Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (456)

Vierailija
341/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä huumorintajuinen ja välittävä mies" 

Ja ainoa kuva on, jossa suupielet on nurinpäin oikein tiukasti. Hämmentää.

Joo tämä. Promptissa joku että naisen pitää hymyillä paljon ja omissa kuvissa ei yhtäkään hymyä :D

Vierailija
342/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Etsitään omilla aivoillaan ajattelevaa* Tuo on tullut vastaan melko usein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten koko deittailu edes toimii? Ihmisillä joihin olen ihastunut on usein ollut ominaisuuksia, joita en todellakaan olisi valinnut, mutta se jokin on toiminut. Kuulostaa inhorealistiselta marketilta/huutokaupalta koko tinder.

Eihän se toimikaan. Tai sanotaan nyt näin että se toimii vain niillä joilla on oikeasti varaa hemmotella naista. Nämä miehet jotka ovat tottuneet pahoinpitelemään/riistämään/r aiskaamaan naista eikä muita oppeja ole saatu eivät saa deiteiltä mitään, eivätkä edes niitä deittejä.

Vierailija
344/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suurimmista red flageistä mitä olemme ystävieni kanssa nähnyt noissa treffipalveluissa oli se kun ihan tavallinen mies vaati että naisen pitää olla terve mieleltään, normaalipainoinen ja lapseton

Vierailija
345/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Joissakin kulttuureissa ihan normaalia ja tavallista. Paksu lompakko tai yhteiskunnallinen asema  usein aika vahva syy suhteelle. Onhan näitä naisia täällkin. Pyritään hankkiutumaan raskaaksi ja/tai naimisiin ja sitten vaan rahastamaan. Väistämättä tulee mieleen muutama julkisuudessakin oleva tapaus.

Alapeukuista päätellen aika moni köyhä mies päivystää vauvalla alapeukuttamassa miehen elatusvelvollisuutta, joka on universaali :D

Vierailija
346/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen 40 v mies hakee aktiivista aktiseuraa 25v-35v naisesta.

Vierailija
347/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua. 
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna. 
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena. 
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin. 
Ymmärrän heitäkin täysin,

Afrikan molotusta, että parisuhde ja siihen liittyvät rituaalisit olisivat teatteria. Apinakin osaa tulla ja siittää. Miksi kukaan nainen haluaisi pariutua apinan kanssa.

Vierailija
348/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Etsitään omilla aivoillaan ajattelevaa* Tuo on tullut vastaan melko usein. 

Eli ei uskota tieteeseen, vältellään "valtamediaa" ja omaksutaan mielipiteet öyhöttäjiltä.

Vierailija
349/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Joissakin kulttuureissa ihan normaalia ja tavallista. Paksu lompakko tai yhteiskunnallinen asema  usein aika vahva syy suhteelle. Onhan näitä naisia täällkin. Pyritään hankkiutumaan raskaaksi ja/tai naimisiin ja sitten vaan rahastamaan. Väistämättä tulee mieleen muutama julkisuudessakin oleva tapaus.

Alapeukuista päätellen aika moni köyhä mies päivystää vauvalla alapeukuttamassa miehen elatusvelvollisuutta, joka on universaali :D

Tervetuloa vuoteen 2026. Vuosi 1956 meni jo aikoja sitten. 

Vierailija
350/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä huumorintajuinen ja välittävä mies" 

Ja ainoa kuva on, jossa suupielet on nurinpäin oikein tiukasti. Hämmentää.

Nuo ovat niitä juttuja, jotka on helppo sanoa, mutta vain teoilla on merkitystä. Näytä, älä kerro sopii ohjeeksi tähänkin. Huumorintajua on monenlaista eli olisi järkevämpää näyttää millaisesta huumorista pitää. Välittäminen voi tulla deitti-ilmoituksessa esiin kuvissa ja rivien välistä jos on tullakseen. Esimerkiksi jos aggressiiviseen sävyyn ensin listaa ihannekumppanin kriteerejä tai haukkuu muita ihmisiä, ei ole kovin uskottavaa samaan hengenvetoon väittää olevansa välittävä mies.

Vierailija
351/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs suurimmista red flageistä mitä olemme ystävieni kanssa nähnyt noissa treffipalveluissa oli se kun ihan tavallinen mies vaati että naisen pitää olla terve mieleltään, normaalipainoinen ja lapseton

Mistä noiden vaatimusten tai toiveiden esittäminen on varoitusmerkki?

Vierailija
352/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua. 
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna. 
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena. 
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin. 
Ymmärrän heitäkin täysin,

Sinä et deittaile muuta kuin maksullisia ja omaa nyrkkiäsi ja sen määrää luonnonlait. 

Vierailija
353/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras strategia on ilmoituksessa kertoa itsestään ja sitten omien kriteerien perusteella valikoida profiilit, joille laittaa tykkäyksen. Mitä muut tekevät tiedolla mun kriteereistä? 

Vierailija
354/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Mistä käy ilmi, että niiden lasten pitäisi olla miehellekin prioriteetti nro 1? Tuollainen 'lapset ovat tärkeintä elämässäni' tarkoittaa sitä, että lapset ovat tärkeintä sen äidin elämässä, se kertoo hänen arvoistaan. Se kertoo siitä, että jos haluaa tuon naisen kanssa suhdetta (mitä siltä suhteelta sitten haluaakin), lapset on otettava huomioon. Nainen ei noin vain muuta miehen luokse 300 km:n päähän, koska ei olisi lasten etu muuttaa jonkin uuden äijän nurkkiin asumaan tai joutua vaihtamaan päiväkotia/koulua. Ensin voi tapailla silloin kun lapset ovat isällään. Jos suhde syvenee, lapsetkin on syytä tavata ja olla jonkinlaisessa roolissa heidän elämässään. Jos päädytään siihen asti, että mietitään yhdessä asumista, ratkaisut mietitäänkin sitten tarkkaan. Ehkä jos tuollainen lause deittiprofiilissa aiheuttaa jo ärtymystä, on parasta jättää sikseen se nainen.

Eniten tuossa yhtälössä ärsyttää se, että tuollaiset naiset hakee mukamas vakavaa parisuhdetta, vaikka heidän elämäntilanteensa on sellainen etteivät he realistisesti pysty uudelle kumppanille tarjoamaan sitä mitä oikeasti vakava parisuhde vaatii, kuten jo tuossa eräässä aiemmassa viestissä tuli ilmi. Tuosta juuri tulee se fiilis, että yrittävät maksimoida oman hyötynsä, mutta heillä itsellä on tarjota kuvainnollisesti vastineeksi lämmitettyä haaleaa eilispäivän keittoa. Tuollaisille naisille sopii kevyt tapailu ja se on ihan ok, mutta he haluavat enemmän, vaikka eivät pysty tarjoamaan vastinetta.

Vierailija
355/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin tämä Amerikoista omaksuttu kuvitelma gold diggereistä on naurettava Suomeen sovellettuna 🤡

Täällä ensinkin naiset ovat olleet jo työelämässä sankoin joukoin jo 70 vuoden ajan ja tuollaista läppää heitetään. Lisäksi nykyään naisten koulutustaso on usein jo miehiä korkeampi ja naiset tienaavat siinä missä miehetkin, joskus jopa enemmän. Varsinaisia miljoonäärimiehiä Suomessa on häviävän vähän, joten eipä siinä ole saalista, vaikka vain 1 % Suomen naisista rupeaisi gold diggeriksi. 

Lisäksi fakta on ikävä kyllä se, että miehet ovat se osapuoli, joka valtaosin on pyrkinyt välttelemään omien lastensa elatusta saati hoitoa ja kasvatusta. Ennen DNA-testejä se oli helppoa, kielsi vaan olevansa isä. Tänäänkin vielä eron sattuessa yksinhuoltajaksi jäävä on suurella varmuudella se äiti eli 82-87 % yh-vanhemmista on naisia. Myös eronneet isät saattavat jättää lastensa elatusmaksut maksamatta, ovat pakoilleet vastuuta jäämällä työttömiksi ja asunnottomiksi (asuvat toki jonkun naisen luona salaa) ja valtio on joutunut jopa jäljittämään näitä ryökäleitä ja perimään takaisin Kelan lapsen elatukseen isän puolesta maksamiaan rahoja. Tätä rästissä olevaa elatusrahaa on  yli 200 miljoonaa euroa.

Enpä suomalaisena miehenä uskaltaisi olla kovinkaan pollea näiden faktojen valossa ja syyllistää naisia miesten taloudellisesta hyödyntämisestä. Hyvin yleistähän on parisuhteissakin se, että jos mies on työtön tai opiskelee, työssäkäyvä vaimo elättää häntä. Mutta kun mies siirtyy työelämään, ja nainen jää kodinhoidon tuelle hoitamaan yhteistä lasta, mies alkaa syyllistää naista "siivellä eläjäksi" vaikka a) lapsi on yhteinen ja b) nainen on tukennut taloudellisesti miestä pääsemään työelämään ja c) edelleen nainen tekee enemmän ilmaista lastenhoito-, kodinhoito-, vanhustenhoito-, sairaanhoito- ja metatyötä, joka itse asiassa on kaiken arkielämän ja työelämän perusta. Sitten vielä netissä jotkut miehet kehtaavat lässyttää kaikenlaista typerää "lompakkoloisista".

Tälläinen epäreiluus todella sapettaa naisia. 

Vierailija
356/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 28 tai 29 vuotias, kun joku 20v jannu ehdotti tinderissä että voisin alkaa hänen sugar mamaksi. Vastasin että ei kiitos, saan tällä iällä ja naamalla vielä ihan ilmaiseksikin k*llia jos oon sitä vailla

Tää oikeesti nauratti. :D Ei ehkä jannu tajunnut että ton ikäsenä jos haluaa jotain sugarmamaa niin ois syytä laittaa ikään ~20 vuotta lisää niin sieltä ehkä vois löytyä niitä joille kelpaa poika leluksi, mut kummasti ei taitais siinä vaiheessa enää sitä nuorta kollia kiinnostaakkaan. xD

Vierailija
357/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etsinnässä tunneälykäs, itsereflektio kykyinen, empaattinen, itsensä kehittämisestä kiinnostunut rento ja huumorintajuinen miehekäs mies..."

Tämmösen otin talteen kun viimeksi tinderissä olin. Tällä saa aina kunnon huutikset aikaiseksi. Kuinka kujalla voikaan naiset olla odotuksineen..

Tämä kiteyttää sen, miksi olet tinderissä 😆

Em. odotukset täyttävät miehet eivät ole tinderissä.

Itsekään en ole ollut koskaan, koska olen ollut naimisissa 20 vuotta, miehen kanssa, joka täyttää em. odotukset.

Vierailija
358/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oo paljoakaan edes lukenut tätä ketjua, mutta kovasti nousee esiin se ällötys tai pelko, että joutuu (miehen) seksipalvelijaksi.

No mikäs pelko toi on, parisuhteen myötä päästä seksielämään kiinni?

Mikä suhtautuminen toi on? Vauva-palstalle hakeutuu seksistä erkaantuneet ulisemaan?

Seksi on kivaa ja kaunista ja se on olennainen osa parisuhdetta.

Vierailija
359/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Etsinnässä tunneälykäs, itsereflektio kykyinen, empaattinen, itsensä kehittämisestä kiinnostunut rento ja huumorintajuinen miehekäs mies..."

Tämmösen otin talteen kun viimeksi tinderissä olin. Tällä saa aina kunnon huutikset aikaiseksi. Kuinka kujalla voikaan naiset olla odotuksineen..

Tämä kiteyttää sen, miksi olet tinderissä 😆

Em. odotukset täyttävät miehet eivät ole tinderissä.

Itsekään en ole ollut koskaan, koska olen ollut naimisissa 20 vuotta, miehen kanssa, joka täyttää em. odotukset.

Täytän kriteerit.

Liikuntaa läpi elämän, kriisi pari ja kelaterapiat päälle.

Tinder-profiilini erottuu, koska siinä on kuvia, joissa hymyilen.

En oikein tiedä mitä sanoa. Kriteerit ovat hyviä eikä niitä ole miehen mahdotonta täyttää, ei ainakaan sellaisen, joka on valmis myöntämään keskeneräisyytensä ja jopa tekeekin sille jotain.

360/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Mistä käy ilmi, että niiden lasten pitäisi olla miehellekin prioriteetti nro 1? Tuollainen 'lapset ovat tärkeintä elämässäni' tarkoittaa sitä, että lapset ovat tärkeintä sen äidin elämässä, se kertoo hänen arvoistaan. Se kertoo siitä, että jos haluaa tuon naisen kanssa suhdetta (mitä siltä suhteelta sitten haluaakin), lapset on otettava huomioon. Nainen ei noin vain muuta miehen luokse 300 km:n päähän, koska ei olisi lasten etu muuttaa jonkin uuden äijän nurkkiin asumaan tai joutua vaihtamaan päiväkotia/koulua. Ensin voi tapailla silloin kun lapset ovat isällään. Jos suhde syvenee, lapsetkin on syytä tavata ja olla jonkinlaisessa roolissa heidän elämässään. Jos päädytään siihen asti, että mietitään yhdessä asumista, ratkaisut mietitäänkin sitten tarkkaan. Ehkä jos tuollainen lause deittiprofiilissa aiheuttaa jo ärtymystä, on parasta jättää sikseen se nainen.

Eniten tuossa yhtälössä ärsyttää se, että tuollaiset naiset hakee mukamas vakavaa parisuhdetta, vaikka heidän elämäntilanteensa on sellainen etteivät he realistisesti pysty uudelle kumppanille tarjoamaan sitä mitä oikeasti vakava parisuhde vaatii, kuten jo tuossa eräässä aiemmassa viestissä tuli ilmi. Tuosta juuri tulee se fiilis, että yrittävät maksimoida oman hyötynsä, mutta heillä itsellä on tarjota kuvainnollisesti vastineeksi lämmitettyä haaleaa eilispäivän keittoa. Tuollaisille naisille sopii kevyt tapailu ja se on ihan ok, mutta he haluavat enemmän, vaikka eivät pysty tarjoamaan vastinetta.

Kyllä tällaisia on miehissäkin paljon. Toivotaan sitä ja tätä, mitta mitään tarjottavaa ei suhteelle ole. Näitä on kuule paljon keski-ikäisissä eronneissa varsinkin. Sekä miehissä että naisissa. Ei ole sukupuolikysymys tämä. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme