Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheileva varattu mies etsii naisseuraa

Vierailija
19.03.2026 |

39- vuotias pitkä, urheilullinen, raitis perheenisä etsii läheisyyttä ja kosketusta. Minulla on teini-ikäiset lapset ja vaimo jonka kanssa ei ole ollut vuosiin mitään läheisyyttä.  Olen työssäkäyvä ja elämäni on vakaalla pohjalla, poislukien parisuhde. 

En kaipaa parisuhde vinkkejä..

Tiedän että tämä ei ole treffipalsta, mutta kokeilen silti.  Seuranhaku on hankalaa, koska en viihdy baareissa, enkä oikein välitä juopuneista naisista. Maksullinen seksi ei myöskään tunnu omalta jutulta.

Täältä voisi löytyä samassa elämäntilanteessa painiva nainen.

Asun Päijät-Hämeessä ja voisimme tavata vaikka liikunnan tai ulkoilun merkeissä.

vilho338@gmail.com 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Vilho tinderiin niin on jonossa naisia. Mutta lähesty eri tavalla 

Vierailija
2/2 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies ei oikein innosta, ulkoilu ja liikunta ja seksi kyllä. Niitä olisi tarjolla ovista ja ikkunoista, varattuja miehiä. Nekin jotka "luvan kanssa liikkeellä" jännästi kieltäytyvät kaikesta yrityksestä varmistaa että se lupa kanssa on 🤷

Toki parempi olla asiasta rehellinen, koska vielä rasittavampaa on kun viestitellessä tai viimeistään kun haluaisin käväistä miehen kämpillä paljastuu että eeeei se oikein käy koska siellä on porukkaa eli hänen perheensä tai naisystävä. 

Kuinka vaikeaa on erota tai avata se suhde jos se liitto tai kumppani on niin paske että muuten pettäisi? Itsekin olen vaikean eropäätöksen kerran tehnyt ja kaikkea ei voi saada mutta itse pitää ottaa asioistaan vastuu. 

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä