Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (456)

Vierailija
321/456 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten röyhkeät vaatimukset deitti-ilmoituksissa suistavat kiihtyvällä vauhdilla yksinäisiä, kilttejä ja kunnollisia miehiä rakkaudettomuuden helvettiin. Eipä paljoa huvita elää tai käydä töissä kun Tinderissä ei kenellekään kelpaa. Baarissa ei tule yksikään nainen juttelemaan ja tarjoutumaan rakastamaan kunnollista miestä kuntoon.. 

Kohtalo on julma kun tälläisillä geeneillä siunasi. Feminismi on pilannut maailman.

Yhhyhyhyy, miksi ei naiset halua miestä jonka mielestä heidän pitäisi suostua orjaksi ja äidiksi kaikille ällöillekin tyypeille? :'( Naisten vika!

Vierailija
322/456 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten profiileissa Tinderissä:

- olethan 184 - 192 cm pitkä 

- olet vesimies 

- onhan sulla varaa sijoittaa parisuhteeseen

- etsin hyväntuoksuista miestä

- sulla on Volvo

- sijoita 150000€ mun hevostalliin 

- Ilmaisversio käytössä!

- En näe tykkäyksiä, laita viesti!

- lukeeko näitä kukaan?

- en tiedä mitä etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/456 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen seksin etsijät, menisivät vaan maksulliselle suoraan.

Vierailija
324/456 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minua kiinnosta miehenä panostaa yhtään sekuntia toisten miesten lapsiin tai naiseen, joka laittaa toisen miehen lapset itseni edelle."

Tässä vähän ihmettelen lähinnä sitä, että entä jos se nainen, jonka kanssa pariutuisit, oikeasti laittaisi sinut noiden toisen miehen lasten edelle. Eikö sinua yhtään häiritsisi, että äiti on valmis siirtämään omat lapsensa tärkeysjärjestyksessä alemmaksi? Eikö tästä tulisi yhtään olo, että mitkä ovat tämän ihmisen arvot? Miten sitä uskaltaisi tehdä yhteisiä lapsia tämän ihmisen kanssa, jos lapset on niin helppo siirtää sivuun? Ja kyllä, tämä toimii myös miesten kanssa. On todella epäviehättävää katsella miestä, jolle omat lapset eivät ole ykkönen.

Ymmärrän kyllä, että joku ei halua olla varaisä ja haluaa pariutua lapsettoman kanssa ja ehkä hankkia yhteisen ydinperheen, se on täysin sallittua ja ok. Ei todellakaan tarvitse panostaa toisten lapsiin, jos ei halua. Mutta sitä en oikein ymmärrä, että olisi valmis pariutumaan toisen kanssa edellisistä lapsista huolimatta eikä siitä heräisi mitään outoja fiiliksiä, jos toinen sanoisi, että totta kai laitan sinut ensimmäiseksi, viis näistä omista lapsistani.

Kuulostaa valitettavasti vähän itsekeskeiseltä. Että kunhan itse saan mitä haluan, niin mitä väliä millään muulla. 

En tiedä onko sillä mielipiteen kannalta mitään väliä, mutta olen lapseton aseksuaali/aromantikko sinkkuvela, joten ei ole omaa lehmää ojassa, kunhan yleisesti vaan mietin ihmisten käytöstä.

Vierailija
325/456 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin huvitti sellaiset tosi tarkat kriteerit ja aattelin että yksin taidat jäädä. Nyt vanhempana olen huomannut, että olen mieluummin yksin kuin väkisellä yritän jonkun kans, joten itselläkin kriteerit tarkentuneet. Ei haittaa vaikken löydä ketään.

Vierailija
326/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä usein: "omillaan päirjäävä" tai "pärjäät omillasi, No ei se mieskään pärjää omillaan jos tarvitsee naisen hyvänolontuojaksi elämäänsä, tai suoraan sanottuna "seksipalveluiden tarjoajaksi".Silloinhan itsekään hän ei pärjää omillaan yksin, eikö? On riippuvainen naisista. 

Vierailija
327/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Just näin. Sitten jos miehelläkin on omia lapsia jonkun muun kanssa, ja hän vastaavasti kertoo, että hänellekin omat lapset ovat tärkeintä maailmassa. Se ei näille naisille sitten enää olekaan ok. Eli sama ei toimikaan toisin päin. 

Vierailija
328/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että naisten treffi-ilmoitukset ovat monesti aggressiivisia. Ilmeisesti törkypostia valitettavasti miehiltä riittää, ja näkyy sitä kautta omassa ilmoituksessa. Jokseenkin ilmoituksiin vastaaminen tuntuu jo lähtökohtaisesti ns. ikävältä. Sitten tietysti löytyy näitä listaajia ja sitä ja tätä vaateita. Sehän on toki jokaisen subjektiivinen oikeus hakea mitä haluaa. Avoimin mielin aina parempi, tahtotila täytyy olla - mutta ehkä ilman mietittyjä ennakkoasenteita.

Totta kai kai ja siitä huolimatta miesten yhteydenotot ovat asiattomia, vaativia, pervoja, jne. Jos olet heille kiva vedät puoleesi kaikenlaisia häirikköjä. 

Juuri taisi pauliina laitinenkin tehdä tiktokkia aiheesta, että kauniin naisen tärkein ominaisuus on RAJAT. Miehet eivät tätä tietysti tajua kun kukaan ei yritä r aiskata teitä 24/7, mutta kannattaisi varmaan muutenkin kehittää vähän empatiakykyä jos aikoo jotain ihmissuhdetta harrastaa.

Nyt tuli taas timanttista tekstiä ja muutan sitä vähän tähän: naisen tärkein ominaisuus on RAJAT. Miehet eivät tätä tajua, koska heillä ei ole kaikenmaailman hyypiöt, pervot ja muut yrittäjät perässä 24/7. Empatia ois kiva.

Tuossa tekstissä ei ollut kyllä vähääkään timanttia, yhtäkään naista ei yritä 24/7 joku rais.kata. Tuo kertoo juurikin siitä mitä olen usein sanonut ja jonka huomaa tuolla deittiäpeissä. Nainen on miehelle aina lähtökohtaisesti 10 nainen kunnes toisin mainitaan ja toisinpäin mies naiselle aina pyöreä nolla (tuo 24/7) vaikkei todellisuudessa sitä olekkaan. Kyllä meillä miehilläkin on rajat ja väitän että on yksi tärkeimmistä asioista miksi löydän seurani todella helposti. Puhuttiin eilen viimeksi parin mätsin kanssa siitä että minulle on yksi tärkeimmistä asioista se että nainen on vahva ja omaa miestä kohtaan selkeitä kriteereitä ja sama toisinpäin on se nimenomaan niitä RAJOJA ja nehän kertovat juurikin siitä niinkuin yhdessä todettiin että pahinta olisi joutua olemaan jonkun sellainen tyytymiskumppani. Sitten kun nämä rajat ovat niin onhan minullakin niitä perässä olevia naisia jotka eivät täytä rajojeni vaatimuksia, on useita yli kuukausi sitten tulleita Whatsapp viestejä joita en ole edes avannut koska olen todennut että ne naiset eivät ole sitä mitä haluan tai eivät osaa käyttäytyä. He olisivat niitä naisia joille varmasti kaikki miehet kelpaa. Mutta koska se 24/7 niin eihän naisille käy ajatusmalli että miehellä on rajat. 

Et selvästikään ymmärrä, mistä puhut. Rajat määrittävät sen, miten sallii itseään kohdeltavan ja millainen toiminta toiselta on vielä hyväksyttävää. Kun raja rikotaan, silloin henkilö itse ottaa rikkomisen puheeksi, lopettaa ihmissuhteen tai mitä nyt tekeekin. Kriteerit, toiveet tai vaatimukset taas kohdistuvat toisiin ihmisiin ja heiltä toivottuihin ominaisuuksiin, vuorovaikutukseen ja käytökseen. Jokaisella ihmisellä on oikeus itse määrittää rajansa, mutta ei oikeutta vaatia toiselta tietynlaisia ominaisuuksia tai toimintaa eikä kenenkään tarvitse mukautua toisen kriteereihin.

Vierailija
329/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti palstoilla on naisia, jotka luulevat olevansa kuin ostoksilla ja voivansa ottaa minkä miehen tahansa kuin jostain kaupan parfyymihyllystä. Aivan uskomatonta.

Eli siis yhtäältä naisille ei kelpaa kukaan, mutta toisaalta ottavat minkä tahansa miehen? Ok!

Vierailija
330/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsellä oli profiilissa tieto, että velana (vapaaehtoisesti lapsettomana) kiinnostaa vain lapsettomat miehet. Selvällä suomenkielellä siis sanottuna. Ei ollu yks eikä kaks "lapsellista", jotka tuli viesteilemään, että heillä on lapsia ja so what? Yksi jopa alkoi kiukutella kun sanoin, että meillä on erilaiset toiveet kumppanille. Että voi ja ah kun joutuu kokemaan syyllisyyttä siitä, että on lapsia hankkinut (??). 

Eikö se velana olo tarkoita ettei halua (synnyttää) omia lapsia? Miten ne miehen lapset liittyy asiaan? Vai tarkoittaako vela lapsivihaajaa?

Vapaaehtoiseen lapsettomuuteen voi olla monta syytä. Ei halua lapsiperhe-elämää, ei halua lisääntyä, ei halua olla vanhempi jne. Lasten vihaaminen on konseptina mulle outo, vaikka olen vapaaehtoisesti lapseton. Mun syyt liittyvät siihen, että en näe itseäni vanhempana enkä halua lisääntyä, mutta elän nyt onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, jolla on lapsi ja rakastan lasta. Deittiprofiilissa luki, että minulla ei ole lapsia, mutta miehellä voi olla ja laitoin tekstin nimenomaan siksi, että oma vapaaehtoinen lapsettomuus ei vielä tarkoita, että ei haluaisi olla parisuhteessa lapsia hankkineen ihmisen kanssa.

Vierailija
331/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten röyhkeät vaatimukset deitti-ilmoituksissa suistavat kiihtyvällä vauhdilla yksinäisiä, kilttejä ja kunnollisia miehiä rakkaudettomuuden helvettiin. Eipä paljoa huvita elää tai käydä töissä kun Tinderissä ei kenellekään kelpaa. Baarissa ei tule yksikään nainen juttelemaan ja tarjoutumaan rakastamaan kunnollista miestä kuntoon.. 

Kohtalo on julma kun tälläisillä geeneillä siunasi. Feminismi on pilannut maailman.

Tuo viesti on provo, mutta vastaan silti. Mulle on jättimäinen punainen lippu, jos miehen ainoa syy olemassaololle ja normaaleille aikuisten ihmisten tekemisille on parisuhteen löytyminen. Nuo miehet ovat niitä, joilla ei ole sosiaalisia suhteita parisuhteen ulkopuolella, eivät ole itsenäistyneet ja jotka ripustavat onnensa ja hyvinvointinsa naisen varaan. Nimenomaan naisen, ei kumppanin. Ei ole paljoa väliä, millainen nainen on tai millainen parisuhde on, kunhan on joku.

Vierailija
332/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Minun eläkkeeni on yli 50000€ vuodessa. Saisiko sillä miehen? 

T. Yli 70 vuotias mummo

Vierailija
333/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitti palstoilla on naisia, jotka luulevat olevansa kuin ostoksilla ja voivansa ottaa minkä miehen tahansa kuin jostain kaupan parfyymihyllystä. Aivan uskomatonta.

Eli siis yhtäältä naisille ei kelpaa kukaan, mutta toisaalta ottavat minkä tahansa miehen? Ok!

No kun nainen ei ota ketä tahansa miestä! Naisilla on yksinkertaisesti vara valita! Harmittaako?

Vierailija
334/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nainen ei ota ketä tahansa miestä! Naisilla on yksinkertaisesti vara valita! Harmittaako?

Jokaisella on vara valita, jos vaan ymmärtää, että ketään ei ole pakko ottaa ja yksinkin voi olla. Kun tämän käsittää, rima on korkealla, mutta se ei ole iso ongelma, koska mieluummin on sinkku kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
335/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua. 
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna. 
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena. 
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin. 
Ymmärrän heitäkin täysin,

Vierailija
336/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna. 

Voin vakuuttaa, että näytät tismalleen ikäiseltäsi eli viisikymppiseltä, joka ei hyväksy olevansa viisikymppinen vaan naurettavuuteen asti yrittää vaikuttaa nuoremmalta.

Vierailija
337/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei minua kiinnosta miehenä panostaa yhtään sekuntia toisten miesten lapsiin tai naiseen, joka laittaa toisen miehen lapset itseni edelle."

Tässä vähän ihmettelen lähinnä sitä, että entä jos se nainen, jonka kanssa pariutuisit, oikeasti laittaisi sinut noiden toisen miehen lasten edelle. Eikö sinua yhtään häiritsisi, että äiti on valmis siirtämään omat lapsensa tärkeysjärjestyksessä alemmaksi? Eikö tästä tulisi yhtään olo, että mitkä ovat tämän ihmisen arvot? Miten sitä uskaltaisi tehdä yhteisiä lapsia tämän ihmisen kanssa, jos lapset on niin helppo siirtää sivuun? Ja kyllä, tämä toimii myös miesten kanssa. On todella epäviehättävää katsella miestä, jolle omat lapset eivät ole ykkönen.

Ymmärrän kyllä, että joku ei halua olla varaisä ja haluaa pariutua lapsettoman kanssa ja ehkä hankkia yhteisen ydinperheen, se on täysin sallittua ja ok. Ei todellakaan tarvitse panostaa toisten lapsiin, jos ei halua. Mutta sitä en oikein ymmärrä, että olisi valmis pariutumaan toisen kanssa edellisistä lapsista huolimatta eikä siitä heräisi mitään outoja fiiliksiä, jos toinen sanoisi, että totta kai laitan sinut ensimmäiseksi, viis näistä omista lapsistani.

Kuulostaa valitettavasti vähän itsekeskeiseltä. Että kunhan itse saan mitä haluan, niin mitä väliä millään muulla. 

En tiedä onko sillä mielipiteen kannalta mitään väliä, mutta olen lapseton aseksuaali/aromantikko sinkkuvela, joten ei ole omaa lehmää ojassa, kunhan yleisesti vaan mietin ihmisten käytöstä.

Jotkut miehet ovat juuri tuollaisia. Turha sitä on sen enempää ihmetellä, vaan ainoastaan hyväksyä mitä näkee ja siirtyä eteenpäin.

Suurin osa miehistä ei ajattele naisten hyvinvointiakaan, jo seksin vaatimine on naisen hyvin voinnille negatiivinen asia. Tämä on jotenkin normalisoitu kulttuurissamme, että naiset eivät itsekään ajattele sitä enää, vaan ajatellaan vaan jotain lapsen oikeuksia. Lasten itsemääräämisoikeutta ja että lapsi olisi ykkönen. Mutta näytäpä nainen joka ajattelee, että hän on itse ykkönen. Narsistina pidetään. Vaikka miehille ja lapsille tuo on todellakin sallittua. Miksi lie naisia vihataan näin, kohtukateudestako johtuu, en tiedä. 

Vierailija
338/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on ihan kunnolla itsekeskeisen ihmisen puhetta, ei mitenkään vähän. Maailman pitää pyöriä juuri hänen ympärillä, siinä on se ydinarvo. 

Vierailija
339/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä huumorintajuinen ja välittävä mies" 

Ja ainoa kuva on, jossa suupielet on nurinpäin oikein tiukasti. Hämmentää.

Vierailija
340/456 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Minun eläkkeeni on yli 50000€ vuodessa. Saisiko sillä miehen? 

T. Yli 70 vuotias mummo

Ironisesti nämä persaukiset miehet yrittävät silti nuorempiaan, eivät edes omanikäisiään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi