Hei, eihän olla enään ammattiliiton jäseniä
Samat edut saa Loimaan kassasta alle puoleen hintaan
Kommentit (75)
Ammattiliitto ja kassa on 2 eri asiaa. Ei voi edes verrata toisiinsa.
SAK:ssa on pelko persiissä kun väki kaikkoaa. Vasemmistomoottori yskii
Miksi noita yläpeukkuja ei voi painaa useammin kuin kerran? Tämä postaus tarvitsisi ainakin 50 yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiliittoon kuuluminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan.
Aivan samat edut olen saanut YKT:stakin. Jäsenmaksu vähän yli satkun vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiliitto ja kassa on 2 eri asiaa. Ei voi edes verrata toisiinsa.
Niin, mutta sillä ammattiliitolla ei tee mitään. Ei kaikki halua olla ay-aktivisteja.
Ehdin olla vakituisessa työsuhteessa noin 30 vuotta ennen eläkkeelle jäämistä. Koskaan en kuulunut ammattiliittoon. Työttömyyskassan jäsenenä ja kokopäivätyön hakijana olin 6 viimeistä vuotta, että sain soviteltua päivärahaa, koska viimeiset vuodet työni oli osa-aikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loimaan kassa tuskin on neuvotteleva osapuoli työriidoissa, eikä voi myöskään lakkoilla. Eli kaikkea sitä mistä EK tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Enään :D
Täällähän ei ole paljon oikeinkirjoitustaitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loimaan kassa tuskin on neuvotteleva osapuoli työriidoissa, eikä voi myöskään lakkoilla. Eli kaikkea sitä mistä EK tykkää.
Lakkoon en ole osallistunut koskaan ja liittojen ajamat palkankorotukset olen aina saanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita yläpeukkuja ei voi painaa useammin kuin kerran? Tämä postaus tarvitsisi ainakin 50 yläpeukkua.
Nyt siellä on ne haluamasi yläpeukut 50 kpl
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkoon en ole osallistunut koskaan ja liittojen ajamat palkankorotukset olen aina saanut.
Niin eli LIITTOjen ajamat palkankorotukset olet aina saanut.
Jos kukaan ei kuulu liittoon, liittoja ei ole, et saa palkankorotuksia. Voidaan sitten pian myös amerikan malliin poistaa palkallinen sairausloma. Vuosilomaa voit saada viikon ja sekin palkattomana. Myös lauantait vois tulla takaisin työpäiviksi eli 6 päiväinen työviikko jne.
Tietysti olen liiton jäsen edelleen, enkä minkään työnantajien Loimaan kassan, vaan kunnon duunariliiton. Olen jo kerran laittanut liiton lakimiehen avulla jauhot suuhun yhdelle mul-kulle joka yritti irtsisanoa väärin perustein, mutta sai näpeilleen.. en todellakaan ole niin tyhmä että luovun tästä taustatuesta jos sitä vielä tarvitsee.
Ytk ei sovi työehtosopimuksia. He eivät siis ole nevotteleva osapuoli missään työsuhdeasioissa eivätkä osaa riita-asioissa neuvoa. Eli sieltä ei apua heru.
On nolo aloitus. Työtön oikeistolainen vauhdissa. Luuseri.
ammattilitosta saa matkavakuutuksen joka kattaa myös tavarat, ainakin OAJlta saan ja maksan vain 6 e työttöänä kluussa, tosinon mulla muitakin vakuutuksia bank norwaylta kun ostaa lennon se antaa heti luottokortin kautta 3 kk matkavakuutuksen ja laaja kotivakuutus samoin