Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (444)

Vierailija
401/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

Ja hoikan. Viis siitä, että se oma vyötärö katosi jo ajat sitten. Vähän sama kun lihava ei hyväksy kaltaistaan (eli lihavaa) seurustelukumppanisi. Eikö se läski miellytäkään silmää? 

Miksi sen läskin pitäisi miellyttää silmää? Minä olen lihava nainen, ja kaikki kumppanini ovat olleet hoikkia. Yritin kerran yhden lihavan miehen kanssa vähän riiailla, mutta ei sen kanssa voinut edes kävelyllä käydä, kun oli selkä niin kipeä ja sitä ja tätä. Mieluummin se makasi kuin norppa kyljellään ja söi makkaraa. Eli aivan varmasti olisi hyvä kumppani sellaiselle naiselle, joka myös tykkää vaan möllötellä ja syödä hyvin.

Mä taasen tykkään liikkua luonnossa, käydä salilla, uida, tehdä pihahommia, ja toki myös syödä hyvin. 

NÄmä täällä esitetyt logiikat on jotenkin ihan älyttömiä. Jos tupakoi, niin pitää hyväksyä alkoholin käyttö. Jos on lihava, pitää olla lihavan kanssa. Mites jos on pitkä, niin saako katsella pätkää, vai pitääkö pituudenkin mätsätä? Koulutustason? Sisarusten määrän?

Eiköhän jokainen saa edelleenkin laittaa ihan millaiset kriteerit haluaa, kunhan ymmärtää, että kaikilla muilla saa olla ihan vastaavalla tavalla ne kriteerit.

Vierailija
402/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin 37-41v seuraa.

Nuorena ikärajat oli oleellisia, mutta en ihan ymmärrä että miten nelikymppisenä joku 37v on ok mutta 36 ei.

Tiedät, kunhan täytät 37.  Mmmmmm nice…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Tällä ”komistuksella” kyllä saa. 

Vierailija
404/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Omituinen tulkinta. Minulle lapset ovat maailman tärkein asia ja jos miehellä on lapsia, oletan hänellä olevan samoin. En voisi ikinä olla sellainen miehen kanssa, jolla noin ei ole.

Vierailija
405/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tykkäystä Tinderissä. Olen pitkä ja urheilullinen mies. Aina on komeampaa ja isomunaisempaa tarjolla naisille, niin mahdoton pärjätä kilpailussa. Munankoko tuntuu olevan monille naisille kynnyskysymys. Yksi suomessa asuva ulkomaalainen mies kertoi minulle että hän ei ole suosittu eksoottisen ulkonäkönsä vuoksi vaan että monet suomalaiset naiset olettavat hänellä olevan iso muna. Hänen mukaansa Suomessa kovinta valuuttaa naismarkkinoilla on iso penis. Näille naisille alle 18cm penis on ”prinssinakki”. 

Vierailija
406/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Omituinen tulkinta. Minulle lapset ovat maailman tärkein asia ja jos miehellä on lapsia, oletan hänellä olevan samoin. En voisi ikinä olla sellainen miehen kanssa, jolla noin ei ole.

No kun tuo mieslapsi on käenpoikanen, joka haluaa potkaista muut lapset alas pesästä. Sitten saa kaiken hoivan ja ruuan itselleen. 

Normaali kypsä aikuinen mies ei tuollaisia päästä suustaan.

Vierailija
407/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään tykkäystä Tinderissä. Olen pitkä ja urheilullinen mies. Aina on komeampaa ja isomunaisempaa tarjolla naisille, niin mahdoton pärjätä kilpailussa. Munankoko tuntuu olevan monille naisille kynnyskysymys. Yksi suomessa asuva ulkomaalainen mies kertoi minulle että hän ei ole suosittu eksoottisen ulkonäkönsä vuoksi vaan että monet suomalaiset naiset olettavat hänellä olevan iso muna. Hänen mukaansa Suomessa kovinta valuuttaa naismarkkinoilla on iso penis. Näille naisille alle 18cm penis on ”prinssinakki”. 

Jos sun munankoko tulee ilmi sun profiilissa, siis kuvissa poseeraat nakkkena tai tekstissä kerrot mitat, niin vika luultavimmin ei ole munan koossa..

Vierailija
408/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan, mutta tämä kääntyy täysin itseäsi vastaan. Suomessa on paljon fiksuja naisia, joita kiinnostaa ihan muut asiat. Sinä nyt vaan änkeät väkisin sinne pinnallisten instababe-tyyppien seuraan, kun olet itse pinnallinen. Sitten alkaa tämä ulvonta, kun ei rahkeet riitäkään siihen sakkiin. Joko sinä ja katkarapusi teette uuden arvion itsestänne ja siitä mitä teillä on tarjota, niin ja omat arvot voisi tarkistaa...tai sitten otatte sen miehille tyypillisen helpomman tien ja siirrytte katkeroituneitten incelien joukkoon vihaamaan kaikkia naisia. You choose.

Vierailija
409/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippaan vasemmalle, jos profiilissa ylipäänsä on vaatimuksia kumppanille, täytin ne, tai en ja oli ne järkeviä, tai ei. Siinä profiilissa on rajallinen määrä tilaa, joten miksi et kirjoita siihen jotain itsestäsi? Voit ihan omin pikku kätösin laittaa jatkoon ne ihmiset, jotka sinua miellyttävät, etkä odottaa vastapuolen tekevän valintasi puolestasi.

Vaatimuslista kertoo siitä, että olet laiska, tai sinulla ei ole itsestäsi mitään sanottavaa. Kumpikaan ei vetoa

Vierailija
410/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Jos nyt eroaisin, etsisin seuraa max 35-V. Tunnin kerrallaan. T. M55

Sun iässä ei kannata paljon yli tunnin suunnitelmia enää tehdäkkään...

Elinikää jäljellä korkeintaan yksi tunti?

Vierailija
411/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan, mutta tämä kääntyy täysin itseäsi vastaan. Suomessa on paljon fiksuja naisia, joita kiinnostaa ihan muut asiat. Sinä nyt vaan änkeät väkisin sinne pinnallisten instababe-tyyppien seuraan, kun olet itse pinnallinen. Sitten alkaa tämä ulvonta, kun ei rahkeet riitäkään siihen sakkiin. Joko sinä ja katkarapusi teette uuden arvion itsestänne ja siitä mitä teillä on tarjota, niin ja omat arvot voisi tarkistaa...tai sitten otatte sen miehille tyypillisen helpomman tien ja siirrytte katkeroituneitten incelien joukkoon vihaamaan kaikkia naisia. You choose.

Olet miesvihaaja. Määrittele katkaravun kokoinen muna? 

Vierailija
412/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin remonttitaitoista miestä vasta ostamaani vanhaan omakotitaloon.

Vierailija
413/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät

keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.

Vierailija
414/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle lapseton kumppani.

Lapsen omaavalle toinen lapsen omaava kumppani.

Vierailija
415/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on miesten kesken tärkeä. Tutkittua tietoa on, että naiset arvostavat enemmän paksuutta.

Vierailija
416/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Joskus aikoinaan kun tuli treffipalstoilla pyörittyä, niin nämä nuorempaa kuolanneet käppänät oli aina ulkonäöllisesti sitä oksettavinta sorttia. On kai niitä komeitakin vanhempia miehiä, mutta nämä ei kyllä olleet, päinvastoin.

Mutta hei, aina sitä haluta saa 😆

Vierailija
417/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtoi olla rajauksesi siellä Tinderissä? Etsitkö omanikäisiäsi, vai oliko ikähaarukka vähintään -10v omasta iästäsi?

Vierailija
418/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtoi olla rajauksesi siellä Tinderissä? Etsitkö omanikäisiäsi, vai oliko ikähaarukka vähintään -10v omasta iästäsi?

Mua kiinnostaa, miten ne naiset on tienneet tuon miehen munan koon ennen kuin on viestiäkään vaihdettu.. Kerta se on se syy, ettei tule tykkäyksiä.

Vierailija
419/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät

keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.

Kuulostat juna-autistilta hikikomerossa.

Jos olisit oikeasti älykäs, eikä naisia kiinnosta, niin sitten on naamassa  ja/tai luonteessa pahoja puutteita.

Vierailija
420/444 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Tämän takia on onni, että nykyään kaikilla alustoilla saa rajata itse minkä ikäisiltä niitä yhteydenottoja haluaa. 99,99999% näin tekee, koska reilusti vanhemmat miehet vaan ei kiinnosta, ihan sama mitä tämän palstan öyhöttäjät väittävät.

Voihan toki valehdella sen ikänsä ja elää siinä uskossa, ettei parikymppinen siitä kuvasta erottaisi, että kirjoittaja on kuusikymppinen ukkeli. Iän valehteleminen treffipalstalla onkin oman sorttinsa limanuljaskojen hommaa.

Tinder on vielä raadollisempi, jos ei ole sitten laittanut itsestään sitä armeijakuvaa, josta joku mainitsi, vaan ihan rehellisen pärstänsä sinne. Ei taatusti paljon tyttelit pyyhkäise oikealle.

Saattaapi olla, että näiden ikämiesten postiluukussa sirkat sirittää ja arokierijät pyörii siinä vieressä, kun odottelee viestiä näiltä hekumallisilta nuorilta naisilta. Saattaa pari hämähäkin seittiäkin sinne luukkuun ilmestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän