 3 koiran kanssa 28-vuotias tupakoiva yksinhuoltaja. Minkäs sitä charmikkuudellensa tietenkään voi.

Vierailija
109/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusyläraja 200 cm, mutta painossa vain 90 kg ja hakee silti miestä :D

Vierailija
110/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ollut joskus vuonna yksi ja kaksi kirjeenvaihtoilmoitus 20-vuotiaana, jossa olen siis pyytänyt ystävää kirjeenvaihtoon ja toiveiden joukossa on ollut kuitenkin sana savuton sekä ikähaarukka 16-20 vuotta.

Ulko-ovellemme tuli 3 koiran kanssa 28-vuotias tupakoiva yksinhuoltaja. Minkäs sitä charmikkuudellensa tietenkään voi.

Voin kuvitella tämän näyn, kolme kouluttamatonta joka suuntaan vetävää piskiä ja lihava mamma rööki suussa. Catch of the year!

Vierailija
111/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-55 naiset, jotka hakevat elämänkumppania jakamaan elämän iloja ja suruja, mutta silti miehen yläikärajaksi laitettu jotakin alle 40 v tai jopa vain 25.

Vierailija
112/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-55 naiset, jotka hakevat elämänkumppania jakamaan elämän iloja ja suruja, mutta silti miehen yläikärajaksi laitettu jotakin alle 40 v tai jopa vain 25.

Hyi hitto. Minun mies ei ole noin nuori.

Vierailija
113/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin lienee suorat varpaat.

Tuosta ikäerosta. Just tälläkin hetkellä olen korviani myöten rakastunut mieheen, joka 19 vuotta vanhempi. Mielestäni sen jälkeen kun ollaan aikuisia, ikä ei merkitse mitään. Usein olen pitänyt nelikymppisiä jo täysinä papparaisina ja sitten taas tää mun rakas, joka kohta täyttää 60, on niin timmissä kunnossa että kukaan ei kyseenalaista hänen vetovoimaansa. Varmasti parhaimman näköinen mies jonka olen koskaan nähnyt. 

Vierailija
114/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva,  kiva. Täällä saa tämän  kurjan päivän  parhaat naurut.   Koirista puheenolleen,   uudella rivitalonaapurilla on 2 koiraa.     Niitä tämä naapurin neiti vie tunnin väliajoin pissalle  ja koirat    kilpaa haukkuu  kaiken aikaa.  myös yöllä  käyvät ulkona.  En kyllä  jaksais tuollasia  koiria

Vierailija
115/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan.

Kuulun viiteryhmään. Uskossa oleminen ja eläminen on niin kokonaisvaltaista, että aniharva ei-uskova haluaa elää sellaista elämää.

Uskossa kasvaminen on kristinuskossa oleellista. Sitä tukee Sanan lukeminen ja aihealueesta keskusteleminen yhdessä kumppanin kanssa. Myös yhteinen Rukous, saarnojen/ opetusten kuunteleminen, ylistäminen yhdessä muiden kanssa on iso osa uskovan arkea.

Jos minulla olisi ei-uskova mies, eikä hän halua tehdä em. asioita kanssani, parisuhde vie minua kauemmas Jeesuksesta. Jeesus on minulle prioriteetti nro 1, ja niin sen pitäisi olla kaikille uudestisuntyneille uskoville. Jeesus sanoo "jättäkää KAIKKI MUU ja seuratkaa minua" .

Haluan parisuhteen, jossa mies lukee Raamattua ja rukoilee kanssani. Yhtälailla joku voi haluta kumppanin, jolla on sama intensiivinen harratus, esim. veneily tai eräily.

Kyse ei ole "suvaitsemattomuudesta". 

Vierailija
116/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Ukolla ehkä itsellään jotakuinkin samat tai isommat vuositulot, mutta ei kuitenkaan niin suuret että rahalla ei olisi väliä. Ei siis halunnut elätettävää eikä pudottaa omaa totuttua elämäntasoaan puolison takia. Puolisolla pitäisi siis olla vähintään kohtuu hyvät tulot tässä tapauksessa. 

Vierailija
117/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikä on vain numeroita" kirjoittaa Esko 67v ja haussa 25-40v nainen.

Vierailija
118/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituusyläraja 200 cm, mutta painossa vain 90 kg ja hakee silti miestä :D

Joku tykkää isästä, toinen pojasta. Ehkä tässä oli haussa slenderman.

Vierailija
119/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

Eiköhän tuossa moitittu sitä paasaamista ja paasaajan ennakkoasennetta miehiä kohtaan.

Vierailija
120/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 28 tai 29 vuotias, kun joku 20v jannu ehdotti tinderissä että voisin alkaa hänen sugar mamaksi. Vastasin että ei kiitos, saan tällä iällä ja naamalla vielä ihan ilmaiseksikin k*llia jos oon sitä vailla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi