Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas ns. metsästysvietti naisella

Vierailija
18.03.2026 |

Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.

Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.

Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi tullessaan johonkin tilaan edes listata miehiä joiden kanssa haluaa seksiä? Erittäin harva mies näyttää Chris Hemsworthilta tai on edes suht hyvännäköinen eikä random miehen luonteesta ja käytöstavoista sekä naisiin suhtautumisesta (onko seksisti vaiko sovinisti, silloin ei valita jatkoon) voi tietää mitään, ellei heitä entuudestaan tunne. 

Tästä päättelen, että aloitus on miehen (tai harvinaisemmassa tapauksessa naisen joka on omaksunut miesten hyväksymän roolin, jossa nainen käyttäytyy seksissä kuin mies eikä vaadi paljoa vastineeksi kunhan saa olla miesten haluttu ja valittu). 

En ole ap mutta minusta hyvännäköisiä miehiä on paljon kaikkialla. Töissäkin on monta kenen kanssa voisin sekstailla.

Sama! Töissä, kun on jokin isompi kokous, on samassa kokoushuoneessa helposti viisikin sopivaa partneria. Parisuhdetta en silti heidän kanssaan haluaisi, ainoastaan koeajaa heidät.

Ap

Voi luoja tuota ap, ei taida kaikki muumit olla laaksossa, täyttä hölynpölyä.

Eli millä perusteella häölynpölyä? Mikä lause ei mielestäsi pidä paikkaansa!

Ap

Laita se korkki jo kiinni.

Olen ollut absolutisti viimeiset neljä vuotta.

Ap

Vierailija
182/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pettänyt, ap?

Koitko empatiaa pettämääsi miestä kohtaan?

Nuo pari lisäkysymysvastausta tarvitsen, ennenkuin diagnoosisi on valmis.

Minun mieheni on pettänyt minua ja sen jälkeen olen pettänyt miestäni.

P.s. Naurattaa tuo tarvitsen..

Ap

Diagnoosisi on juostenkusija.

Parisuhteesi on puolittainen katastrofi, jossa molemmat pettää.

Tarkastelet miehet, joiden kanssa haluaisit seksiä, muttet kuitenkaan harrasta.

Et aja oikeasti kilpaa vaan ajat liikenteessä omasta mielestäsi kilpaa.

Menestys on maksettu asuntolaina eikä saavutukset.

Onko sulla edes sitä nopeaa autoa.

Onko kaikki tekemisesi samanlaista juostenkustua puoliksi tekemistä.

Oletpas huono kirjoittaja. Lisäksi mikään sekavassa tuotoksessasi ei pidä paikkaansa.

Sinusta ei koskaan tullut onnellista. Olen surullinen puolestasi.

Ap

Eikä sulla ole näemmä mitään muuta kommentoitavaa, kun "mutku sä oot ihan tyhmä".

Olet todellakin uniikki tapaus eli et.

Mitäs jos keskittyisit reflektoimaan omaa elämääsi ja tekemisiäsi sehän oli ketjun tarkoitus vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi tullessaan johonkin tilaan edes listata miehiä joiden kanssa haluaa seksiä? Erittäin harva mies näyttää Chris Hemsworthilta tai on edes suht hyvännäköinen eikä random miehen luonteesta ja käytöstavoista sekä naisiin suhtautumisesta (onko seksisti vaiko sovinisti, silloin ei valita jatkoon) voi tietää mitään, ellei heitä entuudestaan tunne. 

Tästä päättelen, että aloitus on miehen (tai harvinaisemmassa tapauksessa naisen joka on omaksunut miesten hyväksymän roolin, jossa nainen käyttäytyy seksissä kuin mies eikä vaadi paljoa vastineeksi kunhan saa olla miesten haluttu ja valittu). 

En ole ap mutta minusta hyvännäköisiä miehiä on paljon kaikkialla. Töissäkin on monta kenen kanssa voisin sekstailla.

Sama! Töissä, kun on jokin isompi kokous, on samassa kokoushuoneessa helposti viisikin sopivaa partneria. Parisuhdetta en silti heidän kanssaan haluaisi, ainoastaan koeajaa heidät.

Ap

Voi luoja tuota ap, ei taida kaikki muumit olla laaksossa, täyttä hölynpölyä.

Eli millä perusteella häölynpölyä? Mikä lause ei mielestäsi pidä paikkaansa!

Ap

Laita se korkki jo kiinni.

Olen ollut absolutisti viimeiset neljä vuotta.

Ap

Joku lääkitys kylläkin on?

Vierailija
184/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität tavoitella tällä avautumisella? Olisiko kiva kun muut olisivat samanlaisia kuin sinä?

Vierailija
185/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla kunnon gangbangia niin saa kylläkseen hetkeksi.

Vierailija
186/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vedättää porukkaa, ei pidä kaikkea uskoa mitä hän täällä tarinoi. 

Vierailija
187/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon jokin ratkaisu löytyy ap.

Vierailija
188/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan noita AP:n kaltaisia naisia paljonkin. Siis sellaisia, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin niin kovin erityisiä. Sellaisia, jotka pitävät itseään jotenkin keskimääräistä naista menestyneempinä, viehättävämpinä, älykkäämpinä, parempina ihmistuntijoina yms. Jotka jatkuvasti skannaavat ympäristöä ja kuvittelevat kaikkien miesten olevan heistä kiinnostuneita ja toisten naisten kateellisia. Jotka ajattelevat olevansa rohkeita, kun pukeutuvat paljastavasti. Jotka ajattelevat olevansa mielenkiintoisia, kun shokeeraavat epäsopivilla jutuillaan. Kuvittelevat olevansa seuranaisia, vaikka oikeasti imevät kaiken hapen tilasta. Yleensä nämä myös kuvittelevat keksineensä seksin uudestaan ja olevansa ah-niin-poikkeuksellisen-seksuaalisia ihmeolentoja verrattuna niihin "keskimääräisiin naisiin, jotka pihtaavat ukoiltaan".

Vierailija
189/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vain todella epävarma.

Olisi kiva tietää mille ap näyttää. Itselle tulee mieleen shokkivärjätyt hiukset, ylipaino ja kova ääni. Riehuu julkisilla paikoilla.

Tummanruskeat, paksut hiukset puoleen selkään. Vihreät silmät, pitkähköt punaiset kynnet. Painoa 59kg ja pituutta 163cm. Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2003.

Ap

Kokoomus kieltämättä sopii kuvaan. - Eri. 

Vierailija
190/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää mille ap näyttää. Itselle tulee mieleen shokkivärjätyt hiukset, ylipaino ja kova ääni. Riehuu julkisilla paikoilla.

Tummanruskeat, paksut hiukset puoleen selkään. Vihreät silmät, pitkähköt punaiset kynnet. Painoa 59kg ja pituutta 163cm. Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2003.

Ap

Kepukin kävisi. Sieltä löytyy näitä taikinanaamaisia, perheellisiä setämiehiä nylkyttämään ap:n kaltaisia jakotuheroita pilke silmäkulmassa - tietenkin.

Vierailija
191/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kepukin kävisi. Sieltä löytyy näitä taikinanaamaisia, perheellisiä setämiehiä nylkyttämään ap:n kaltaisia jakotuheroita pilke silmäkulmassa - tietenkin.

Herkkulihaa, herkkulihaa! Ja ap kihertää innoissaan! Setämiehen tuhnuisissa housuissa eltaantunut viisari värähtää

Vierailija
192/192 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap on melkoista pajunköyttä syöttänyt. menee se päivä näinkin psykiatrianosastolla aikansa ratoksi, kuvitella elävänsä jonkun toisen elämää.