Voimakas ns. metsästysvietti naisella
Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.
Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.
Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeasti mies. Kukaan nainen ei puhu itsestään tuohon tyyliin ja noilla sanavalinnoilla.
Osittain tekoälyllä kirjoitettu.
No ei varmana ole 😂. Mutta otan tämän kehuma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla ei ole minäkokemusta ilman huomiota ja voittamista? Ahdistaako hiljaisuus myös? Tuleeko raskas olo jos yrittää pohtia liikaa, kuka on suoritusten ulkopuolella?
Ei tule raskas olo. Pystyn olemaan yksin pitkiä aikoja ja tarvitsen säännöllisesti hiljaisuutta. Persoonallisuustyypiltöni olen INT-J, eli introvertti.
Ap
INTJ-T
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeasti mies. Kukaan nainen ei puhu itsestään tuohon tyyliin ja noilla sanavalinnoilla.
Ap
Nuo kirjoitusvirheet on tyypillisiä Al tarinoissa. Eikä ollut kehu.
Kommenttien perusteella voidaan todeta, että omaan melko harvinaisen kombinaation ominaisuuksia naiseksi, ja olen siksi miesten mielestä kiinnostava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNuo kirjoitusvirheet on tyypillisiä Al tarinoissa. Eikä ollut kehu.
No sille minä en mitään mahda. Ai:ta en käytä. Mieheksi vesittäminen ja nuo ai-löpinät kertovat vainoharhaisuusesta. Lienee muistisairautta linjoilla.
P.s. Otan tuon silti kehuma.
Ap
Joillakin ihmisillä on oikeasti älyä ja taito kirjoittaa. Ollut sitä jo ennen netin keksimistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella voidaan todeta, että omaan melko harvinaisen kombinaation ominaisuuksia naiseksi, ja olen siksi miesten mielestä kiinnostava.
Ap
Aivan varmasti olet ainutlaatuinen ja toivon vilpittömästi, että sinut lopulta valitaan.
Sitä se tekee kun on jollain vilkas mielikuvitus. Aloittajan hauska fiktiivinen tarina
Ensiksi korotetaan itseä muiden yläpuolelle, sitten suututaan muiden kritiikistä ja sitten aletaan haukkumaan muita, kuinka originellia. Ihan voittajameininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAivan varmasti olet ainutlaatuinen ja toivon vilpittömästi, että sinut lopulta valitaan.
Ai parempaan virkaan? Sitä miehenikin toivoo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi korotetaan itseä muiden yläpuolelle, sitten suututaan muiden kritiikistä ja sitten aletaan haukkumaan muita, kuinka originellia. Ihan voittajameininkiä.
Missäs tällaista on? Minähän olen kannustanut kilpailuhalutonta olemaan oma itsensä. Minua on nimitelty, mutta en siitä välitä, koska niin itseensä tyytymättömät tekevät,
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tekee kun on jollain vilkas mielikuvitus. Aloittajan hauska fiktiivinen tarina
Niin - kukaanhan ei koskaan etsi jännitystä, pidä autoista, opiskele tai omista asuntoaan. Käy töissä, petä puolisoaan, saa lapsia, ihastu jne.
Ap
Toivon että saat voittaa kaikki ja sinusta tulee maailman presidentti ja saat myös maailman nopeimman auton, joka on oikeastaan raketti, ja saat pöristellä omalla formularadallasi alamaistesi kanssa ja voitat aina. Ja katsomo on täynnä miehiä ja he kaikki heiluttavat kylttejä, joissa lukee että olet erilainen kuin muut tytöt <3
Vierailija kirjoitti:
Toivon että saat voittaa kaikki ja sinusta tulee maailman presidentti ja saat myös maailman nopeimman auton, joka on oikeastaan raketti, ja saat pöristellä omalla formularadallasi alamaistesi kanssa ja voitat aina. Ja katsomo on täynnä miehiä ja he kaikki heiluttavat kylttejä, joissa lukee että olet erilainen kuin muut tytöt <3
Ok, kiitos. Minulla on eri tavoitteet, mutta ne eivät ole tämän ketjun aihe.
Sp
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on oikeasti älyä ja taito kirjoittaa. Ollut sitä jo ennen netin keksimistä.
Ap
Eli olet jo vanha mummo, taas jäit valheesta kiinni.
Täällä yksi, mutta ne miehet on aika harvassa kenen kanssa haluan seksiä. Tsekata pitää silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli olet jo vanha mummo, taas jäit valheesta kiinni.
Missäs kohtaa minä olen ikäni maininnut ?
Olen nelikymppinen, eli voin olla parhaillaan raskaana tai voin olla jonkun mummo. Molemmat skenaariot mahdollisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on jotenkin sairas.
Seksuaalisesti sairas. Myös luonnevika.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, mutta ne miehet on aika harvassa kenen kanssa haluan seksiä. Tsekata pitää silti.
Tiedän, että meitä on aika paljon. Kaikki eivät vain vielä uskalla ulos kuorestaan. Siksi on niin paljon masennusta ja tyytymättömyyttä.
Ap