Kumpi oli lahjakkaampi Michael Jackson vai Freddie Mercury?
Kommentit (45)
Freddie ehdottomasti. Tekivät Queenin kanssa just sitä mitä halusivat, omaa juttuaan.
Michael oli toki lahjakas, mutta varsinkin uran alkuvaiheessa täysin isänsä luoma hahmo. Hyvä laulaja ja esiintyjä, muttei äänenkäytöltään mitää verrattuna Freddieen.
Vierailija kirjoitti:
Michael oli suurempi tähti. Freddie oli lahjakkaampi.
Tämä
Freddie oli epäilemättä lahjakkaampi.
Jackson kuuluisampi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Prince?
Aliarvostettu lahjakkuus, ei ole montaa ihmistä maailmanhistoriassa joka hallitsee jopa kymmentä eri soitinta ja vielä laulua.
Michael ei AFAIK tehnyt itse kappaleitaan, Freddie oli Queenin päasiallinen piisintekijä.
Mercury, ei taida toista hänen kaltaistaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Prince?
Aliarvostettu lahjakkuus, ei ole montaa ihmistä maailmanhistoriassa joka hallitsee jopa kymmentä eri soitinta ja vielä laulua.
Taitava hänkin, mutta kaikki taidot ei kyllä ole välittynyt musiikkiinsa.
Freddie oli laulajana paljon Miihkalia parempi. MJ:n "rock-ääni" on surkeaa käninää, mutta puhtaasti laulamiseen ihan kelvollinen.
Muistojen mukaan jo Bad albumi oli kyllä pienoinen pettymys arvosteluissa kun aiempi tuottaja laitettu ulos ja helpot yhdentekevät hitit.90- luvulla jo mentiin alamäkeä kun kappaleet enään uusiutuneet vaan edelleen tiktok soundi.
Vierailija kirjoitti:
Michael ei AFAIK tehnyt itse kappaleitaan, Freddie oli Queenin päasiallinen piisintekijä.
Minä taas olen kuullut että Michael oli aivan ilmiömäinen tuottaja ja pystyi kuulemaan koko orkesterin päässään. Monet muusikot ylistävät häntä. Eikä siis työskennellyt koko ajan saman bändin kanssa kuten Freddie.
Miksi Prince ei pärjännyt paremmin kuuluisuudessa??
Vierailija kirjoitti:
Miksi Prince ei pärjännyt paremmin kuuluisuudessa??
Ei ollut samanlaisia isoja hittejä. Jos mietit näitä mainittuja niin oli monta hittiä vuosittain. Prince ei samalle tasolle yltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Freddie ehdottomasti. Tekivät Queenin kanssa just sitä mitä halusivat, omaa juttuaan.
Michael oli toki lahjakas, mutta varsinkin uran alkuvaiheessa täysin isänsä luoma hahmo. Hyvä laulaja ja esiintyjä, muttei äänenkäytöltään mitää verrattuna Freddieen.
Kyllä Maikkelikin oli lahjakas, vaikutti itse siihen Off the wall -levyyn, en muista yksityiskohtia mutta oli mukana sen teossa ja todella kunnianhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Prince?
Nostaisin vielä Phil Collinsin 80-luvulta joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Prince?
Prince oli aivan jäätävä superlahjakkuus. Musiikkityyli ei niin hirveästi iske. Otan funkini mieluiten kuten kahvini.
Michael oli suurempi tähti. Freddie oli lahjakkaampi.