Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä ajattelitte tehdä sitten vanhoinapiikoina?

Vierailija
20.03.2026 |

Niin?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin samaa kuin nytkin. 

Vierailija
2/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokariksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vanhapiika? Mulla on mies. Mutta virkata ja tehdä taidetta.

Vierailija
4/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vanhapiika jos joskus on ollut naimisissa. 

Vierailija
5/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetta, töitä, opiskelua, retkeilyä, puutarhanhoitoa, matkailua, kotoilua ja kaikkea muuta, kun energia ei mene aina johonkin toiseen saman katon alla olevaan. 

Kui? 

Vierailija
6/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen ei ole vanhapiika. 

Vierailija
7/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, että jonkun sanavarastoon kuuluu sana vanhapiika. Tai ainakaan sen ikäisen, että pystyy sen kirjoittamaan tänne. Joku takahikiän peräkammaripoika, katkerana kun ei naisille kelpaa. Vai ehkä joku vanharenki.

Vierailija
8/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, että jonkun sanavarastoon kuuluu sana vanhapiika. Tai ainakaan sen ikäisen, että pystyy sen kirjoittamaan tänne. Joku takahikiän peräkammaripoika, katkerana kun ei naisille kelpaa. Vai ehkä joku vanharenki.

Tuo on joku säälittävä yläasteelle jäänyt joka käyttää tuota sanaa yrittääkseen halveerata naisia. Eikä edes onnistu siinä kovin hyvin.

Vierailija
9/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hauskaa. Ei ole ketään  helmuksissa roikkumassa joten teen mitä lystään, menen risteilylle tai istun kirjan kanssa viikon sohvassa,   laitan herkkuruokaa, tai syön kaurapuuroa kattilasta, maalaan seinät sinisiksi ja ostan sähkömersun, sama se, ei ketään sanomassa, ettet saa tehdä noin.

Vierailija
10/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies. Ollaan haaveiltu, että eläkeläisinä alettaisiin kiertää tanssilavoja. Tai sitten muutetaan jonnekin lämpimämpään.

Vierailija
11/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaanko kuusikymppinen vanhaksipiiaksi?

Tapan aikaa. Ajattelin suorittaa yhdet perusopinnot, mutta en ole vielä saanut aloitetuksi.

Vierailija
12/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on kymmenen kissaa ja olen hullu kissaeukko.

Vierailija
13/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tohtorinväikkää.

Vierailija
14/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkua av:lla.

Vierailija
15/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeikään vielä 15 vuotta aikaa. Toki saatan mennä naimisiin sitä ennen, mutta tuskinpa suunnitelmani silti mitenkään muuttuu. Oletettavasti harrastukseni ovat melko samanlaisia kuin nytkin (urheilu, kielien opiskelu, DIY). Saatan matkustella kyllä enemmän, nyt vietän ulkomailla vain 1-2 viikkoa pari kertaa vuodessa. Ehkäpä menen johonkin toiseen maahan muutamaksi kuukaudeksi. Itä-Aasian risteily, joka kestää pari kuukautta, tuntuu olevan tällä hetkellä monen suosiossa.

Vierailija
16/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhana piikana nautin elämästä ja teen just mitä haluan.

Vierailija
17/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun irkkupubissa tuntikaupalla, niin kuin muutkin eläkeläiset täällä. Asun Irlannissa. Ehkä menen jonnekin muuallekin istuskelemaan, isolla porukalla tietysti.

Vierailija
18/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanhapiika, viisikymppinen. Teen semmoisia ihan tavallisia asioita kuin ihmiset yleensä. Käyn töissä, kuntoilen, ulkoilutan koiraa. Joskus matkustan lomilla. Käyn elokuvissa tai konserteissa. Elämä on oikein mukavaa näin vanhanapiikana.

Vierailija
19/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo, nautin elämästä. Kohta lähden pyörälenkille.

Vierailija
20/55 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kertoo, kun kysytään, että mitä aiot tehdä lapsettomana ja miehettömänä, niin vastauksia tulee tyyliin: minulla on mies ym. Onko ajattelu jäänyt puolitiehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi