Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan.
Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.
On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.
Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.
Mistä käy ilmi, että niiden lasten pitäisi olla miehellekin prioriteetti nro 1? Tuollainen 'lapset ovat tärkeintä elämässäni' tarkoittaa sitä, että lapset ovat tärkeintä sen äidin elämässä, se kertoo hänen arvoistaan. Se kertoo siitä, että jos haluaa tuon naisen kanssa suhdetta (mitä siltä suhteelta sitten haluaakin), lapset on otettava huomioon. Nainen ei noin vain muuta miehen luokse 300 km:n päähän, koska ei olisi lasten etu muuttaa jonkin uuden äijän nurkkiin asumaan tai joutua vaihtamaan päiväkotia/koulua. Ensin voi tapailla silloin kun lapset ovat isällään. Jos suhde syvenee, lapsetkin on syytä tavata ja olla jonkinlaisessa roolissa heidän elämässään. Jos päädytään siihen asti, että mietitään yhdessä asumista, ratkaisut mietitäänkin sitten tarkkaan. Ehkä jos tuollainen lause deittiprofiilissa aiheuttaa jo ärtymystä, on parasta jättää sikseen se nainen.
Eniten tuossa yhtälössä ärsyttää se, että tuollaiset naiset hakee mukamas vakavaa parisuhdetta, vaikka heidän elämäntilanteensa on sellainen etteivät he realistisesti pysty uudelle kumppanille tarjoamaan sitä mitä oikeasti vakava parisuhde vaatii, kuten jo tuossa eräässä aiemmassa viestissä tuli ilmi. Tuosta juuri tulee se fiilis, että yrittävät maksimoida oman hyötynsä, mutta heillä itsellä on tarjota kuvainnollisesti vastineeksi lämmitettyä haaleaa eilispäivän keittoa. Tuollaisille naisille sopii kevyt tapailu ja se on ihan ok, mutta he haluavat enemmän, vaikka eivät pysty tarjoamaan vastinetta.
Kyllä tällaisia on miehissäkin paljon. Toivotaan sitä ja tätä, mitta mitään tarjottavaa ei suhteelle ole. Näitä on kuule paljon keski-ikäisissä eronneissa varsinkin. Sekä miehissä että naisissa. Ei ole sukupuolikysymys tämä.
Ei ole sukupuolikysymys, vaan asia on se, että naiset helposti esittävät paljon vaatimuksia ja samalla ovat sokeita tarjoomansa kapeudelle.
Miehet voivat olla profiileissaan dorkia, mutta tätä vinoumaa he eivät niinkään tarjoile.
Niinhän sinä kuvittelet. Tämä ketju ja palsta on kertonut muuta.
Yks mies vaati, että viesteihin pitää vastata 24h sisällä. No tämä vaadehan ei koskenut herraa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naisten treffi-ilmoitukset ovat monesti aggressiivisia. Ilmeisesti törkypostia valitettavasti miehiltä riittää, ja näkyy sitä kautta omassa ilmoituksessa. Jokseenkin ilmoituksiin vastaaminen tuntuu jo lähtökohtaisesti ns. ikävältä. Sitten tietysti löytyy näitä listaajia ja sitä ja tätä vaateita. Sehän on toki jokaisen subjektiivinen oikeus hakea mitä haluaa. Avoimin mielin aina parempi, tahtotila täytyy olla - mutta ehkä ilman mietittyjä ennakkoasenteita.
Totta kai kai ja siitä huolimatta miesten yhteydenotot ovat asiattomia, vaativia, pervoja, jne. Jos olet heille kiva vedät puoleesi kaikenlaisia häirikköjä.
Juuri taisi pauliina laitinenkin tehdä tiktokkia aiheesta, että kauniin naisen tärkein ominaisuus on RAJAT. Miehet eivät tätä tietysti tajua kun kukaan ei yritä r aiskata teitä 24/7, mutta kannattaisi varmaan muutenkin kehittää vähän empatiakykyä jos aikoo jotain ihmissuhdetta harrastaa.
Nyt tuli taas timanttista tekstiä ja muutan sitä vähän tähän: naisen tärkein ominaisuus on RAJAT. Miehet eivät tätä tajua, koska heillä ei ole kaikenmaailman hyypiöt, pervot ja muut yrittäjät perässä 24/7. Empatia ois kiva.
Tuossa tekstissä ei ollut kyllä vähääkään timanttia, yhtäkään naista ei yritä 24/7 joku rais.kata. Tuo kertoo juurikin siitä mitä olen usein sanonut ja jonka huomaa tuolla deittiäpeissä. Nainen on miehelle aina lähtökohtaisesti 10 nainen kunnes toisin mainitaan ja toisinpäin mies naiselle aina pyöreä nolla (tuo 24/7) vaikkei todellisuudessa sitä olekkaan. Kyllä meillä miehilläkin on rajat ja väitän että on yksi tärkeimmistä asioista miksi löydän seurani todella helposti. Puhuttiin eilen viimeksi parin mätsin kanssa siitä että minulle on yksi tärkeimmistä asioista se että nainen on vahva ja omaa miestä kohtaan selkeitä kriteereitä ja sama toisinpäin on se nimenomaan niitä RAJOJA ja nehän kertovat juurikin siitä niinkuin yhdessä todettiin että pahinta olisi joutua olemaan jonkun sellainen tyytymiskumppani. Sitten kun nämä rajat ovat niin onhan minullakin niitä perässä olevia naisia jotka eivät täytä rajojeni vaatimuksia, on useita yli kuukausi sitten tulleita Whatsapp viestejä joita en ole edes avannut koska olen todennut että ne naiset eivät ole sitä mitä haluan tai eivät osaa käyttäytyä. He olisivat niitä naisia joille varmasti kaikki miehet kelpaa. Mutta koska se 24/7 niin eihän naisille käy ajatusmalli että miehellä on rajat.
Sinulla tämä sama höpinä vähän joka ketjussa. Incelin voimaantumisfantasia. Voisi mennä piirtelemään niitä rajojasi vaikka hiekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua.
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna.
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena.
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin.
Ymmärrän heitäkin täysin,
Ja tässä toinen voimaantumista yrittävä inceli. Fantasia se on tämäkin.
Tilastollisesti kaiken ikäisille naisille on aika tärkeää pieni ikäero. Pieni ikäero myös on suhteellisen hyvä ennuste sille, että suhde voi toimia. Toisin päinkin toki voi, mutta isompi ikäero ennustaa varsin luotettavasti, ettei toimi.
Miksi? Ei mitään käsitystä, mutta tuollainen on tilastoista ja kyselyistä ja tutkimuksista kaiveltu. En muista, moneenko vuoteen tuossa tulkinnassa rajan osalta puhuttiin, mutta se oli yllättävän pieni. En pahasti muista pieleen, jos se olisi aikuisen ikäisillä alle plus-miinus 5 vuotta. Nuoremmilla vielä pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.
Minun eläkkeeni on yli 50000€ vuodessa. Saisiko sillä miehen?
T. Yli 70 vuotias mummo
Eli mitä todennäköisimmin onnistuit naimaan joskus hyvätuloisen miehen ja nyt patsastelet vauva-palstalla anteliaalla leskeneläkkeelläsi. noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.
Mies haluaa itseään + 10 vuotta nuoremman naisen.
Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???
No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen.
Miehen paras ikä!6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.
Voisko joku kertoa miksi tätä on alapeukutettu?
Mammat kokee tuon uhkana.
Miten on kenellekään naiselle uhka, jos joku random nainen haluaa vanhemman miehen? Jos nainen ei ole sinkku, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos nainen taasen on sinkku ja haku päällä, on hänellä vähemmän kilpailua. Niin, että miten?
Miehet ei ymmärrä, että ei aikuisia naisia kiinnosta paskan vertaa muiden naisten kiinnostukset miesten suhteen. Mitä helkutin merkitystä olisi mulle jonkun randomin naisen kiinnostuksen kohteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua.
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna.
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena.
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin.
Ymmärrän heitäkin täysin,Ja tässä toinen voimaantumista yrittävä inceli. Fantasia se on tämäkin.
En nyt jaksa etsiä millä sivulla tuo lainaamasi kommentti on joten vastaan nyt tähän.
Melkoisen harhainen on 50v ihminen, jos kuvittelee näyttävänsä 30-vuotiaalta. Lisäksi säälittävää, että pitää jotenkin meriittinä sitä, että tuon ikäisenä deittailee paljon nuorempia. Tuon ikäisenä ollaan yleensä vakiintuneessa parisuhteessa eikä deittailla useita ihmisiä. Tuo kertoo vain siitä, että kyseinen ihminen ei ole kelvannut kunnolliseen parisuhteeseen tai hän itse ei osaa olla aikuinen. Ei ole mitään hienoa olla vielä 50-vuotiaana keskenkasvuinen kakara. No trollihan tuo tolvana on.
Olen mäkin 46v sinkkunainen, mutta en deittaile. Ei kiinnosta. Olen ollut naimisissa ja vaikean avioeron jälkeen on mennyt usko rakkauteen ja parisuhteeseen. Mulle riittää seksisuhde yhteen mieheen. Parisuhteeseen en ehkä enää koskaan ole valmis. Se on nähty miten miehet saattaa naisia kohdella. Ei, en ollut yhdessä jännämiehen kanssa, sellaisia en kelpuuta parisuhteeseen. Kyllä ne kiltit tavallisetkin miehet osaa olla mulkkuja kuten sillä tavalla, että pidetään mykkäkoulua eikä kerrota toiselle kasvotusten, että hain avioeroa.
Kyllä mielenterveyden pitää olla kunnossa. Jo ekoilla treffeillä ruokapaikka soitti poliisit kun treffinainen alkoi sekoileen. Ei tullut toisia treffejä vaikka pyysi.
Kunhan tullaan juttuun ja menee sujuvasti. Siitä sitten edetään.
"Minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneeet.." tai tämän joku variantti.
Nii-in, ehkä olisi kannattanut aiemmin valita se intellektuelli ja kunnollinen mies sen ryyppäävän jännämiehen sijaan.
Pitkän ja tiukan ehtolistan esittäminen on red flag. Tuollaisten ihmisten kanssa on aika vaikeaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta vaatimus, että hyvin menestynyt, mieluummin yrittäjä. Treffeille tuli "yrittäjänainen", eli suoraan navetalta lehmänpaskalle löyhkäävä maatalouslomittaja. Rumakin kuin petolinnun perse.
No mutta sittenhän te olisitte voineet olla kuin kaksi marjaa.
Rumalla oikein kunnolla tunteisiin ja 147 rumilusta peukuttaa päälle. Jotain naistenlogiikkaa se tämäkin?
Joku puhui luonnonlajeista, että on vain luonnollista, että mies on 30 vuotta naista vanhempi (ei ole totta), ja samaan aikaan vielä sanoo, että nuoret naiset tyrkyttää itseään miehille! Tämäkään ei ole luonnonlaki! Kaikkihan sen tietää, että urokset kaikissa nisäkäslajeissa on niitä, jotka jahtaavat naisia, ei ikinä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Joku puhui luonnonlajeista, että on vain luonnollista, että mies on 30 vuotta naista vanhempi (ei ole totta), ja samaan aikaan vielä sanoo, että nuoret naiset tyrkyttää itseään miehille! Tämäkään ei ole luonnonlaki! Kaikkihan sen tietää, että urokset kaikissa nisäkäslajeissa on niitä, jotka jahtaavat naisia, ei ikinä toisinpäin.
Oikeasti, kuinka moni nainen ottaa tosissaan pariutumiskumppanina 30 vuotta vanhemman miehen? Miksi 20-30 vuotta vanhempi mies ajattelee edes nuoren naisen pitävän häntä muuna kuin isällisenä hahmona? Miten tämä suhde voisi olla mitenkään tasa-arvoinen? Okei, poikkeuksiaon aina, mutta tämä ei toimi todennäköisesti kovinkaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielenterveyden pitää olla kunnossa. Jo ekoilla treffeillä ruokapaikka soitti poliisit kun treffinainen alkoi sekoileen. Ei tullut toisia treffejä vaikka pyysi.
Tässä oli tarkoitus puhua huvittavimmista deitti-ilmoituksista vaatimuksineen. Ei treffeistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.
Minun eläkkeeni on yli 50000€ vuodessa. Saisiko sillä miehen?
T. Yli 70 vuotias mummo
Eli mitä todennäköisimmin onnistuit naimaan joskus hyvätuloisen miehen ja nyt patsastelet vauva-palstalla anteliaalla leskeneläkkeelläsi. noloa.
Noloa on se että pidät miestä hyvätuloisena. Keppikerjäläisen puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle.
Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.
Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla.
Uskomatonta.
En tarvitse ketään mutta olen silti täällä. Toki on selvää että minä haluan mutta minun ehdoilla. Tottakai sellainen sinulle järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki pelastajat ole hyvännäköisiä. Ei pelastuslaitokselle mallikoulusta valita.
Enemmän se on kyse heidän luonteestaan. Voisi kuvitella, että he ovat empaattisia ja turvallisia miehiä.
Eipä ole. Mut on heillä hyvä kunto.
Ei ole sukupuolikysymys, vaan asia on se, että naiset helposti esittävät paljon vaatimuksia ja samalla ovat sokeita tarjoomansa kapeudelle.
Miehet voivat olla profiileissaan dorkia, mutta tätä vinoumaa he eivät niinkään tarjoile.