Vanhemmat eivät päästäneet sisälle: 10-vuotias lapsi vietti yön ulkona 15 asteen pakkasessa
Isä on myös hakannut poikaa takapuolelle niin pahasti ettei poika ole pystynyt istumaan moneen päivään :( Vanhemmat eivät päästäneet kotiin yrittänyttä poikaa sisälle vaan hän joutui viettämään yön 15-asteen pakkasessa :( Miksi tällaisessa tapauksessa lasta oteta huostaan? Lapsihan olisi voinut menehtyä pakkaseen!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa766998-42d2-4eaf-97c5-79abe25b1510…
Kommentit (83)
Mies on susi! Miksi ette ole vihaisia miesten aiheuttamalle paskalle? Juoruavat naiset saavat teidät raivon valtaan, mutta miesten ta__ovietti ja väkivalta on ihan rutiinijuttu :) eikö mies ole perheen pää? Aika huono pää näyttäisi olevan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että mt-ongelmat on niin yleisiä Suomessa. Ei osata edes lasta hoitaa.
Itsellä lähes 90-vuotias äiti joka on aina inhonnut ja ollut ilkeä meille lapsille. Isä myös oli aikoinaan väkivaltainen.
Ja kaikilla lapsilla jo diagnoosi. Kaksisuuntainen persoonallisuushäiriö, itsellä masennus, yms. Kaksi sisaruksista tehnyt im. Siinä vähän faktaa miten lapsia on kasvatettu 70-luvulla.
Miehen perheessä opetettiin lapset uimaan siten että heitettiin laiturilta järveen ja piti päästä rantaan. Jos hukkui niin se olisi ollut oma vika. Känniläiset vanhemmat.Siinä vähän faktaa miten sinun ja miehesi roskasuvuissa ja -perheissä kasvatettiin. Tuollaisia ongelmia ei ole vähän tasokkaammilla lisääntyjillä.
Roskasuku? Olemme ns parempi perhe. Akateemiset tutkinnot löytyy. Joillakin jopa 2 akateemista tutkintoa. Yksi sisarus pääsi opiskelemaan alaa johon erittäin harva on päässyt ekalla hakukierroksen sisään. Ja siskon ÄO on 163.
Sukumme on myös varakas ja varallisuus itse tehty. Ryysyistä rikkauksiin.
Suvussamme löytyy akateemisia aikaisemmista sukupolvista.
Vanhempieni olisi pitänyt jättää lapset tekemättä ja keskittyä tekemään rahaa.Roskasuku on roskaa, oli vaikka kymmenen tutkintoa ja miljardi tilillä.
Meidän suvussa on myös erittäin tunnettu naisartisti. Sekä yhden edesmenneen presidentin vaimo.
Hyvä se on sieltä korvesta huudella.
Ja? Koetko jotenkin alemmuutta onnettomasta ja rakkaudettomasta sukutaustastasi kun olet näin puolustuskannalla?
Voi lapsiparkaa. On ihan liikaa ihmisiä, joiden ei vain pitäisi lainkaan lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä lähes 90-vuotias äiti joka on aina inhonnut ja ollut ilkeä meille lapsille. Isä myös oli aikoinaan väkivaltainen.
Ja kaikilla lapsilla jo diagnoosi. Kaksisuuntainen persoonallisuushäiriö, itsellä masennus, yms. Kaksi sisaruksista tehnyt im. Siinä vähän faktaa miten lapsia on kasvatettu 70-luvulla.
Miehen perheessä opetettiin lapset uimaan siten että heitettiin laiturilta järveen ja piti päästä rantaan. Jos hukkui niin se olisi ollut oma vika. Känniläiset vanhemmat.Siinä vähän faktaa miten sinun ja miehesi roskasuvuissa ja -perheissä kasvatettiin. Tuollaisia ongelmia ei ole vähän tasokkaammilla lisääntyjillä.
Roskasuku? Olemme ns parempi perhe. Akateemiset tutkinnot löytyy. Joillakin jopa 2 akateemista tutkintoa. Yksi sisarus pääsi opiskelemaan alaa johon erittäin harva on päässyt ekalla hakukierroksen sisään. Ja siskon ÄO on 163.
Vanhempieni olisi pitänyt jättää lapset tekemättä ja keskittyä tekemään rahaa.
Mun silmissä ihminen muuttuu automaattisesksi roskaksi jos kohtelee lapsiaan huonosti. Aivan sama mikä on koulutustaso, tulotaso, tai älykkyysosamäärä. Tirhake on silti. Ei muuta kuin roskiin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotkut väittävät tälläkin alustalla, että kaikki lapselliset ovat vastuuntuntoisia kypsiä aikuisia...
Kuka on näin väittänyt? Laita linkki.
Mä en saa tota linkkiä auki, kun en suostu evästekäytäntöön. Ihanko oikeasti muka tuota lapsiparkaa ei otettu huostaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa tota linkkiä auki, kun en suostu evästekäytäntöön. Ihanko oikeasti muka tuota lapsiparkaa ei otettu huostaan?
Tietenkin tuollaisessa tapauksessa otetaan huostaan. Ihan ap:n omaa hourailua muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tuollaisessa tapauksessa otetaan huostaan. Ihan ap:n omaa hourailua muu.
Okei, kiitos. Välillä törmää niin kummallisiin tapauksiin, missä lapsi on palautettu epäkelvoille vanhemmille, että säikähdin ollaanko tässä tekemässä uutta Vilja-Eerikaa tai Miloa.
Jotkut kaikkein kahjoimmat ihmiset hakeutuvat nimenomaan lastensuojelu ja/tai -hoitotehtäviin.
Vílja-Eerikan isoäiti oli lastensuojelun pomoporrasta. Höyrymopilla mopatun Mílon mummi lastenhoitaja. Lpr:ssa uimahallissa riehunut ja laittomia potkuja työntekijälle hankkinut poliitikko on siviiliammatiltaan lastensuojelun pomoja. Erään toistuvasti julkisuudessa huumeissa/kännissä esiintyvän poliitikon, pienen lapsen vanhemman äiti myös lastenhoitaja jne.
Näihinkin tehtäviin hakeudutaan monenlaisista motiiveista, yhtään ylöspäin ei ole heitäkään syytä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Julmuuksia tekevä tyly vanhempi pois pojan elämästä. Isä?
Ja myös äiti. Raipalla perseelle molemmille, etteivät ainakaan kuukauteen istu. Tullaiset vanhemmat olisi pitänyt salvaa jo nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni olisi pitänyt jättää lapset tekemättä ja keskittyä tekemään rahaa.Mun silmissä ihminen muuttuu automaattisesksi roskaksi jos kohtelee lapsiaan huonosti. Aivan sama mikä on koulutustaso, tulotaso, tai älykkyysosamäärä. Tirhake on silti. Ei muuta kuin roskiin vaan!
Jaa. Olen synnyttänyt maailmaan r aiskauslapsen jonka isä pakotti minut siihen pahoinpitelyllä ja vahingoitti minua muutenkin. En katso itseäni roskaksi vaan tuon miehen sekä myös tämän r aiskauslapsen, joka kantaa miehen perimää ja on hänen kasvattamansa.
Katsotko myös kaikki intiassa ja afrikassa kadulla r aiskaillut tyttölapset roskiksi, sen perusteella että joku sadistinen ukko on r aiskannut heidät?
Kannattaisi varmaan vähän miettiä noita lausuntoja, se että reagoit noin voimallisesti lapsiin oikeastaan todistaa sinun olevan vain näiden r aiskaajien tasolla - vaistonvaraisten himojensa vietävissä ja hirveitä tekoja ja tuomioita niiden vuoksi suorittavana.
Hyh hyh, olet siis itse roska.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kaikkein kahjoimmat ihmiset hakeutuvat nimenomaan lastensuojelu ja/tai -hoitotehtäviin.
Vílja-Eerikan isoäiti oli lastensuojelun pomoporrasta. Höyrymopilla mopatun Mílon mummi lastenhoitaja. Lpr:ssa uimahallissa riehunut ja laittomia potkuja työntekijälle hankkinut poliitikko on siviiliammatiltaan lastensuojelun pomoja. Erään toistuvasti julkisuudessa huumeissa/kännissä esiintyvän poliitikon, pienen lapsen vanhemman äiti myös lastenhoitaja jne.
Näihinkin tehtäviin hakeudutaan monenlaisista motiiveista, yhtään ylöspäin ei ole heitäkään syytä katsella.
Juuri näin. Se että ihminen ajattelee itse olevansa jotenkin oikeudenmukainen tai lapsirakas ei kerro muusta kuin hänen halustaan nähdä itse itsensä tuollaisena, kun tosiasiassa hän saattaa olla jotakin aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni olisi pitänyt jättää lapset tekemättä ja keskittyä tekemään rahaa.Mun silmissä ihminen muuttuu automaattisesksi roskaksi jos kohtelee lapsiaan huonosti. Aivan sama mikä on koulutustaso, tulotaso, tai älykkyysosamäärä. Tirhake on silti. Ei muuta kuin roskiin vaan!
Mutta silti haluat pelastaa tämän kyseisen roskan perimää kantavan lapsen. Mielenkiintoista, sanoisin jopa että vähän sairaalloisen debiiliä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ennemminkin selvittää mitä poika on tehnyt, kun vanhemmat ovat rankaisseet häntä näin.
kuusamolainen
Olipa tehnyt mitä tahansa, niin nuo toimintatavat ovat latvasta lahonneilta vanhemmilta.
Onko nämä taas jotain venäläisiä kasvatusperinteitä?
Olin töissä psykiatrisella, potilaat oli Oulun pohjoispuolelta, kuusamolaisia kaikki muut paitsi yksi joka oli Iistä
Hirveä keissi. Mutta kyllä ihmetyttää, että täälläkin joku puolustelee noita vanhempia.
Tuli niin hirveän paha mieli tämän lapsen puolesta.
Aivan sairaita vanhempia, tässä tapauksessa yhtä lailla sekä äiti että isä.
Jotenkin on "helpompi" ymmärtää vaikka alkoholisti- tai huumevanhempia, joista monet kyllä rakastavat lapsiaan, mutta eivät riippuvuutensa takia vain pysty heistä huolehtimaan tai elämään sellaista tavallista arkea. En saanut tästä jutusta käsitystä, että kyseessä olisi mikään narkkaripari. Vanhempien pahuus ja julmuus vetää hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni olisi pitänyt jättää lapset tekemättä ja keskittyä tekemään rahaa.Roskasuku on roskaa, oli vaikka kymmenen tutkintoa ja miljardi tilillä.
Meidän suvussa on myös erittäin tunnettu naisartisti. Sekä yhden edesmenneen presidentin vaimo.
Hyvä se on sieltä korvesta huudella.
Onko se ns. "naisartisti" nokkaansa honottaja, jota monet akat on?!
Ja sitten jotkut väittävät tälläkin alustalla, että kaikki lapselliset ovat vastuuntuntoisia kypsiä aikuisia...