Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voimakas ns. metsästysvietti naisella

Vierailija
18.03.2026 |

Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.

Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.

Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Just mun inhokki-ihmistyyppiä,🤮.  Itse en ole ikinä ymmärtänyt mitä kivaa on kilpailuissa joita alettiin tyrkytettää jo ala-asteelta asti. Jotenkin tuntuu että kilpailusta nauttivat on päästään vajaita simpeltoneja ja jääneet henkisesti sinne ala-asteelle. Kilpailijatyypit on varsinaisia tunnelman pilaajia  ja ankeuttajia. Just niitä jotka tönii jengiä vaikka junan alle et pääsee itse sisään eka. Onneksi ei välttämättä tarvitse tavata ikinä! 

T: kuitenkin pakotettu kilpailemaan

Vierailija
42/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan jonkin verran tuttua nuoruudestani. Minulla oli kiintymyssuhde vaurioitunut varhaislapsuudessa ja itsetuntoni oli vielä kehittymässä. Miehiä olisin varmasti metsästänyt urakalla, mutta onneksi ulkonäköni jarrutti riistaonnea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan vähän samaa. Jotenkin se kai liittyy siihen, miten persoona ja hormonitoiminta on rakentunut. 

Vierailija
44/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Just mun inhokki-ihmistyyppiä,🤮.  Itse en ole ikinä ymmärtänyt mitä kivaa on kilpailuissa joita alettiin tyrkytettää jo ala-asteelta asti. Jotenkin tuntuu että kilpailusta nauttivat on päästään vajaita simpeltoneja ja jääneet henkisesti sinne ala-asteelle. Kilpailijatyypit on varsinaisia tunnelman pilaajia  ja ankeuttajia. Just niitä jotka tönii jengiä vaikka junan alle et pääsee itse sisään eka. Onneksi ei välttämättä tarvitse tavata ikinä! 

T: kuitenkin pakotettu kilpailemaan

Niin - näin me olemme kaikki erilaisia persoonia täällä. Sinulla on oikeus olla kilpailuhaluton, ei siinä ole mitään pahaa.

Ap

Vierailija
45/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon olla se jänis, jota jahtaat. 

Uolevi

Vierailija
46/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset on niiiiiin rasittavia. Aina kun sellainen tulee huoneeseen, niin tunnelma lässähtää. Miesten huomion saaminen on ehkä maailman helpoin asia, se ksivietti on niin voimakas, että tottakai joku "naisellisesti pukeutunut" flirttailija saa huomiota. Ei siinä ole mitään metsästämistä tai voittamista. Jotain vajaata tällaisten ihmisten psyykessä on sukupuolesta riippumatta. Jotain syviä itsetunto-ongelmia kai. Ihmissuhteet eivät ole mitään peliä ja metsästystä, sinun pitäisi kunnioittaa ihmisiä, itseäsi ja myös niitä miehiä.

Vierailija
47/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua olla uhri!!

Vierailija
48/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa miesten validaatiohakuisuudelle. Oot yksi kundeista ja siksi ainutlaatuinen nainen. 

Ehkä tämäkin ketju poistuu. Joistakin asioista ei saa puhua. 

Vierailija
49/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on jotenkin sairas.

Kiinnostava näkökulma. Mistä näin päättelet? Ei löydy sairautta Omakannasta.

Ap

Eihän sun kaltaisilla olekaan omakannassa mitään. Ne on niitä sun kaltaisten uhreilla.

Mun lapsuuden ystävästä tuli juuri kuin sinä. Menestyjä ja sydänten särkijä. Nykyään elää yksin ja tietysti rikkaana ja onnellisena. 

Tämä maailmanjärjestys on juuri teidänlaisianne varten.

Vierailija
50/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin hänet kärpännahkaturkissa, nyöritetyt sandaalit jalassa, kuivunutta verta suupielessä ja hiustakussa, verinen keihäs kädessä ja saalistajan katse silmissä. 

Ehkä kieli vielä tempoilee villisti suupielestä toiseen. 

Vierailija
51/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ihmistyyppi. Olen itse analysoija-pohtija, enkä ymmärrä miksi pitää kilvoitella ja vääntää esim aiheesta kuin aiheesta. Tarve olla oikeassa latistaa antoisan keskustelun. Koen nämä kilpailijat hieman yksinkertaisina, heillä ei ole minulle mitään annettavaa. Ehkäpä he kokevat samoin kun eivät saa kanssani rakennettua olohuoneistaan väitöstilaisuutta. 

En lähde tuohon heterohimoaiheeseen. Randommiesten huomio on minulle yhtä merkityksellinen kuin koirankakka kengänpohjassa. 

Vierailija
52/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset on niiiiiin rasittavia. Aina kun sellainen tulee huoneeseen, niin tunnelma lässähtää. Miesten huomion saaminen on ehkä maailman helpoin asia, se ksivietti on niin voimakas, että tottakai joku "naisellisesti pukeutunut" flirttailija saa huomiota. Ei siinä ole mitään metsästämistä tai voittamista. Jotain vajaata tällaisten ihmisten psyykessä on sukupuolesta riippumatta. Jotain syviä itsetunto-ongelmia kai. Ihmissuhteet eivät ole mitään peliä ja metsästystä, sinun pitäisi kunnioittaa ihmisiä, itseäsi ja myös niitä miehiä.

Samaa mieltä. Elävät miehille ja miesten huomiolle. Typerää. 

Vierailija
53/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta jo tuo teeskentely, onhsn se hauskaa naista täällä leikkiä ja nauraa kun osa ottaa tosissaan tuon tarinasi.

Vierailija
54/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti mies. Kukaan nainen ei puhu itsestään tuohon tyyliin ja noilla sanavalinnoilla. 

Vierailija
55/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon olla se jänis, jota jahtaat. 

Uolevi

Uolevi voit joutua pettyä, voit joutua poika rakkautta harrastamaan.

Vierailija
56/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lopeta jo tuo teeskentely, onhsn se hauskaa naista täällä leikkiä ja nauraa kun osa ottaa tosissaan tuon tarinasi.

En ole mies, jos olisin, olisin homo. Mutta en se alustuva osapuoli.

Ap

Vierailija
57/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei ole minäkokemusta ilman huomiota ja voittamista? Ahdistaako hiljaisuus myös? Tuleeko raskas olo jos yrittää pohtia liikaa, kuka on suoritusten ulkopuolella? 

Vierailija
58/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko iltalääkkeesi ottanut.

Vierailija
59/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole minäkokemusta ilman huomiota ja voittamista? Ahdistaako hiljaisuus myös? Tuleeko raskas olo jos yrittää pohtia liikaa, kuka on suoritusten ulkopuolella? 

Ei tule raskas olo. Pystyn olemaan yksin pitkiä aikoja ja tarvitsen säännöllisesti hiljaisuutta. Persoonallisuustyypiltöni olen INT-J, eli introvertti.

Ap

Vierailija
60/93 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko iltalääkkeesi ottanut.

En.

Ap