Mitä joulupuu keräykseen 13-14v pojalle?
Tytöille olisi paljon helpompi keksiä kaikkea kivaa, mutta teini ikäisille pojille on vaikea keksiä. Mitä te olette laittaneet?
Kommentit (14)
Leffalippuja + herkkuliput, lahjakortteja...
Hygienia tuotteita kuulemma nykyään toivotaan kovasti, joku nivea men lahjapakkaus ja vaikka lahjakortti prismaan.
Yleensä niissä laajoissa on joku toive valmiina.
Sarjalippu uimahalliin tai kuntosalille, lahjakortti nyrkkeilytreeneihin, kissanpentu, reppu
Koulutarvikkeita, pipo, lapaset, kuulokkeet...
Lahja kortti esim lidl tai mikä kauppa on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjalippu uimahalliin tai kuntosalille, lahjakortti nyrkkeilytreeneihin, kissanpentu, reppu
No ei elävää eläintä.
Legoja (näissä on isommille lapsille omia sarjoja).
Hajuvesi (nykyään käyttää pojatkin).
Vierailija kirjoitti:
Hygienia tuotteita kuulemma nykyään toivotaan kovasti, joku nivea men lahjapakkaus ja vaikka lahjakortti prismaan.
Hygieniatuotelahjapakkaus on ollut mun pojan, nyt 15 v. toive jo monena vuonna. Nivea varmasti ok, mut melkein samalla hinnalla saa jonkun ns. paremman merkin, joka ilahduttaa ehkä isommin. Prisman lahjakortteihin suhtaudun epäilllen, ne saattaa päätyä vanhempien käyttöön. Ennemmin olen näihin hankkinut vaikka Normalin tai jonkun nuortenvaatekaupan esim New Yorkerin lahjakortteja.
Kiitos kun osallistut, olet hyväsydäminen.
Kovasti on teinien suosiossa ja toiveissa täälläpäin lahjakortit. Ihan jopa Prismaan. Itse ostelen näitä, koska näiden ostossa pääsee helpolla enkä usko että on pettymys.