Naiset, mitä ajattelitte tehdä sitten vanhoinapiikoina?
Kommentit (55)
Vanhaksipiiaksi -pojaksi tullaan 24 vuotiaana jos ei ole naimisissa siihen mennessä.
Suurin osa suomalaisista taitaa siis käydä nykyisin tuon välivaiheen läpi varsin huomaamatta, tuo titteli kun lähtee pysyvästi heti kun menee naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo, kun kysytään, että mitä aiot tehdä lapsettomana ja miehettömänä, niin vastauksia tulee tyyliin: minulla on mies ym. Onko ajattelu jäänyt puolitiehen?
Aloittaja ei tiedä mitä sana vanhapiika tarkoittaa, joten hänelle voi kuka vaan vastata mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo, kun kysytään, että mitä aiot tehdä lapsettomana ja miehettömänä, niin vastauksia tulee tyyliin: minulla on mies ym. Onko ajattelu jäänyt puolitiehen?
Vanhapiika on naimaton. Susiparin osapuolena on vanhapiika.
Onko ap oikeasti niin, ettet tiedä, mitä vanhapiika tarkoittaa? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut elävät elämäänsä täysin jonkun miehen kautta. En ole koskaan ymmärtänyt tätä, vaikka pitkässä parisuhteessa olenkin.
Mitä tuossa olen katsellut, niin eipä ihmisten elämä kovasti eroa toisistaan, vaikka olisikin tehnyt lapsia. Yhtä lailla ne lapsettomat tädit/sedät kutsutaan samoihin sukujuhliin kuin lapselliset. Kun ihminen on eläkeiässä, ne lapset ovat keski-ikäisiä, töissä ja usein asuvat jossain muualla. Toki on niitäkin, jotka olettavat, että isovanhemmat hoitavat heidän lapsensa, mutta niitä on vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika on naimaton. Susiparin osapuolena on vanhapiika.
Ai kolmen kimppa?
Vierailija kirjoitti:
Toki tiedän ja taivutin sanan ihan tarkoituksella otsikkoon hieman väärin. Halusin kysyä tätä lähinnä nuorilta naisilta, jotka ajattelevat/kuvittelevat/pelkäävät vanhaksipiiaksi jäämistä?
Katkerana valittavat somessa. Jotkut aloittaa tuon jo parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki tiedän ja taivutin sanan ihan tarkoituksella otsikkoon hieman väärin. Halusin kysyä tätä lähinnä nuorilta naisilta, jotka ajattelevat/kuvittelevat/pelkäävät vanhaksipiiaksi jäämistä?
Minä teen jatkokysymyksen vanhoillepojille, mitäpä teette sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla vanhapiika jos joskus on ollut naimisissa.
Avoliitto ei taida riittää?
Hoidan opinnot loppuun ja menen töihin. Naimisiin sitten kolmekymppisenä kun ehtii.
Miehet, mitä ajattelitte tehdä sitten vanhoinapoikina?
Vierailija
20.03.2026 | 16:46
Niin? Niin niin niin niiiin
Nautin elämästä, ihan jo nuorempanakin
Samaa kuin nyt. Elää rauhallisen loppuelämän tehden asioita, joita haluan ja kykenen tekemään.
Piikuus meni jo nuorena, mutta nyt vanhana iloitaan leidien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Reissataan baisporukassa 😍
NAISporukassa.
Huoh.
40-50 vuotta yksinäisyyttä on todella pitkä aika. Hellvetti maan päällä.
Sitä saa..
Ne on lapsesta asti kasvatettu vanhaksi piiaksi ei ne muutu sun mieliksi. Lapsuudesta se on kiinni. Aina.
Ostan kaupungin keskustasta asunnon ja käyn arkisin lounailla eri ravintoloissa.