Vanhemmat eivät päästäneet sisälle: 10-vuotias lapsi vietti yön ulkona 15 asteen pakkasessa
Isä on myös hakannut poikaa takapuolelle niin pahasti ettei poika ole pystynyt istumaan moneen päivään :( Vanhemmat eivät päästäneet kotiin yrittänyttä poikaa sisälle vaan hän joutui viettämään yön 15-asteen pakkasessa :( Miksi tällaisessa tapauksessa lasta oteta huostaan? Lapsihan olisi voinut menehtyä pakkaseen!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa766998-42d2-4eaf-97c5-79abe25b1510…
Kommentit (68)
Tommosta se arki on siellä maaseudulla.
Eihän 15 astetta ole mitään monesti olen telttaillut noissa lämpötiloissa
Julmuuksia tekevä tyly vanhempi pois pojan elämästä. Isä?
Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä, ettei lasta olisi otettu huostaan?
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei 15, vaan -15. Eikä muuten tainnut lapsella olla telttailuvarusteitakaan matkassa, kun hänet lukittiin kodin ulkopuolelle ja muut menivät nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä lasutkin "kasvattavat" lapsia tällaisilla periaatteilla. Siksi ei oteta huostaan.
Vierailija kirjoitti:
kaupungeissa sentään lähiövuokralaisten lapset pääsevät jengeihin, joissa heillä on seuraa muista tuensaajien lapsista
Voisiko koulussa ja tarhassa opettaa lapsia mitä tehdä hätätilanteissa. Ettei ole jonkun julman vanhemman / muun aikuisen armoilla jos tapahtuu jotain.
Maaseudulla on nussittu ja lisäännytty oman perheen ja suvun kesken keskiajalta lähtien, jäljet ovat pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 15, vaan -15. Eikä muuten tainnut lapsella olla telttailuvarusteitakaan matkassa, kun hänet lukittiin kodin ulkopuolelle ja muut menivät nukkumaan.
Eräs tällainen lasun uhri joskus kertoi tapahtumasta äidilleen (väkivalta tapahtui isällä ja isän vaimo oli itse lasu), mutta lapsi sanoi äidille, että ei saa kertoa eteenpäin sillä he rankaisevat häntä vaan enemmän jos asiasta seuraa heille ongelmia. Ihan samalla tavalla kun nämä pedo- ja insestikeissit menevät, jos tehdään lapselle pahaa ja lapsi lörpöttelee niin lapsi siitä kärsii, ei tekijä. Ja kyllä, tämän tyyppistä pahuutta ON enemmän maaseudulla, missä on muitakin ongelmia ja jälkeenjääneisyyttä.
Tämäkin varmaan miesten mielestä normaalia kasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
oli sentään elänyt 10 vuotiaaksi. kaupungissa ne höyrymopataan jo vauvoina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen telttaillut -15 asteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tällainen lasun uhri joskus kertoi tapahtumasta äidilleen (väkivalta tapahtui isällä ja isän vaimo oli itse lasu), mutta lapsi sanoi äidille, että ei saa kertoa eteenpäin sillä he rankaisevat häntä vaan enemmän jos asiasta seuraa heille ongelmia. Ihan samalla tavalla kun nämä pedo- ja insestikeissit menevät, jos tehdään lapselle pahaa ja lapsi lörpöttelee niin lapsi siitä kärsii, ei tekijä. Ja kyllä, tämän tyyppistä pahuutta ON enemmän maaseudulla, missä on muitakin ongelmia ja jälkeenjääneisyyttä.
No ei ole maaseudulla enemmän tällaisia ongelmia, muita ongelmia ja jälkeenjääneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
vain jännämiehet kelpaavat naisille ja pääsevät lisääntymään. kyllä tuo aika jännältä kasvatustavalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt selität? Tässä oli kyllä mammakin mukana kasvattamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen telttaillut -15 asteessa
10 vuotiaana, yksin ja ilman telttailuvarusteita?
Vierailija kirjoitti:
-15. Ihanko 10-vuotiaana telttailit yksin ja ilman varusteita?
Pohjoisen juntit taas asialla.