Kyllä Purralle 800€ ilmaiset skumpat maistuu.
Kommentit (15)
Ja kansalaiset seisovat leipäjonoissa.
Kunhan veronmaksajien ei tarvitse maksaa, niin juokoon vaikka pontikkaa.
Purra riipasee työttömän kuukauden tuet yhdeltä istumalta.
Vierailija kirjoitti:
Sulle taas peukku maistuu.
Sille varmaan maistuu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kansalaiset seisovat leipäjonoissa.
Vain ulkomaalaisethan niissä seisoo. Näin jankataan joka paikassa.
Juu, on se törkeää kun asiasta itse vielä kertoi ja kirjasi lahjarekisteriin kaikkien tuomittavaksi. Pataässän omistajakin tehnyt rasistisia tekoja yli 30 vuotta sitten. Vaalit lähestyy ja kaikkiin korsiin tartutaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, on se törkeää kun asiasta itse vielä kertoi ja kirjasi lahjarekisteriin kaikkien tuomittavaksi. Pataässän omistajakin tehnyt rasistisia tekoja yli 30 vuotta sitten. Vaalit lähestyy ja kaikkiin korsiin tartutaan.
Lanamäki tehnyt pelkkää koijausta jo 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pullo maksoi kahdeksan sataa, mutta Riikka kirjautti sen arvoksi neljäsataa. Tuntui varmaan siltä, että piti lahjusta vähän halventaa. 😂
Eikö Pataässä ole joku spurgu karaokebaari. Ihme, että noin kalliita juomia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Pataässä ole jääkiekkoilijoiden bilepaikka? Persujen kantis.
Sulle taas peukku maistuu.