Oletko koskaan katunut lapsien tekoa
Törmäsin muualla teemaan että naiset ja miehet avautuivat siitä, että katuivat lasten hankintaa. Kaikki sanoivat rakastavansa lapsiaan yli kaiken, mutta että lapsiarki on niin vaikeaa ja kuluttavaa että olisivat tekemättä jos saisivat valita toisin. Oletko itse katunut tai tunnetko jonkun kuka olisi?
Kommentit (5)
Äitini kerran kännissä avautui ystävälleen, kun olin lapsena läsnä. Noh, en ole enää hänen kanssaan tekemisissä kaikkien hänen tuon jälkeisten sanomistensa vuoksi.
Ei lapsia, ei ainakaan pitäisi, tehdä. Lapsia saadaan.
Kyllä, kaduin sitä silloin kun lapset, jotka syntyivät pienellä ikäerolla, olivat pieniä. Avauduinkin tästä aiheesta jollain keskustelupalstalla silloin. Nyt, kun tuo aika on vain kaukainen muisto, olen iloinen heistä kummastakin. Ja siitä, että kuitenkin jaksoin rämpiä tuon pimeän ajan läpi. Haluaisinkin rohkaista niitä äitejä ja isejä, jotka kokevat pikkulapsiajan raskaaksi; jaksakaa vielä vähän, se aika menee nopeasti ohi.
En ikinä. Kaduin vain sitä, että satuin tekemään lapset 'uraisän' kanssa, joka sillä verukkeella liukeni vastuustaan. Olin yksinhuoltaja ilman yksinhuoltajan tukimahdollisuuksia.
Tiedän monia jotka ovat katuneet.