Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua.
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna.
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena.
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin.
Ymmärrän heitäkin täysin,
Tauski?
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman
Ei mikään ongelma, etenkään, kun pinkka on kunnossa ja on pitänyt huolta itsestään
Pyykkipinkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailussa ja parisuhteissa ei vaan päde kovinkaan moni asia "kumminkin päin" , vaan siinä tulee äkkiä biologia eli luonnonlait vastaan eikä niiden edessä ole syytä alkaa pullikoimaan, vaikka kuinka haluaisi. Siinä käy nimittäin aina huonosti, koska luonnon lait ovat ja pysyvät.
kahdenkymmenen vuoden ikäero niin päin, että mies on se vanhempi, on vain luonnollista mutta toisinpäin sairasta ja luonnotonta.
Olen itse jo 50 mutta deittailen edelleen säännöllisesti 20-30 vuotta itseäni nuorempia naisia. Eikä heitä tarvitse itse edes lähestyä, he lähestyvät minua.
Kuten kävi viikko sittenkin kun itseäni 28 vuotta nuorempi, kaunis ja solakka nainen lähestyi minua selvästi ihastuneena. Tosin hän on ukrainalainen, ja siellä päin maailmaa suorastaan oletetaan että mies on vähintään 10, mieluummin yli 20 vuotta naista vanhempi. Kuten on monessa muussakin maailman maassa.
Toki kuulun itse siihen ihan ylimpään prosenttiin, joiden perässä kaikki naiset ovat ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, noin kolmekymppiseltä ja pukeudun nuorekkaasti ja tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Fyysisesti tikissä ja hiukset aina trendikkäästi ja tyylillä laitettuna.
En ole koskaan elämässäni saanut yhdeltäkään naiselta pakkeja, tosin aniharvoin olen heitä itse edes lähestynyt jolloin pakkien saamisen mahdollisuus on lähes eliminoitu kokonaan. Deittisovelluksia en käytä kuin omaan huvitukseen enkä koskaan laita niissä itse ensimmäisenä naiselle viestiä mätsin tullen.
Suosittelen muuten kaikille muillekin miehille samaa, mikään kun ei ole säälittävämpää ja luotaantyöntävämpää kuin janoisena ruikuttava miehenkuva, joka pommittaa lähes jokaista naista herkeämättä viesteillä, someliketyksillä ja osoittaa täten kaikin tavoin olevansa epätoivoinen ja heikko yksilö.
Ei tulisi mieleenkään tapailla ketään oman ikäistäni, kokisin sen suurena häpeänä ja epäonnistumisena.
Nuori kaunis nainen rinnalla on aina miehelle elämässä menestymisen merkki. Ja toistaiseksi niitä on riittänyt, nykyään oikeastaan enemmän kuin koskaan aiemmin mikä johtuu todennäköisesti siitä että koko ajan suurempi osa nuoremmista miehistä on lopettanut deittailun kokonaan naisten naurettavien vaatimusten vuoksi eivätkä he suostu osallistumaan enää koko teatteriin.
Ymmärrän heitäkin täysin,Tauski?
XD
Reetu!
XD!
Vierailija kirjoitti:
Suhteeni insinöörin kanssa ei onnistunut koska nänninpihani eivät olleet täydellisen symmetriset ovoidit.
-PERTTI69
Ovoidi ei tarkoita mitään
Vierailija kirjoitti:
Joku puhui luonnonlajeista, että on vain luonnollista, että mies on 30 vuotta naista vanhempi (ei ole totta), ja samaan aikaan vielä sanoo, että nuoret naiset tyrkyttää itseään miehille! Tämäkään ei ole luonnonlaki! Kaikkihan sen tietää, että urokset kaikissa nisäkäslajeissa on niitä, jotka jahtaavat naisia, ei ikinä toisinpäin.
Ja nuorista kasvaa uusia alfoja, jotka syrjäyttävät yli-ikäiset. Pitäisi 5-kymppisten papparaisten muistaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielenterveyden pitää olla kunnossa. Jo ekoilla treffeillä ruokapaikka soitti poliisit kun treffinainen alkoi sekoileen. Ei tullut toisia treffejä vaikka pyysi.
Tässä oli tarkoitus puhua huvittavimmista deitti-ilmoituksista vaatimuksineen. Ei treffeistä!
Niin. Eikä tuo kirjottaja edes avannut, miten se nainen alkoi sekoilemaan. Viestinsä sisältö lähes nolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että naisilla (ainakin niillä parhailla) on jo elämä, vaikka miestä ei vielä olisikaan? Miksi se korpeaa niin kovasti?
Siksikö, ettei itse pysty samaan, hankkimaan mielekästä elämää vaikka parisuhde vielä odottaa itseään? Paradoksi on, että ne miehet joilla myös on elämä, ystäviä, harrastuksia, työpaikka jne ovat niitä haluttuja myös deittirintamalla. Ei kukaan nainen halua mitään kiviriippaa tyyliin "rakasta minut ehjäksi".
Itsekin sain hyvän parisuhteen kun järjestin elämäni, hankin harrastuksia, tapasin ihmisiä. Ei se parisuhde netissä roikkuen tule juuri kenellekään.
Nämä inselit ei ole normaaleja. Nehän miettii, että miksi käydä edes töissä, jos ei saa naista. Aina vaan mielessä nainen eikä mitään muuta. Normaalit ihmiset käy töissä saadakseen rahaa ja jotta voi hankkia asunnon, harrastaa, matkustella jne tehdä kaikkea kivaa itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteeni insinöörin kanssa ei onnistunut koska nänninpihani eivät olleet täydellisen symmetriset ovoidit.
-PERTTI69
Ovoidi ei tarkoita mitään
Ovoidi tarkoittaa muotoa, joka on munamainen tai soikea.
Nainen etsii miestä, jota ei ole piikitetty.
Siis kuinka paljon Suomessa on rokottamattomia miehiä? Tuskin monta.
Ja aika hullua raivota edelleen jostain rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Kyllä tota ukotkin vaatii😂, ja luulevat saavansa itseään nuoremman timmin, lapsettoman naisen kun itse ovat pilanneet ekan liiton ja n ussineet akan paksuksi parikin kertaa 🤮.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.
Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.
Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan.
Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.
Ei aikuinen mies tarvitse paappmista, mutta jos lasten äidillä menee aina lasten tarpeet etusijalle, ei siinä paljoa ole parisuhteesta tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitäkin täysin,Tauski?
XD
Reetu!
XD!
Reetu taitaa olla jo 80, tosin hyvässä tikissä ikäisekseen, mutta ei menisi edes kuusikymppisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tota ukotkin vaatii😂, ja luulevat saavansa itseään nuoremman timmin, lapsettoman naisen kun itse ovat pilanneet ekan liiton ja n ussineet akan paksuksi parikin kertaa 🤮.
Semmoiset miehet saavat aina naisia, mutta eri asia, millaisia. Yksikin tyypoikehui isälleen olevan parikin naista paksuna, mutta tämä isä ei ole missään yhteyksissä lapsiinsa, joista osa on jo aikuisia. Väittää aiempien äitien tarkoituksella vieroittaneen lapset hänestä.
Itse olen 55 v nainen ja etsin max 25 v nuoria miehiä ja hyvin on riittänyt tarjonta ja vienti.
"Toivottavasti olet hyvä ruuanlaittaja. Olen kokki enkä halua laittaa kotona ruokaa". (olen surkea kokki)
Nyt kyllä vihlaisi ja lujaa kun ktsuit meitä 50 -vuotiaita miehiä papparaisiksi !
Minulle ei TODELLAKAAN kelpaa nainen kuin nainen. Vain epätoivossa rypevä vonkaaja voisi ajatella niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kiinnosta, onko seuraavassa ilmoituksessa seksiseuraa vai ei, kunhan tyyppi hyppää hänen ilmoituksensa ohi, se on se tarkoitus.
Ap kuulostaa inehmolta, joka ei myöskään tiellä ymmärrä hirvivaroitusmerkkejä, vaan luulee, että se hirvi sitten tulee tasan siinä kohdassa.
tyhmä. siinä on lisäkilpi. esim 200m, joka tarkoittaa, että se hirvi on 200m päässä merkistä
Millä Tinder palstalla oli tuo hirvistä ja liikennemerkistä ollut juttu... 😂😅, kysyn vaan?!?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että naisilla (ainakin niillä parhailla) on jo elämä, vaikka miestä ei vielä olisikaan? Miksi se korpeaa niin kovasti?
Siksikö, ettei itse pysty samaan, hankkimaan mielekästä elämää vaikka parisuhde vielä odottaa itseään? Paradoksi on, että ne miehet joilla myös on elämä, ystäviä, harrastuksia, työpaikka jne ovat niitä haluttuja myös deittirintamalla. Ei kukaan nainen halua mitään kiviriippaa tyyliin "rakasta minut ehjäksi".
Itsekin sain hyvän parisuhteen kun järjestin elämäni, hankin harrastuksia, tapasin ihmisiä. Ei se parisuhde netissä roikkuen tule juuri kenellekään.
Oon tullut siihen tulokseen, että osa noin ajattelevista miehistä ei halua tasaveroista kumppania parisuhteeseen vaan alistussuhteeseen naisen, joka on miehestä riippuvainen, jota mies voi hallita ja joka ei pysty lopettamaan suhdetta yhtä helposti kuin mitä itsenäinen, omilla jaloillaan seisova nainen voi. Noille miehille on myrkkyä naiset, jotka osaavat voivat elää ja olla ilman miestä.